iPon Hírek

Évente duplázza létszámát az IT Services Hungary

Dátum | 2010. 08. 31.
Szerző | napi.hu
Csoport | IT VILÁG

Az ITD Hungary nemrégiben közzétett tanulmánya szerint több mint 150 ezer embert foglalkoztatnak ma Magyarországon a CRM területén. Közülük mintegy 15 ezren dolgoznak call centerekben, 130 ezren pedig közvetlen ügyfélszolgálatoknál, további 25 ezer szakember pedig BPO (Business Process Offshore), illetve SSC (Shared Services Centre) jellegű létesítményekben. A PricewaterhouseCoopers (PwC) 2010-es elemzése szerint az elmúlt évtizedben mutatott gyors növekedést követően a hazai szolgáltató központok szegmense - a maga 30 ezer munkahelyével - az ország egyik legjelentősebb foglalkoztatójává vált. Azon túl, hogy jelentős munkaadó, ez a szektor adja a 2010-es állami költségvetési bevételek mintegy 1,2 százalékát, a munkaadókat terhelő járulékok és adók, valamint az áfabefizetések révén - áll a PwC elemzésében.

A 2006-ban csupán néhány tucat munkatárssal indult, jelenleg budapesti és debreceni központtal működő IT Services Hungary rendszerintegrációs és -üzemeltetési területeken szolgálja ki nemzetközi ügyfeleit. Szolgáltatási palettájukon megtalálható valamennyi széles körben alkalmazott szoftver- és hardverplatform, távoli és helyi szerverüzemeltetés, valamint a hálózatmenedzselés és -felügyelet. Az indulás óta az IT Services Hungary szinte minden évben megduplázta munkavállalóinak létszámát, mára pedig elérték a kétezres alkalmazotti létszámot. A T-Systems hosszú távra tervez Magyarországon - mondta el Ilosvai Péter, a társaság ügyvezető igazgatója. Hozzátette, a vállalat továbbra is biztos munkahelyet, nemzetközi projektekben való részvételt és valódi karrierlehetőséget kínál a diplomás, nyelveket beszélő informatikusok számára.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. Nobbirt
2010.09.01. 08:09
Isten ments ettől a cégtől!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. varsam
2010.09.01. 09:35
mi a baj vele?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!