iPon Hírek

Első negyedéves processzorpiaci részesedések

Dátum | 2010. 04. 29.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | FŐ EGYSÉG

A korában elérhetővé tett pénzügyi jelentésekből már tudhatjuk, hogy az AMD meglehetősen szépen zárta az idei év első negyedévét: a gyártó most végre önerőből is nyereséget tudott termelni, ami nem elhanyagolható tény. A kedvező pénzügyi teljesítmény ellenére az IDC legfrissebb adatai szerint az első negyedév folyamán a gyártó veszített piaci részesedéséből: a globális processzorpiacon most az AMD 18,8%-os részesedéssel van jelen, ez az érték az elmúlt év negyedik negyedévében azonban még 19,4%-os, míg az elmúlt év azonos időszakában 22,3%-os volt.

Ha csak az asztali processzorok piacát vizsgáljuk, ugyanez a kép fogad: az AMD piaci részesedése sajnos csökkent, ezzel egy időben az Intelé viszont ugyanekkora mértékben növekedett, ahogy azt az alábbi táblázatban is láthatjuk.


A mobil szegmensben az elmúlt negyedévhez képest az AMD részesedése 6%-kal csökkent, az Intelé pedig 5%-kal növekedett. Az elmúlt év azonos időszakához képest az AMD a mobil processzorok piacán 2,9%-os részesedés csökkenést könyvelhetett el, az Intel ezzel szemben 3,5%-kal jobban teljesített ebben a negyedévben, mint 2009 első negyedévében.

A teljes processzorpiacon az egy évvel ezelőttihez képest 39%-kal nőtt a szállítások mennyisége, de az előző negyedévhez képest itt is 5,6%-os csökkenést láthatunk, ami a szezonális sajátosságok, azaz a kereslet csökkenése miatt egyáltalán nem meglepő. Ebben az időszakban, azaz a negyedik és az első negyedév között általában 7-8% közötti csökkenés figyelhető meg a CPU piacon.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

39. CarKiller
2010.04.29. 20:45
Biztos elkapkodták a hatmagos Core i7-eket
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. rabib
2010.04.29. 21:08
Hát igen, a Core i3/i5/i7 processzorok elég jók lettek. Az Intel kezd lassan egyeduralkodóvá válni a processzorok piacán.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. axe
2010.04.29. 21:23
Az nagyon nem lenne jó!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. doktorovic...
2010.04.29. 21:25
nem semmi számok nem semmi, és ez csak nőni fog az INTEL számára Hol marad a "konkurenciája" az ATOM-nak???
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. rabib
2010.04.29. 21:27
axe: Hát pedig az Intel processzorok árából arra lehet következtetni, hogy nincs versenyben az AMD-vel. A Phenom II processzorok meg azért olcsóak, hogy egyáltalán az AMD el bírja őket adni, mert ha úgy árazná őket, mint az Intel, akkor az AMD-nek még ekkora részesedése se volna a piacon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. _DiEGO_
2010.04.29. 22:05
Lehet fényesíteni ám mindent , szebbre mint azt gondolnák - főleg kényszerpolitikával - én csipszetem én procim és kapod a támogatást ... de vannak bátrak is aki nem ijednek be Inteltől ...

Volna ott nagyobb részesedés ha minden tisztán menne ... ment volna. Hamar felejtenek az urak ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. Balucsek
2010.04.29. 22:11
Hát igen a magyar keresetekhez képest nehezen megfizethetőek az Intelek azonban ez nincs mindenhol így.
doktorovics: szerintem nem pont ebbe a kategóriába kéne konkurenciát állítani az AMD-nek, hisz korábbi hírek szerint az atomok nem úgy fogynak ahogy az Intel és a Netbook gyártók tervezték, így nem a legkönnyebb ott versenyezni az Intellel hisz az Intel pénzügyi helyzetének köszönhetően könnyedén alájuk ígérhet. Én inkább a notebookok terén várnám, hogy mutassanak valamit, ha minden igaz az Llano talán versenyképes lehet majd, nah meg, hogy az AMD-nek is legyen highend procija hisz vannak országok ahol azt is megtudják fizetni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. Terror
2010.04.29. 22:13
Ez a táblázat kb. olyan, mint a demográfiai adatok az Idiocracy-ben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. rabib
2010.04.29. 22:21
Balucsek: Reméljük, hogy egyszer még Magyarország is azokhoz az országokhoz fog tartozni, ahol egy processzorra vagy videokártyára nem mondják azt, hogy "úúú te, ez mennyibe kerül, ez nekem 2 havi fizetésem."
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. nattila77
2010.04.29. 22:44
mikrobi,

