iPon Hírek

Elstartolt John Romero új játékának Kickstarter-kampánya

Dátum | 2016. 04. 26.
Szerző | Freelancer
Csoport | JÁTÉK

Már jó ideje tudni lehetett, hogy az id Software alapítói, John Romero és Adrian Carmack egy új FPS-sel igyekeznek majd ismét megkerülhetetlen tényezőkké válni a játékiparon belül. Hogy vajon sikerül-e nekik a merész terv, az még a jövő zenéje, mindazonáltal mivel hosszas várakozás után elindult legújabb, Blackroomnak keresztelt művük Kickstarter-kampánya, számtalan részlet kiderült a nagy dobásnak szánt, belső nézetű lövöldéről. Az alkotás története szerint egy meghibásodott holografikus szimuláció okozza majd a bajokat, így időnként szürreális pályákon kell majd felvennünk a harcot az ellenfelek ellen. A hangulatra egyébiránt a készítők elmondása szerint nem lesz panasz, hiszen a VR-körítés miatt változatosabbnál változatosabb vidékeket járhatunk majd be. A részletekről érthető módon nem sokat tudni, de az már biztos, hogy vadnyugati és viktoriánus környezetben garantáltan meg fogunk fordulni a tíz óra körüli kikapcsolódást igénylő kampány során. Lényeges, hogy bár a történetben fontos szerep jut majd a modern technológiának, a játékmenet a régi idők klasszikusait fogja idézni. A hangsúly tehát a sebességen, a brutalitáson és a reflexeken lesz, így a testi épségünket villámgyors oldalazással védhetjük majd meg és saját magunk alá lőtt rakétával szállhatunk majd magasra.
A tervek szerint 2018 telén PC-n debütáló FPS-ben a hangsúly azonban nem a gép által irányított ellenfelek, hanem a más játékosok ellen vívott harcokon lesz. Számtalan térképen eshetünk majd neki a többieknek, ráadásul mivel a páros kifejezetten szeretné, ha alkotásuk könnyedén modolható lenne, különösebb erőfeszítés nélkül el fogjuk tudni készíteni a saját arénánkat, hogy aztán életre-halálra szóló meccseket vívjunk benne. A Blackroom egy digitális kópiájáért 29 dollárt kell fizetnünk, de ha mélyebben a zsebünkbe nyúlunk, akkor a játék komponistájának, a metál stílust preferáló George Lynchnek a számait is letölthetjük, vagy egy saját magunk tervezte szörnnyel tehetjük még színesebbé a programot.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

13. dbelam
2016.04.26. 09:40
Nagyon úgy tűnik, hogy Romeronak meg Carmacknak nem megy a szekér - ha ennyire nagy ászok lennének, akkor a kiadók a lábaik előtt hevernének talicskányi pénzzel meg aranyrudakkal megrakot ifákkal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Kobest
2016.04.26. 10:35
Ez szep es jo, csak a kerdes az, hogy jelenleg mekkora igeny van egy ilyen jatekra, amit lenyegeben egy kompetens indie csapat is ossze tud hozni? (Pl. Tower of Guns)

Ehhez viszont meg talan Tom Hall kellene, aki feldobja kisse a jatek kreativitasat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Palanova
2016.04.26. 11:16
Lehet hogy igényfelmérésnek használják a KS-t és ha eléri a kitűzött célt, még kis zseton is bejön belőle. Nekik win-win.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Asagrim Palan...
2016.04.26. 12:42
Erre már többször volt példa. Ha jól emlékszem a Shenmue volt az a cím, ami mögött már rendes céges struktúra állt mielőtt megjelentek kickstarteren, persze ott ebből nem láttál semmit, látszólag öt lelkes fejlesztő kunyerált pénzt indie projekt látszatát keltve, miközben már régen nem volt anyagi akadálya a játék megjelenésének.

Aljas módszer...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Palanova
2016.04.26. 12:59
Hasonlóan "érdekes" húzása volt az Uber Entertainmentnek is a Planetary Annihilation megjelenése után. Azt ugye összekalapozták a KS-en, megjelent, hurrá. Következő játékukat is KS-re tették fel ezek után. Persze nincs tiltva hogy nem teheti fel, de számomra akkor sem volt szimpatikus dolog, hogy egy relatív siker után a következő játékost is a közösség finanszírozza nekik. Végszóként annyit, hogy az a projekt a KS-en elbukott, köszönhetően a PA-val elkövetett bénázásaiknak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. romeo
2016.04.26. 14:21
Ez a "promo" video valami szörnyű volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. arn
2016.04.26. 18:32
Hat ezt en is meg tudtam volna csinalni... Marha jo lesz, adjatok penzt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. VikMorroHu... Asagr...
2016.04.26. 19:36
Bizony, olyan aljas volt, hogy konkrétan a Sony E3-as bemutatóján jelentették be a Shenmue III Kickstarter-kampányt (utána egy darabig nem is működött az oldal), és még a kérdezz-felelek részben is kiírták, hogy a Kickstarteren összegyűlt pénzből a Sony nem kap semmit, az közvetlenül a játék fejlesztésére megy.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Asagrim VikMo...
2016.04.26. 21:08
És? Aki első kézben a kickstarter kampány során szerzett tudomást arról, hogy lesz új Shenmue azzal mi lesz? Sehol nem láttam semmiféle említést a Sony partnerségről a kickstarteren. Biztos azért nem, mert ők úgysem kaptak volna a pénzből (mindent meg lehet magyarázni...)

Bocs de inkább annak adnám a pénzemet, akinek csak a két füle van, mint annak, aki elsumákolja a kampányoldalán, hogy hátszele van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Zedas
2016.04.26. 21:45
Borzalmas. Miért adnak még pénzt ennek a szerencsétlennek?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Terror
2016.04.26. 22:46
De most tényleg úgy álltak neki pénzt gyűjteni, hogy összesen négy kézzel rajzolt képük és egy berhált interjúvideójuk van kész eddig? Eeeeeezt nem úgy kellene, hogy a usernek legyen legalább valami fogalma arról, hogy mire fizet elő? Nem biztos, de én így gondolom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Ereshkigal
2016.04.27. 15:18
Ó, Romero, miért vagy te Romero?
Tagadd meg magad és dobd el hülye ötleted!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Jakeluhrs Eresh...
2016.04.28. 10:30


Eddig felemás a véleményem erről a projektjükről
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!