iPon Hírek

Extrém GeForce GTX 460 a Colorfultól

Dátum | 2010. 12. 29.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | MEGJELENÍTÉS


A Colorful - ami többnyire az ázsiai piacokon van jelen termékeivel - nagyjából két éve vezette be az iGame márkanevet és azóta ezalatt a név alatt több terméket is piacra dobott. A legfrissebb megoldás egy különleges, exkluzív fémkofferben érkező GeForce GTX 460-as videokártya, amely az iGame460 Commemorative Edition nevet kapta.


A limitált példányszámban forgalomba kerülő csomagban egy iGame GeForce GTX 460-as modell foglal helyet, amely kétslotos, kétventilátoros egyedi hűtővel és 6+1 fázisú tápellátással érkezik. A videokártya különlegessége, hogy a Radeon HD 6900-as sorozatú termékekhez hasonlóan két BIOS-t tartalmaz, így ha az egyik egy hibás frissítés miatt felmondaná a szolgálatot, a másikkal továbbra is működni fog a videokártya.


Az egyik BIOS referencia órajelekkel dolgozik, vagyis a videokártya GF104-es GPU-ja 675 MHz-en, a 336 CUDA mag 1350 MHz-en, míg a 2 GB-nyi GDDR5-ös típusú fedélzeti memória 3600 MHz-es effektív órajelen üzemel. A második BIOS már megemelt órajeleket kínál: a GPU ennél a megoldásnál 890 MHz-en, a CUDA magok 1780 MHz-en, a VRAM pedig effektív 4 GHz-en ketyeg, azaz combos tuningról van szó. A két BIOS között a HDMI port mellett elhelyezett kapcsolóval lehet váltani.


A kétutas SLI támogatással érkező videokártya két darab DVI és egy HDMI videó kimenettel érkezik, amelyek mindannyian aranyozottak. Az exkluzív csomagban a videokártya mellett egy HDMI kábel, egy extra hűtő, PCIe-> Molex tápkábel átalakító, valamint egy iGame márkanévvel ellátott kis táska és egy ajtókilincsre akasztható tábla is található, utóbbi akkor jön jól, ha nem akarjuk, hogy játék közben zavarjanak.


A különleges csomagból 50 darab készül, áruk és várható megjelenésük időpontja azonban egyelőre nem ismert.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

70. sensejke
2010.12.29. 21:11
Na egy ilyet szívesen látnék a másik 460 mellett! Bár nem tudom milyen jó márka ez, de nagyon tetszetős!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
69. jozsefm
2010.12.29. 21:11
No fene, mik vannak, már az Nvidiánál is?Dual BIOS ...,dual BIOS..kis kapcsoló... más nincsen esetleg,... valami tiltott "gyümölcs"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
68. GerryZ jozse...
2010.12.29. 21:18
Dehogynem. Ha felteszed rá a GTX580 BIOS-át, akkor egy GF114-es GPU lesz benne

Egybéként csak 49, az egyiket tegyétek félre nekem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
67. carraroxt
2010.12.29. 21:21
Pá-pá SLI!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
66. carraroxt
2010.12.29. 21:22
Bár jobban belegondolva, a hűtő mérete miatt úgyis csak 2. kártyának férne be...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
65. hexisoft
2010.12.29. 21:26
Tök ugyanilyen szerszámos ládám van
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
64. EMILIEN
2010.12.29. 21:27
Elég érdekes hűtője van... Az egyik venti nagyobb a másiknál, ilyet se láttam még
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
63. kiskoller
2010.12.29. 21:29
Miért is pápá SLI? szerintem az a hátsó cucc pont a levehető hűtő ami a dobozban szerepel.


Amúgy ezt sem földi halandóknak tervezték. De azért mókás az amikor egy középkategóriás kártyából csinálnak prémium terméket.