sajnos az a birka juzert nem érdekli ő intelt és dzsiforszot vesz, minden mindegy alapon
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. rini
2010.04.30. 00:52
Szerintem meg nem fogják lehúzni az Intel százalékát.A legtöbb esetben a 4 magos Intel pariban van a 6 magos AMD-vel, de az Intel bármikor simán alámehet az AMD árainak. Ezzel a taktikával az AMD árversenyre kényszeríti az Intelt ami nekünk jó, de az AMD-nek nagyon nem. Rákényszeríti az Intelt, hogy olcsóbban adja a 4 magos processzorait, amelyek előállítása amúgy is olcsóbb mint a 6 magos AMD termékek. Leszorítja az Intel 4 magosok árait a 40-50000-es kategóriába, az ott levőket pedig még lejjebb. Ezzel az AMD a saját 2-4 magosainak bevételét öli meg. Egyszerűen nem lesz gazdaságos a gyártás. Ebben az árversenyben csak az AMD veszíthet. Ez tisztára olyan lesz mint a Radeon és Fermi csata, csak itt az AMD indul vesztes helyzetből.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. goodle
2010.04.30. 01:00
Én pártatlan vagyok, volt intelem, most amd-m van. A lényeg hogy legyen igazi piaci verseny mert akkor a vevő jobban jár.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. rini
2010.04.30. 01:37
A látott tesztek alapján a 920-965 környékén teljesít. Van mikor jobb a 965-nél is és van amikor gyengébb mint a 920. Meghúzva pedig szinte mindig jobb mint a 965, ha öt nem hajtjuk meg. Nem is lenne szüksége az Intelnek módosítani komolyabban az árain, viszont itt az AMD komolyan módosítja az árakat. Ilyen eltérésnél bele fog nyúlni az Intel is az áraiba. A 965 ára több mint 150000 míg az 1090T kevesebb mint 100000 a 930 pedig 60000 környékén kapható. Ez óriási eltérés a két azonos teljesítményű processzor között. Annyira az Intel sem hülye, hogy ne lássa ezt, hogy ilyen esetben a kutya sem foglya venni az i7-es processzorait. Simán betolja az 1090T közelébe az árát és ezzel megmozdítja a többit is lefelé. Ha pedig mondjuk az Intel az i750-et kénytelen beszorítani a 30000-es kategóriába akkor ezzel megöli az AMD a saját processzorait, mert például a 965x4-nek esélye sincs az i750-nel szemben közel azonos áron. Ez alatt viszont nem érdemes legyártani a terméket mert nem termel elég nyereséget.

Azt viszont nem értem, hogy hogyan gondolod, hogy az AMD 6 magos jobban megéri mint az Intel 4 magos ugyanazon az áron. Szerintem ez attól függ, hogy melyik az erősebb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. bul07
2010.04.30. 02:03
szerintem itthon legfőbb gond az eladókkal van
a környékemen bemegyek bármelyik számtech boltba és felteszem azt a kérdést mint naiv vásárló hogy melyik gyártót ajánlja mind az Intelt fogja mert azon nagyobb az árrése többet keres rajta
ha azt mondom nincs annyi pénzem mond olcsóbb Intelt még véletlenűl se mondja azt hogy itt az AMD annyi a pénzért többet add
az nem üzlet neki de ez így van VGA vásárlásnál is NV javára
arról nem is beszélve hogy használt alkatrészt elad új ként úgyis mindegyik boltgaranciát vállal nem gyártóit mint más műszaki cikkeknél van
velem is megtörtént hogy új gépet akartam összerakni bementem kérdezte hogy a régi gépem milyen elmondtam milyen és mondta hogy ennyiért beszámolja mert most rendeltek nála egy ÚJ gépet és oda pont jó lenne az én gépem, kicsit keresne rajta meg én is megszabadulnék a régi gépemtől

