iPon Hírek

Ezentúl minden Halo játékban lesz osztott képernyős mód

Dátum | 2017. 02. 28.
Szerző | Nephin
Csoport | JÁTÉK

A Halo 5: Guardians már nem tartalmazott osztott képernyős játékmódot, de a 343 Industries alapítója és vezetője, Bonnie Ross most elismerte, hogy a döntés nagyon fájdalmasan érintette a rajongókat, sőt, a stúdiót és magát Rosst is. Éppen ezért bejelentették, hogy ezentúl minden jövőbeni Halo játék támogatni fogja az osztott képernyős lehetőséget. 2015 júliusában, néhány hónappal a Halo 5 megjelenése előtt még blogbejegyzésben magyarázták, mi vezetett ahhoz, hogy az érkező új intergalaktikus lövölde nem támogatja ezt a fajta co-op játékmódot. Annak ellenére, hogy már ekkor is megemlítették, milyen nehéz döntés volt, még előtérbe helyezték azt, hogy az osztott képernyő nem felelt volna meg a játékkal kapcsolatos céljaiknak, nem adta volna vissza a továbbfejlesztett látványvilágot, de mindenekelőtt az optimalizáció túl sok időt vont volna el a Halo 5 többi részének elkészítésétől. A microsoftos Phil Spencer szerint az is hozzájárult, hogy egyre többen játszanak online, míg egy szobában tartózkodva jóval kevesebben. A dolog nem aratott nagy közönségsikert és a stúdió a jelek szerint tanult ebből. A 2017-es D.I.C.E. keretében Ross bejelentette, hogy a jövőben érkező minden FPS-be visszakerül majd az osztott képernyős mód – ezek alapján a Windows 10-es PC-kre várható Halo 6-ban is lesz.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!