U.I.: azt nem értem, hogy ha egyszer három slotot foglal el a hűtő, miért nincs három felfogatója a kártyának?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
62. jozsefm Gerry...
2010.12.29. 21:41
A szemed is levedd róla!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
61. Rider15
2010.12.29. 22:05
Mikrobi,nem 2 ilyenből, hanem egy "átlagosból(nem tudom, hogy referenciahűtő az elterjedt a 460-ból, vagy minden gyártó speckót csinál)" és egy ilyenből
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
60. Cooley
2010.12.29. 22:09
#4,8: Ehhez a kártyához jár egy hosszú flexibilis SLI híd(legalábbis a sima iGame460-hoz jár, szóval nyilván ehhez is). Ráadásul az SLI-hez már nem feltétlenül kell a híd.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
59. Tirexi
2010.12.29. 22:09
Minek erőltetik már ezt a VGA-t?
Aki jó VGA-t akar venni úgy sem tuningos 460-ról álmodozik...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
58. Joachim21
2010.12.29. 22:12
Én igen, bár az 560 lesz majd a következő nyerő kártya, és tény hogy mindjárt itt van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
57. gebana
2010.12.29. 22:22
ez az ajtóra akasztóka tetszik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
56. jozsefm geban...
2010.12.29. 22:29
Ennyiért a pincér is állna az ajtoban...:
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. carraroxt
2010.12.29. 22:41
Mikrobi Nem akarok ünneprontó lenni, de ha egy hűtő csak úgy levehető az nem hűt...
A másik: 900/1800/4000-et szinte minden refmodell bír, így egy ilyen izomszagú tuningkártyának erősen megkérdőjeleződik az értelme. A memória úgyis limites a videochip miatt, a magon meg max 50MHz-et tudnak hozni, még akár ha közvetlenül paksról pumpálják bele az áramot is...
A 2 GB ramnak megintcsak nincs értelme, mert ugyan ki akarna 2560-as felbontáson 16x AA-val játszani 20fps-el? Ez az egész ugyanúgy értelmetlen mint amikor tuning verziót adnak ki pl egy 5650-esből, vagy GTS430-ból...
Egyébként a 460-as refmodellje szerintem nagyon jól sikerült, jól tuningolható, csendes, és hűvös ráadásul nem is túl hosszú. De a legnagyobb előnye mégis a kedvező ára, épp ezért nincs értelme a prémiumkártyaakaroklenni-űberizomtuning verzióknak belőle, mert a legnagyobb aduját játsszák el ezzel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. paradmat
2010.12.29. 22:53
Többfunkciós darab. A kofferbe belerakhatom a maradék pár millámat
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. Joachim21 carra...
2010.12.29. 22:56
Ez milyen szép, dícsérve lealacsonyítani a GTX460-ast, és az 5650-eshez mérni , szavamra tetszik ez a finomság. Aki nem 2560*1600-ban játszik, azért nyugodtan játsszon el a 460-as gondolatával.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. carraroxt
2010.12.29. 23:00
Joachim21 Látom nem sikerült megfogni a mondanivalóm lényegét. Olvasd még egyser el légyszi, hátha...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. jedi
2010.12.29. 23:02
karraroxt-nak igaza van. Teljesen fölösleges egy középkategóriás kártyát a felső kategória aljába drágítani. Mondjuk ha az alapmodell 40-be kerülne, ez meg 45-be el lehetne gondolkodni rajta, de biztos hogy enné jóval több lesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. Joachim21 carra...
2010.12.29. 23:03
De látom, nem szereted ezeket az agyonturbózott középkategóriás VGA-kat. Ettől függetlenül, és lehet ez tudatalatti, de van pár részlet, amiből meg az jön le, hogy az Nv-t sem kedveled.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. tibi27
2010.12.29. 23:05
[LINK]