az meg hogy külhonba ki hogy vásárol pontosan jellemzi hogy mit dobnak ki
ott nem fognak javíttatni számítógépet mert olyan drága az órabére a szerelőnek hogy egyszerűen nem éri meg
míg megvesz egy gépet mondjuk 800€-ért amúgy meg szervizes meg elkérne 25-45€ óránként + még az alkatrész ár(5-6munkaóra + alkatrész = 250-500€(attól függően mit cserélt)) és lesz egy régi gépe ami megint bármikkor elromolhat
tehát szerintem nem javíttat hanem vesz egy új gépet
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. rabib
2010.04.30. 08:33
Mikrobi: Játékokban nem hiszem, hogy le lehet fizetni a játékgyártót, hogy Intel procin jobban menjen a game. A játékoknál való ilyen-olyan lefizetgetéseket az NV csinált.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. Balucsek
2010.04.30. 09:12
Szerintem Mikrobi nem arra gondolt hogy az adott procin egy adott játék jobban fut mert az Intel meg támogatta a fejlesztőket hanem inkább arra célozhatott, hogy esetleg a tesztelő Inteleknél felfelé kerekített AMD-nél lefelé vagy esetleg véletlen egy kitömörítést bent felejt a háttérben... Amúgy ami tesztet én néztem, játékoknál olyan beállítások mellet amin szívesen játszik az ember, semmi különbség nincs a procik közt, se a hatmagos Intel se a 4 magos AMD közt, ott már VGA számít...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Joachim21
2010.04.30. 09:15
A Phenom a core2-vel egyidős, és azonos órajelen alulmarad a core2-vel szemben is. A core i széria egy újabb generáció, ami azonos órajelen jobb a core2-nél, ezért nincs semmi meglepő a hatmagosok teljesítményében, egy negyed éve pont ezt számolgattam egy gépvásárlóval, hogy ennyi lesz a teljesítményük, és hozták is amit elvártam tőlük.

Árversenyről meg kár vízionálni, nincs, és nem is lesz, fel van osztva a piac, így mindkét cég jobban jár, mintha egymás árait nyomnák egyre lentebb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. NimKorko
2010.04.30. 09:45
Mikrobi: lehet, hogy pesten tolonganak a számtech boltokban, mert ott elfogadható mértékű a fizetés, de nézz el egyszer egy kisvárosi számtechboltba a világ végén. Jó ha 1-2 vásárlóval találkozik az ember.
Erre jó példa Szentes, elmegyek anyagbeszerző körútra 2-3 számtechboltba és 1-2 ember sem nagyon található, hogy bemenne amíg én elhozom a cuccokat amiket rendeltünk.
Mondjuk az is tény, hogy az összes bolt ugyanazokat a cuccokat árulja itt, csak az áraik különböznek.

Viszont nálunk csak a mi szervizesünk olyan, hogy nem lehet őmiatta rendelni AMD-t mert azt mondja szar. Én nem mondom, hogy szar, mert nem az, de attól még mi nem adunk el AMD-s gépet.

