iPon Hírek

Fallout 4 kiszivárgott infók

Dátum | 2013. 12. 12.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Mióta azt rebesgetik, hogy készülőben van a Fallout 4, amit egyelőre még be sem jelentettek, a rajongók kiéhezetten várják a vele kapcsolatos információkat. Volt, aki egyenesen odáig ment, hogy hamis Fallout 4 weboldalt készített, hogy így csikarjon ki információkat a Bethesdától, de kísérlete kudarcba fulladt, nem tudtunk meg többet a játékról, amely a múlt héten a VGX-en bemutatott darabok között sem szerepelt még. Ilyen előzmények után várható volt, hogy előbb-utóbb kiszivárog valami, és így is történt: a Kotaku online magazin szép kis csomagot kapott, amelyben forgatókönyv részletek, karakter leírások és a széria különböző helyszíneire történő hivatkozások szerepelnek. A Fallout szó sehol sem fordul elő ezekben a dokumentumokban, de a magazin szerint az anyag valódi. Ha hihetünk nekik, akkor a Fallout 4 Bostonban, Massachusettsben fog játszódni. Az is kiderült, hogy a darab casting direktora más Bethesda játékokon (Dishonored, Skyrim) is dolgozott már. Az intro a már jól ismert "War. War never changes." szöveggel fog indulni, de ezúttal nem Ron Perlman kellemesen mély, egyszerre lágy és reszelős hangján lesz hallható, hanem a főhősén. Bizony, a főhős, aki a játék kezdetén ébred a fagyasztásból, ezúttal beszélni fog, és ha minden igaz, választásunktól függően férfi, vagy női hangon. A dokumentumokban található helyszínek között szerepel Commonwealth, ami Massachusetts Falloutos verziója, és az Institute, ami az MIT elképzelt jövőbeli lepusztult változata. A szereplők között van egy Travis Miles nevű rádiós DJ, egy Sturges nevű mérnök, és egy Preston Garvey nevű illető, aki azt akarja, hogy hozzunk neki egy fúziós reaktormagot a Commonwealth múzeumból. Az újságírók kapcsolatba léptek a Bethesdával és megkérdezték, hogy valódiak-e az anyagok, de csak az ilyenkor szokásos "pletykákkal és spekulációkkal kapcsolatos témákat nem kommentálunk" választ kapták. Képeket a dokumentumokról a Kotaku oldalán találhattok.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. Humbuk
2013.12.12. 14:51
"Fallout 4 kiszivárgott infók" egy ? nem ártana oda, mert senki sem tudja, hogy ez a Fallout 4-e...

Újfent a bulvár félrevezetés : / Mert amúgy vadiúj poszt apokaliptikus játék ötlet nem is létezhet ugye?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. uristen
2013.12.12. 16:03
Végre lehet valami jó játék is a jövőben, ha persze igaz ebből valami. A Bethesda nagyon jó játékokat készít, de az MMO -ba szerintem rossz ötlet volt belekezdeni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. otherl
2013.12.12. 17:51
uristen: Az MMO-t nem ők csinálják.

Ha valóbban készül remélem visznek bele valami életet, mert a Skyrim már nagyon üres volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Morte
2013.12.12. 20:13
Humbuk: A "War. War never changes." hagyományos Falloutos kezdés.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Shinjiii
2013.12.13. 07:50
Skyrimmel az volt a baj, hogy lófing volt az a 8-10 szinkronszínész, volt hogy az elején a szekérben ugye megismerted azt a szőke hajú barbár gyereket, később meg amikor róttam az utcákat, hirtelen megszólított valaki ugyanazon a hangon, de nem ő volt. Nem is beszélve arról, hogy ezerötszázszor mondják ugyanazt, hiába a sok ezer párbeszéd, amivel régebben villogott a Bethesda a bemutatókon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Fratello Shinj...
2013.12.13. 09:25
(Személyes szoc. probléma): Mivel én szeretem az ilyen játékokban magamtól és nem quest-vezérelten felfedezni a világot (még a klasszikus JRPG-k szoktattak rá erre), a Skyrim-et is így kezdtem. Kóboroltam a (valóban gazdag) térképen, fedezgettem fel a dolgokat, rámoltam ki a random utamba kerülő dungeonokat, és így nagyon hamar kiütközött a játéknak az a negatívuma, hogy hihetetlenül repetitív benne minden dungeon: vagy rablótanya, vagy zombibarlang, esetleg törpepince, sok-sok random kanyar, csapda, a legvégén miniboss és egy kényelmesen elhelyezett loot-láda... Minimális háttérsztori, funkció, "csak" egy újabb kirámolandó hely... Na ennek meglett az a hátulütője, hogy mire rászántam magam hogy "elkezdjem" a játékot, és a questeket csináljam random barangolás helyett, annyira megcsömörlöttem ettől az egész, hosszú távon dögunalomba fulladó dungeonolástól, hogy nem bírtam cérnával a questelést, hiszen mik voltak a questek: Menj el egy rablótanyára, vagy zombibarlangba, esetleg törpepincébe, sok-sok random kanyar, csapda, és a legvégén egy miniboss után rámold ki a kényelmesen elhelyezett loot-ládát...

A fejlesztők becsületére legyen mondva, a questek háttérsztoriját és párbeszédeit legalább tisztességesen kidolgozták (persze hol van ez pl. a Morrovind-től...), de ezek az egyendungeonok megölik az egészet...

Szóval furcsának találom, hogy egy open-world, szabadon bejárható világban (ha nem jó a monotonitástűrésed) TILOS a magad fejed után menni és "csak úgy" saját szakálladra kalandozni, szigorúan a questek által kijelölt úton célszerű haladni (amik amúgy pontosan ezért úgy vannak megcsinálva, hogy az összes dungeontípust/ellenfelet/frakciót lefedik) és akkor nem fásulsz bele az egész kalandozósdiba...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Terror Frate...
2013.12.13. 09:34
Ráadásul a random kóborlással be is teszel magadnak egy-két quest esetében, vagy simán csak felveszel valamit aztán mielőtt észbekapnál tele leszel olyan questekkel, amelyeket fogalmad sincs, milyen sorrendben hajts végre. A Gothicban ez például elég jól meg volt oldva, a questek számára kritikus helyeket valamilyen szörny védte, amelyet a történet azon pontján, amikor még nincs mit keresned ott, esélyed sincs kinyírni. Persze a Skyrimet úgy toltam végig, hogy egyszer nem patkoltam el.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. wishformor...
2013.12.13. 13:32
@Fratello Tokeletesen egyetertek veled.
Pont ez miatt vittem vegig az Oblivion-t harmadszorra, akkor celtudatosan a main quest miatt. Pont ezert nem lattam meg a veget a Skyrim-nak, mert megcsomorlottem azokban amit te is leirtal.
Morrowindbe ez meg volt csinalva, ha odamentel amire meg nem voltal keszen, akkor picsanrugott az elso NPC a legelso dungeonba. Meg az utrol is feltem lemenni a jatek elejen...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!