Egy kis kedvcsináló,aki gtx460-at akar.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. jozsefm Joach...
2010.12.29. 23:11
Sok értelme nincs is neki Joachim.Ha valakinek ez a teljesitmény kell akkor vesz egy 570-et és alapórajelen, garantáltan hosszu távon, és biztonsággal használhatja.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. Joachim21
2010.12.29. 23:18
Az az ártól függ, hogy van-e értelme. MSI N460GTX Hawk nem volt olyan drága, 50 körül, hogy akár csak megfontolni is érdemes legyen egy 100K körüli kártyát. Én nem azt mondom hogy ezt vegye mindenki, de azért ennyire nem rossz a helyzet, mint ahogy itt lefestették. Ráadásul ez egy limitált szériás kártya, aki megveszi pont lesz@rja hogy mennyire használható, mert valószínű gyűjtőké lesz. 50db meg olyan kevés, hogy akár több ezer dollárt is adnak majd érte azok akiknek ez vmiért fontos. Ettől függetlenül érdekes kivitelezés, szokatlan formavilág, és nem gyenge tuning van ott, annak ellenére hogy bármelyik (?) gyári refhűtős kártya hozza 900/1800 Mhz-et.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. carraroxt
2010.12.29. 23:20
Az a pár apró részlet konkrétan az hogy 3 NV kártyát vettem az elmúlt 2 évben, és 3 hardveres hibát produkáltak, ráadásul amikor épp mentek akkor is volt mindig olyan játék amiben random fagytak. Ezzel szemben a 6 AMD kártyám egyike sem romlott el, vagy fagyott ki soha játék alatt, pedig 4-et tuningolva használtam.
Szóval igen, vannak ellenérzéseim, és emiatt látszólag akármilyen jó is egy NV kártya ár/teljesítmény aránya, én köszönöm nem kérek belőle!
Ha pártatlanul akarom nézni azt kell mondjam, hogy a 460-as az NV első jól sikerült kártyája a 9600GT óta, azzal a különbséggel, hogy ennek már a refmodellje is jó. Épp ezért nem látom értelmét a tuning verzióknak belőle (mint ahogy egyébként is az esetek legalább 70%-ában a refmodellek jobbak mint az izomtuningos cuccok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. carraroxt
2010.12.29. 23:23
Joachim21 A vitrinbe serleg, meg oklevél való, nem VGA!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. newclear Joach...
2010.12.29. 23:28
Ott a pont! Mindenki (na jó most főleg carraroxt) akkora hévvel írogat itt, mintha ezt a kártyát szánnák a megváltónak és az lenne a lényege, hogy ez biztos vigyen bármit ekkora, meg akkora felbontáson. Két éves évfordulóra tekintettel válogattak pár GPU-t az olcsóbb kategóriából, amikből amúgy is ki akarják üríteni a készleteket. Ez a fanoknak, gyűjtőknek szól, akiknek valószínűleg minimum 1 db csúcskategóriás kártya figyel a gépben és nem funkciója miatt veszik/vennék ezt a kártyát, hanem pont azért mert iGame 2. évfordulós limitált kiadás... Ahogy Joachim is írta semmi értelme itt most ezt bármihez hasonlítgatni, főleg teljesítményben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. carraroxt
2010.12.29. 23:38
newclear Tökéletesen egyetértek veled! Csak annyi az aggályom a vitrin-VGA-kkal, hogy a fejlesztési költség ezekre is minimum ugyanannyi (általában inkább sokkal több), mint a normális társaikra, így a kínálatban lévő teszemazt 3 VGA árára 4 VGA fejlesztési, felszerszámozási/gyártási, logisztikai és marketing költségei rakódnak, pedig mi csak 3 fajtát vásárolhatunk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. kiskoller
2010.12.29. 23:40
carraroxt:

azért is teljesen abszurd ezek alapján leírni egy chipgyártót, hisz

-ezek több(száz)ezres tételekben gyártják a chipeket, te kifogtál 3 rossz kártyát (nem chipet!) az nem mérvedó, statisztikailag elenyésző
-az esetek 99%ában a PCB-ben hibásodik meg valami (egy kondi kiég, túlmelegszik és szétolvad egy áramellátó dolog, stb) nem a chip, aminél aztán tökmind1 hogy miylen chip van a kártyán, a meghibásodás szempontjából irreveláns.
-a fagyogatás driverprobléma lehet, ez sem feltétlenül a VGA drivere, ez tényleg a gyártók felelőssége, de megkérdem tőled, nem kalózjátékokkal játszol véletlen? Akkor ne csodálkozz a sok fagyás sem a játékkészítő, sem a driverkészítő sara, egyesegyedül a tied.