A többi bolt az igen. De itt senki nem vesz felsőkategóriás cuccot. Átlag 50-80ezres gépeket vásárolnak. És Szegeden sem láttam sok embert számtechboltban még.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. csicsoblad...
2010.04.30. 09:54
Ez az, hogy azonos órajelen is nagyságrendekkel jobb az Intel, és azonos magszám esetén is. Így bármelyik Intel befogásához jóval nagyobb órajel kell, azonos magszám mellett, vagy +1-2mag, közel azonos órajel mellett, vagy c, amennyivel lassabb, annyival olcsóbban adja. Ezért középkategóriás az AMD 6magosa.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. Joachim21
2010.04.30. 10:33
Mivel maga az architektúra változatlan maradt, ezért meglepő lett volna ha a cache-t nagyobb mértékben megváltoztatják. Azt is látni kell, hogy már így is brutálisan nagy ez a 6 magos lapka, ha jól emlékszek akkor 350mm2 körüli a mérete. (x980 240mm2 körül van, kisebb mint a 4 magos bloomfield )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. janamo
2010.04.30. 11:05
bocsesz de azt már 32nm-eren gyártják és vitathatatlanul több pénze van az Intelnek és sokkal többet is költ a fejlesztésekre. anno jól csinálták azokat a "bundákat" hogy megvesztegették az egyes gyártókat hogy az ő procijukat alkalmazzák és ezért is van most ez nagy piaci részesedés. ahoz hogy valaki egy felsőkategoriás procit csináljon rengeteg pénz kell ami ugye AMD-nek nincs (eddig ugye veszteséges volt míg inteléknek rengeteg nyeresége) és abból ugye nehéz bármit is csinálni. a tesztekben meg azért van sok programnál akkora eltérés mert az intel utasítás készleteit használják (ha jól tudom a Buldozer-nér már az AMD is ugyan azokat fogja használni) játéknál meg észre se vehető sőt pont az figyeltem meg hogy nagyon magas felbontáson megy el az intel ereje (persze csak képletesen mert ez 1-2fps) de 800x600 van pl +20fps-ese de azon senki se játszik 1024-en már csak jó esetbe 5fps és onnantól feljebb semmi különbség nincs amd és intel között játékba. (sőt teszteken láttam hogy 1080p föllöt 1-3fps-el AMD mögé kerültek) szóval játék téren fölös mert ott SZINTE semmi különbség.
egy valami tény az intel jobb (vagyis gyorsabb) procikat csinál a felső kategóriába de a főáramágba szánt prociba nincs különbség mert AMD jól áraz és így jó vétel intel meg nem fog soha oan mértékbe csökkenteni....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Phantomstr...
2010.04.30. 11:06
Tényleg jó lenne, ha erősödne kicsit az AMD. Talán majd a Bulldozerrel.

doktorovics: Nézz vissza az atomos hírhez
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. psylocke
2010.04.30. 11:46
Annyira nem értem, hogy lehet elmaradva ennyire az AMD. Ennyire nem jók az opteronok? Mert asztali fronton fogynak rendesen a processzorok. Meg a mobil szegmensben 90-140 körül rengeteg ql-61-65 és 130-250 között is rengeted athlon 2 mxxx és turion 2 /ultra mxxx van. A Culv ellenfeleként ott vannak a sempron 100-120 processzorok.

http://prohardver.hu/hir/testet_olt_az_amd_vizioja.html
http://prohardver.hu/hir/reszletes_adatok_danube_platform_amd_mobil.html

Ezt nézve > http://prohardver.hu/teszt/asus_f83t_amd_platform_muanyag_femkabatban/platform_cpu_ram_hdd_wi-fi.html elég egál a helyzet.

Itt > http://prohardver.hu/teszt/voros-fekete-feher_nemi_texturaval/platform_cpu_ram_hdd.html például nagyon jól teljesít az m640.

Ez sem rossz > http://prohardver.hu/teszt/asus_n60dp_tigrissziv/platform_cpu_ram_hdd_wi-fi.html

Itt sincs semmi szégyellni való > http://prohardver.hu/teszt/asus_a_hp_ellen_intel_az_amd_ellen/platform_cpu_ram_hdd.html

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. rini
2010.04.30. 12:21
A nagyobb felbontáson sem megy el az ereje az Intel processzoroknak. Egyszerűen ott nem a processzor válik fő tényezőnek hanem a grafikus kártya ereje. Ezért is csinálják a processzor teszteket minimális játékbeállítások mellet.

Én különben azt nem értem, hogy sokan mondják, hogy a boltban csak Intelt ajánlanak. Én nem ezt tapasztalom amikor vásárolok. A boltosnak teljesen mindegy, hogy milyen gépeket hoz vagy rak össze. Inkább a nagykereskedő a kérdés, hogy kivel köt szerződést és ezért milyen termékeik vannak illetve ezeken keresztül a kiskereskedő is érintett a dologban. Az adott pénz illetve a neki szánt feladat szerint rakjuk össze a gépeket ha kérdeznek bennünket. Például én még mindig nem raknék össze játékra kétmagosnál erősebb gépet. Azt a pénzt amit megtakarítok így, azt inkább a memória vagy a grafikus kártya bővítésére használnám. Ja, persze most lehet mondani, hogy egyre több program érkezik 4 vagy több mag támogatással. És akkor mi van? A teszteken is látható, hogy tökéletesen játszható teljesítményt nyújt a kétmagos is. Persze akinek a csúcs kell az tegye, de jobb inkább egy komolyabb grafikus kártyára költeni azt a pénzt mint egy 4-6 magos processzorra aki játékra vesz gépet. Nem szoktunk azzal foglalkozni, hogy Intel vagy AMD, kivéve ha valaki már kész listával érkezik. Sőt még ehhez is próbálunk segítséget nyújtani ha van jobb megoldás is. Az eladónak nem kerül semmibe ezt közölni a megrendelővel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. doktorovic...
2010.04.30. 13:30
rini - 2010-04-30 12:21:23 - 80%-ban csak cégeknek gyártunk gépeket, csak cégeknek rakok össze, és az esetek 90%-ban azért kell INTEL mert lényegesen stabilabb mint az amd. Pl - geovision bizt rendszer. Nem egy nem kettőt csináltunk már, és az nem müxik amd-vel....

