iPon Hírek

Eternity - Egy álom megvalósítása

Dátum | 2013. 08. 07.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

Esedezünk bocsánatotokért a hatásvadász cím miatt, valójában arról van szó, hogy bemutatásra került egy újabb screenshot a játékból, mely egy korábbi koncepciós rajzról már ismerős lehet...

Amennyiben első ránézésre nem tűnt volna fel, a lenti a screenshot, a fenti pedig a koncepciós rajz.

Ha már az Eternitynél tartunk, akkor ejtsünk néhány szót a társkarakter rendszerről is. Mint tudjátok az Eternityben 8 előre generált társ lesz és még 8 zsoldos, vagyis összesen 16 karakter közül válogathattok a 6 fős partyba, amiből értelemszerűen 1 mindenképpen az általatok generált főhős. Chris Avellone és csapata arra törekednek, hogy felvonultassák az összes szereplőt a játék közepéig. Emögött azon egyszerű indok áll, hogy eddig úgy tapasztalták, ha túl későn csatlakozik egy karakter, akkor a játékosoknak egyszerűen nem lesz elég ideje mélyebb kapcsolatot kialakítani vele. Illetve az is lehet, hogy már ragaszkodnak a meglévő csapattagokhoz. Minden társnak meglesz a maga sztorija, küldetései, gondosan beépítve a játékba. Meglesznek a maguk érdekeltségeik és céljaik, a karaktertervezők igyekeztek minél emberszerűbbre formálni őket. Fontos megjegyezni viszont, hogy ha ez az egész kedvetek ellen való, nem kötelező magatokkal cipelni senkit. Amennyiben viszont a szólózás sem jön be, de nem akartok vesződni a társak ügyes-bajos dolgaival, akkor a Kalandozók Csarnokában generálhattok magatoknak csapatot. Teljes szabadságot kaptok ilyen téren. A sztori is elég jól halad, Eric Fenstermaker eljutott arra a pontra, hogy elkezdjék a narratívába integrálni a csapattagokat. Nincs egyszerű dolguk, mert mindenkinek el kell olvasni a másik munkáit meg a készülődő novellákat is, hogy mindez egy egységes egészet adjon majd ki. A karaktertervezésnél az is fontos, hogy tudják előre, hogy milyen kasztja lesz az adott szereplőnek, mert így aköré fel tudják építeni a történetét. Mert ugye szép dolog ha szimpatizáltok valakivel, de ha nem jó semmire akkor miért vinnétek magatokkal... Jó hír, hogy amiatt sem kell, hogy fájjon a fejetek, hogy mi van akkor, ha egy karakter nagyon szimpatikus, de ugyanolyan a kasztja, mint nektek. Igyekeztek úgy megalkotni mindenkit, hogy legyen valami, amiben kitűnnek, ráadásul még két ugyanolyan hitű pap is tud mit kezdeni egymással. A teológiai vitákon túl simán kombózhatják egymás képességeit csatában. Végül pedig kiemelnénk még azt, hogy ebben a játékban is jellegzetes lesz az egyes szereplők kinézete, öltözködése. Ezt nagyon fontosnak tartották a tervezésnél, mivel a vizuális megjelenés is része/kiegészítője a személyiségüknek. Amennyiben további részletekre és Chris Avellone szemléltető ábráira is kíváncsiak vagytok, böngésszétek át az Eternity frissítéseket a játék fórumán! (Mi most a #60 és #61-es frissítést foglaltuk össze.) Ha pedig van egy teljes szabad órátok, akkor jobb ha tudjátok, hogy újabb szelet érkezett az Arcanum végigjátszásból is, melyben tovább bénázik a játéktervező zseni!
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. sny
2013.08.10. 11:37
Majdnem jó lett, csak igazából a felső kép a concept art és az alsó az in-game screenshot. Mindenesetre jó látni, hogy hűek maradnak az infinity engine-es játékok képi világához.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Magrathea
2013.08.11. 10:50
Így van!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!