Nekem nemrég ment tönkre a 8800GT-m, előtte rohadt hangos volt a ventije, aztán hűtőt cseréltem, jött a user-fail (nem röhögni!) és azóta csíkoz a kártya. Mégsem okolom sem a meghibásodás, sem a venti hanja miatt az NVIDIA-t (előbbi miatt magamat, utóbbi miatt a Gainwardot okolom)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. Joachim21
2010.12.29. 23:45
Mert a gépünknek lelke van. Én minden nap elköszönök tőle, szeretettel figyelem ahogy leáll, és kialszanak a ledjei. Ha gyűlölöd, akkor persze hogy tönkremegy!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. carraroxt
2010.12.29. 23:47
Mikrobi Nem egyéb AMD és NV kártyákról volt szó, hanem konkrétan a 460-asról. Márpedig azonak a többsége igenis viszi a 900/1800/1000-et. Az, hogy e tesztekben, játékokban mennyi valós teljesítményjavulást hoz már teljesen más téma.
Ez ugyanolyan mint a 6950/6970 viszonya egymáshoz, ott is a magok közti elméleti teljesítménykülönbség 20%, a valós kimérhető viszont alig 13%. A valószínű oka, hogy ram órajelben csupán 10% van a 6970 javára, azaz úgy tűnik ramlimites.
Éppen emiatt nem hiszek az izomtuningos 460-asokban, és még kevésbé az 560-asban, mert ott is rendkívül nagy a ramlimitesség veszélye (kb garantált). Szóval mégha látszólag impozáns is az órajelemelkedés/shadernövekedés, a tényleges teljesítményjavulás nem lesz azzal arányos...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. carraroxt
2010.12.30. 00:01
kiskoller Ha az NV kicsit is adna a minőségre kapásból nem lennének olyan szerődéses partnerei mint pl az Inno3D (nálam eddig az inno kártyák 100%-os meghibásodási arányt produkáltak, de ha a hűtő, hőszonda hibákat, és javítás utáni újbóli halálokat is számolom akkor kb 250%), vagy a Sparkle. Egyébként nekem is van egy döglött 8800-asom a szekrényben, forrasztási hibás, ha kell a tiéd lehet, egy szerelő biztos át tudja rakni a videochipet a tiédre.
A játékokkal kapcsolatban csak annyit, hogy kalóz, vagy nem kalóz kizárólag NV alatt voltak gyanús fagyásaim. Palit 9600GT-vel a Left4Dead2, a 8800GT-vel meg a Mafia2, a driverek eltérőek voltak. AMD alatt soha semmi hiba. Az meg egyenesen nonszensz, hogy az NV driverben nem lehet ellenőrizni a kártya semmilyen paraméterét, meghogy a driver eltávolításával hazavágja a Windowst is.

Mikrobi Pont ezek miatt lett ellenszenves gyártó. 3x adtam nekik esély és 4x sültem fel. Köszönöm, soha többet!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. carraroxt
2010.12.30. 00:19
Mikrobi Az, hogy 115GB/s önmagában semmit nem jelent. A 6970 meg 176GB/s mégis ramlimitesnek tűnik...
A GTX 560-assal is ez a gond. Míg a mag elméletileg kb 38%-al gyorsul, a memóriája max 11%-ot gyorsulhat a 460 referenciához képest. De ne legyen igazam, jót tenne az áraknak!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. Multitask Joach...
2010.12.30. 00:21
Hehe, ez tök jó.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. carraroxt
2010.12.30. 00:28