Phantomstranger - 2010-04-30 11:06:13 - válaszoltam rá.
Amúgy nem vagyok kocka, csak ha valaki veszi a lapot had idegeskedjen az írásaimon
Jobban érdekel két női mell, mint sokakat ez a fos gép...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. prohlep
2010.04.30. 13:50
"A lényeg hogy legyen igazi piaci verseny mert akkor a vevő jobban jár."

Eppen forditva.

A piaci verseny okozta tobbletkoltsegeket is a vevok tabora kollektive fizetik.

A vereb is nekes madar, csak a piaci verseny mitosza sem tudta megtanitani az eneklesre.

A verseny nem hoz letre tehetseget. A verseny a fejlodesbol vesz el eroforrasokat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. rini
2010.04.30. 14:12
doktorovics - Mi nem csak cégeknek rakunk össze hanem vásárlóknak is. Hozzáteszem, hogy jobban szeretem az Inteles gépeket. (nekem is az van jelenleg egy i750 személyében). Viszont ez nem mehet annak rovására, hogy egyáltalán előnyben részesítsük valamelyiket a másik rovására. Egyáltalán nem is tehetjük meg, hogy kivételezzünk valamelyikkel. Ha elég az AMD akkor azt ajánlom, ha nem akkor az Inteles terméket fogom javasolni. Például játékos gépnek én általában az AMD processzorait ajánlom. Nem azért mert jobb mint az Intel, hanem azért mert olcsóbb és játékok alatt hasonlóan teljesít mint az Inteles termékek a felbontástól függően. Más a kérdés ha valaki komoly melót akar végezni vele és 24 órában akar tömöríteni és konvertálni, stb. Akkor jobb ha Intelt választ az ember.

A stabilitásban én a magam részéről az utóbbi években nem vettem észre eltérést a kettő között. Anno még a K6-os és K6-2-nél tapasztaltam ilyen problémákat, de a mostaniaknál már nem.

Azt meg végkép nem hinném, hogy a Geovision Biztonsági Rendszer nem működne AMD processzorokkal. Ha képesek ellátni hatalmas számítási kapacitást igénylő szervereket vagy számítási felhőket létrehozni belőle, akkor ezt simán megoldanák. Ott más az oka, hogy csak Intelből készítenek ilyen rendszert.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Terror prohl...
2010.04.30. 14:13
Azért az nem ilyen egyszerű, mert ha nincs verseny, akkor a feleket semmi sem ösztönzi a saját teljesítményük optimalizálására, jól bevált know-how mellett fognak operálni, amelyik nem alkalmazkodik dinamikusan a piachoz. Az így elpazarolt kereteket szintén a fogyasztó fizeti meg.

Ott vannak pl. a netszolgáltatók. Van verseny? Nincs. 20 éves modellek alapján dolgoznak? Igen. Magyarországon a leglassabb a net és legrosszabb minőségű a vonal egész Európában? De még mennyire.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Fzoltan
2010.04.30. 14:18
doktorovics: miért is nem megy AMD rendszeren? mesélj nekem, hogy apuci mit dolgozik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Terror
2010.04.30. 14:35
Eddig csak olyan helyre sikerült betörnie, ahol Intel vasra volt kötve a kamera, és levonta a következtetést, hogy hát akkor biztos csak Intelen megy.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. yeezs
2010.05.01. 16:30
Szintén vidéken lakok, bár nagyvárosban és ha bemegyek egy számtech boltba, akkor az igényeimhez mérten ajánlanak procit a legtöbb helyen. Ezért is sikerült anno rám tukmálni amd rendszert amikor még nem volt önálló keresetem, azóta mindig én választom ki tesztek alapján, hogy mire van igényem, nem a boltos tanácsát kérem.

kicsit off, mert vga példát hozok fel:

Januárban amikor behalt a vga-m, elmentem a legközelebbi boltba, mert sürgősen kellett vmi vga, egyetlen egy db nvidia kártyájuk nem volt készleten! A 2 évvel ezelőtt 55k-ért vett 88gt-m helyett egy 4670-es vga-t akart rám erőltetni a boltos, mert említettem, hogy 5xxx-es radeont semmiképp se veszek. Mondtam neki, hogy 40"os tv-n használnám full hd-ben, ilyet szól, jó az arra. Mondanom se kell, hogy teliberöhögtem az eladót, majd jól becsaptam magam mögött az ajtót.

Szal ennyit az eladói tanácsokról.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. yeezs
2010.05.01. 16:59
Na igen, mióta beindult az üzlet abban a boltban, felvett egy 20 éves eladót a tulaj, azóta ha küldök mélt, hogy van e ez + az, még válaszra sem méltat! Nem érdeke az eladónak, hogy a legjobbat szánja neked, vagy a kedvedre tegyen, csak teljen le vmilyen szinten "aktívan" a munkaidő, így is úgy is megkapja a fizetését.

A tudatlansággal kapcsolatban pedig:

Múlt héten voltam egy partyn ahol megkérdeztem a secut, hogy hol van a wc és gőze nem volt róla! Jóval éjfél után mentem, kiváncsi lennék, hogyan oldotta meg az ürítési problémáit addig és utána.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. doktorovic...
2010.05.02. 18:37
Fzoltan - 2010-04-30 14:18:43 - nekem apuci rokkant nyugdíjas, a nyugdíja 22000ft, és emelett alig van jövedelme, anyum egy bolti alkalmazott napi 6 órában 40.000ft-al, ami a számlák kifizetésére nem elég, ha nem lenne nekem egy kicsit nagyobb keresetem... - te ugyan eltartasz valakit?


Terror - 2010-04-30 14:35:09 - ha nem ebbe dolgozol, pls ne szólj bele, mert tudatlan vagy e téren.

rini - 2010-04-30 14:12:02 - igazad van teljes mértékben. Nekem is mindegy mit visznek hisz a fizum emelik vele, csakhát nem olcsóbb az amd, hiába hiszitek sokan ezt. VGA limites sok játék, és mindekét cpu tökéletesen szuper játékra, 90%-ban pedig INTEL fogy és nem csak a kis hazánkban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. doktorovic...
2010.05.03. 13:28
ámmen



azért ez legyen az eszedbe
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Terror
2010.05.03. 14:47
Ez ugyanazt mutatja, mint a Britney Spears vs. Beethoven eladott lemezeinek aránya, vagy a 2006-os választások eredménye, eladott iPodok és Xboxok száma, stb, nevezetesen: hogy sok hülye ember él a Földön, amit táblázat nélkül is tudtam. <mod>
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Joachim21
2010.05.03. 15:23
Töröltem 3 hozzászólást, aminek nem sok köze volt a témához, kérlek benneteket, hogy ne egymást szapuljátok és sértegessétek! Véleményt mindenki formálhat, de tegye ezt normális keretek között!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. doktorovic...
2010.05.14. 13:22
Terror - 2010-05-03 14:47:54 - veled az élen
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. doktorovic...
2010.05.14. 13:23
Joachim21 - 2010-05-03 15:23:51 - nézd meg hogy mindig a hírhez szólok hozzá, és utána blamálnak engem. Szuverén jogom megmondani a véleményem, de ahhoz nincs joguk hogy blamáljanak emiatt... szóval egy két büntit én már kiosztottam volna
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. arkman dokto...
2010.05.15. 00:20
OFF: Egyre inkább az az érzésem, hogy nem hülye vagy, hanem direkt csinálod. Minden elismerésem. Még ilyenkor, éjfél után is meg tudnak nevettetni a hozzászólásaid.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!