Mikrobi Igen, az volt a gond, hogy a döglött vga-ról nehezen akartam elhinni, hogy mindössze 2 hét után újra eldobta magát, így először újratettem alatta a drivert, csakhogy a windows közben letiltotta. Nameg volt ott egy-két elég brutál fagyi is, az a kékhalálos fajta bumm meghaltam, nem csupán a programot dobta el.
A lényeg a lényeg, hogy miután lekerült a VGA drivere, meg a kártyai is ki lett szedve a Win csak rossz maradt, és 2d-ben néha grafikai hibák jönnek elő.
És igen, tényleg nem tesz jót a rendszernek, ha egy VGA egy hónap alatt képes kétszer megdögleni, és rommá kékhalálozni mindent...
Tudom én, hogy zöld napszemüvegben az NV mindenben tökéletes, szent és sérthetetlen, de számomra túl sok volt a véletlen egybeesés, és hiába álltam először pártatlanul a dologhoz, a sok egyoldalúan rossz tapasztalatra mégiscsak az a legegyszerűbb magyarázat, hogy mégsem olyan zöld az a gyep!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. carraroxt
2010.12.30. 00:34
Win 7 64 ultimate, mióta megjelent.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. kiskoller
2010.12.30. 00:40
Már nem azért, de egy videódriver nem okozhat kékhalált sem vista, sem win7 alatt, ez ki van zárva teljes mértékben. Tehát vagy kalóz win7-ed van, vagy rosszul van összerakva a konfigod.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. carraroxt
2010.12.30. 00:45
A döglött VGA miatti memóriahiba okozza a kékhalált.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. Cooley
2010.12.30. 01:00
tibi27 #23: Ha már kedvcsinálót akarsz, csináld rendesen!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. kiskoller
2010.12.30. 01:07
mivel a videódriver már nem a kernel része, hibás vram esetén is csak elmenne egy pillanatra a kép, majd visszajönne, ezzel az üzenettel: "A videódriver hibát észlelt és leállt" tehát biztso nem a VGA miatt kékhaláloztál.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. csab959
2010.12.30. 01:10
Nem rossz kártyának tűnik, némi tuningpotenciál lehet még benne 890 felett is, bár 3 slotnyi helyet biztos elfoglal.
Cooley: Derék órajelek, minden tekintetben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. carraroxt
2010.12.30. 01:23
Cooley Na ilyet sem láttam még! Grat!
kiskoller Na igen, azóta mikor rosszul jelenik meg valami, vagy ezt írja ki, tudom hogy ideje újraindítani... De játékban még így sem hibázik a 4670, csak asztalon.
De bizony biztos, hogy amiatt kékhaláloztam, mert máskor nem jelentkezett.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. Cooley
2010.12.30. 01:30
Az biztos, hogy van bika rendesen ezekben a kártyákban az árukhoz képest. Azt viszont hozzá kell tennem, hogy ehhez 1,2V - moddolt bios - kellett, és úgy mocskosul melegedett, szóval ez a léghűtésnél nagyon a vége fele van. Bár láttam már 1050MHz-en futni HAWK-ot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. Joachim21 Coole...
2010.12.30. 08:08
Egyenlőre meg sem próbáltam rángatni, mire nem elég ez a 780 Mhz így alapból?. Lehet megnézem most meddig megy feszemelés nélkül a Hawk.

Carrotex:
Inno3d-nek azóta rossz híre van, mióta ismerem. Nem is vettem soha. Gyanúsan aléacsonyak az áraik. Nekem is van itt egy inno3d 7600-asom, unokatesómé volt, és elolvadt a VRM-eknél vmi, ez szemmel is jól látszik. Ettől függetlenül a bejáratnál kifüggesztve jól mutat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. Imo
2010.12.30. 08:27
Carrotex: sztem tévedsz! Nekem volt inno3d-s kártyám csúcs kategóriában... csak akkor éri meg azt a terméket megvásárolni, ha referencia terméket veszel, mivel a többi gyártónál is csak egy matricát helyeznek el rajta amin a logójuk van. amint az inno3d elsajátítja a terméket onnantól kezdve már nem biztos, hogy megéri vásárolni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. jozsefm Coole...
2010.12.30. 09:30
A GPU az igen betyáros, ha a memóriák illetve a vezérlő is igy birná, akkor tényleg brutál teljesitményt lehetne kivasalni belőle, de gondolom ezt a beállitást a teszt futásának idejére használtad.?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. thspo
2010.12.30. 09:37
ez szép ))
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Joachim21
2010.12.30. 09:42
800_1600_900


Itt közben kimaradt 5 lépés.

870_1740_900


Ezután még megnéztem 880_1760_900-on, de itt már voltak hibák, 900_1800_900-on pedig behalt feszültség emelés nélkül. Lefagyott a Haeven benchmark, de a rendszer visszaállt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. jozsefm
2010.12.30. 11:13
Szerintem se,bár egyedileg változó GPU és VGA esetén is ,de a 30% az alapfeszen már tulzás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. Imo
2010.12.30. 11:46
Ez a kártya kb. a gtx 470 szintjén lesz. kicsit vakításnak tartom a fém koffert
gondolom borsos ára lesz, ami nem biztos, hogy majd megéri. Kifutó széria, felesleges ilyeneket most már készíteni. előbb kellett volna.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. newclear Imo
2010.12.30. 12:23
#25 + #28
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Cooley
2010.12.30. 13:09
józsef m.: #52: Igen csak a tesztek erejéig használtam ezeket a beállításokat. Már csak azért is, mert ehhez moddolt bios kellett, hogy 1087mV-nál tovább tornászhassam a feszt, és ugye ha nem a gyári biosszal meg gajra a kártya, akkor mehet a kukába. Szóval a tesztek után azonnal ment vissza a gyári bios.
#56: Én az alap 975mV-on 850MHz-ig jutottam a 675-ről. Majdnem 30%.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. carraroxt
2010.12.30. 13:11
Mikrobi A módosítható feszültség csak bios kérdése.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. anzani
2010.12.30. 14:18
egy tesztre azért betenném a gépbe.. de csak a hűtés megoldás miatt.. kíváncsi vagyok hogy hűt ez a nem ref. megoldás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. reednow
2010.12.30. 14:33
Kíváncsi lennék, kik lesznek benne abban a bizonyos 50 főben, akik tulajdonába kerülhet a kütyü....50 kicsi ázsiai?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. LoGA
2010.12.30. 15:26
Hát ennek nem sok értelmét látom. Vajon teljesítményben hol áll egy 69xx-es ATI-hoz képest? Mert árban jó eséllyel versengenek . Inkább vennék egy magasabb szériás alap kártyát, ami teljesítményben tud ennyit és még van benne tuning-lehetőség.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Heroes27
2010.12.30. 15:32
ez a verzió is annyira kellett, mint tanányra a vilany kb. De szerintem még 2 év múlva is kapjuk az EGYEDI GTX460-AKAT.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. balogh.ger...
2010.12.30. 17:44
Parasztvakítás felsőfokon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Cooley
2010.12.30. 19:18
Nem értem... Ha nem akartok ilyet venni, vagy nem tudtok értelmesen hozzászólni, akkor a sz*rnak irkáljátok ide a f*szságaitokat?! Meg ezek az "én nem vennék ilyet, mert..." hozzászólások; nem is nektek készítették ezeket!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Joachim21 Coole...
2010.12.30. 19:20
+ 1 HSZ, aztán nemsoká meglesz vmi kerek szám
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. tibi27 Joach...
2010.12.30. 21:44
had ÉN legyek a 69.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. csab959 LoGA
2010.12.30. 21:57
Aki ilyet vesz, azt hidegen hagyják az észérvek, de nem is vágja földhöz, akármennyi is lesz a kártyának az ára. Egyszerűen csak egyedi, mindig lesz aki venni fog, ilyen limitált e-penis kártyákat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. newclear Coole...
2010.12.31. 10:41
Én is élveztem a kommenteket. Na de nem mindenkinek van ideje végigböngészni az előző hozzászólásokat.

Másrészt már annyira mindenki agyában ez működik, hogy ha meglát bármilyen hardveres hírt akkor egyből hasonlítja fűhöz, fához... A sok benchmark "átka"...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Imo
2010.12.31. 12:52
van benne vmi newclear
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Joachim21
2011.01.03. 11:46
Folytattam még egy kis tesztelést, hogy alapórajelen mit bír a kártya, és eddig 850/1700/3800-on teljesen stabil, anélkül hogy bármelyik feszültséghez is hozzányúltam volna a 3 közül.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. sensejke Joach...
2011.01.03. 12:05
Nekem 850/1700/2003-on stabilan ment/megy! Próbáltam maxra húzni úgy 988/1976/2003 max fesz amit az after enged, de nem jött össze! 3dmark alatt visszaáll alapra!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Joachim21 sense...
2011.01.03. 12:12
Akkor a memóriát még megpróbálom feljebb venni. Ezek szerint a GPU-nál alapfeszen neked is ez a 850Mhz a határ.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Qouzey Joach...
2011.01.03. 12:23
Nekem a 768MB-os verzió van a Gibabytetól, nálam 850/1700/2150-en simán ment, feszültség emelés nélkül. Ezzel a húzással értem el az 1GB-os verzió szintjét. A memória Bandwidth 110GB/s lett.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Joachim21
2011.01.03. 13:17


Eddig semmi gond ezekkel a beállításokkal, meglepő. Overclockersclub.com-on olvastam talán, hogy a memóriachipek 1250Mhz-re vannak hitelesítve a Hawk-on, tehát lehet annyira nem is meglepő.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. sensejke Joach...
2011.01.03. 15:34
Egy benchmarkig szerettem volna így beállítani:Így Csak hát tényleg nem jön össze!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!