iPon Hírek

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn - jön az első nagy frissítés

Dátum | 2013. 11. 26.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A Final Fantasy XIV: A Realm Reborn kezd a Square Enix egyik legerősebb címévé válni: az augusztus 27-én indult játékból szeptember 30-ig több mint 1,45 millió példány kelt el a világon, és az előfizetések száma túllépte a 600 000-et, megelőzve ezzel a Final Fantasy XI Online-t, amely minden idők legjövedelmezőbb FF játéka volt. Nem csoda, hogy a Square Enix a jövőben szeretné a Realm Rebornt Kínában is kiadni. Az MMO legelső nagy frissítése, a 2.1-es december 17-én érkezik, olyan nagy újdonságokkal, mint a PvP arénák, új insta nehézségi szintek, klánházak, fodrász, új FATE-ek és még sok érdekesség. Nézzük meg ezeket részletesebben is! A házunkra egyelőre még várni kell, de klánunk (Free Company) már rendelkezhet saját épülettel, ha elérte a megfelelő szintet. Egyelőre a La Noscea zóna lesz elérhető. A telkeket aukción vásárolhatjuk meg, az árak először magasak lesznek, aztán 6 óránként csökkentik őket, így a gazdagabb klánok lecsaphatnak a jobb helyekre. Az épület felhúzásához engedélyt kell vásároljunk, aztán neki is kezdhetünk az építkezésnek, többfajta anyagból és előre elkészített sablonból választhatunk falakat, tetőt, egyebeket. A kertet és a ház belsejét is berendezhetjük, a több száz különböző berendezési tárgyat a szakmák művelői készíthetik el, de lesznek olyan tárgyak (pl. trófeák), melyeket kalandozásaink során a szörnyektől szerezhetünk be. A tervek között szerepel, hogy a későbbiekben házakban űzhetjük majd szakmáinkat, rendezhetünk vásárokat, tenyészthetünk chocobókat és a páncélok tárolására ill. kiállítására lesznek próbababáink.
A patch másik nagy újdonsága a PvP bevezetése a játékba, egyelőre 4 vs 4 ill. 8 vs 8-as arénák formájában. Komolyabb harcoknál jelenleg problémát jelent, hogy a szerver nem észleli elég gyorsan ha pozíciót változtatunk, így előfordul, hogy hiába lépünk ki időben egy területre ható támadásból, a sebzést mégis megkapjuk. Ez nemcsak a nehezebb PvE csatákban jelent problémát, de PvP-ben is tönkreteheti a játékot, ezért a fejlesztők már dolgoznak a megoldáson. Alapban a szerver 0,3 másodpercenként ellenőrzi pozíciónkat, sajnos ezt nem tudják minden területen gyorsabbra állítani, mert a szerverek nem bírnák a terhelést, ezért csak bizonyos kényesebb helyeken (magasabb szintű insták, PvP arénák) fognak változtatni a dolgokon. Ennek tükrében úgy tűnik, hogy a world PvP megjelenésére a közeljövőben nem számíthatunk. A Wolves' Den PvP arénát az alábbi videóból ismerhetitek meg.
Lesznek még új küldetések, FATE-ek (dinamikus események), két új hard nehézségi szintű dungeon és egy 24-fős raid insta, a Crystal Tower, 80-as item levelű jutalmakkal. Good King Moogle Mog bossharcként visszatér, az Ifrit, Garuda és a Titan harcok pedig kapnak egy új, minden eddiginél keményebb nehézségi szintet. A kasztok megkapják az MMO-kban szokásos szezonális finomhangolást. Az alábbi videó a The Binding Coil of Bahamut nevű új 8-fős dungeont mutatja be.
Mik a 2.1-es utáni tervek? A 2.2-esben új Primal csatákat kapunk, Leviathan, Shiva ill. Ramuh közül találkozhatunk majd az egyikkel. Lesz Gilgamesh boss harc és a klánok képesek lesznek saját Primal csatákat idézni (ennek részletei egyelőre homályosak, még nem tudni, hogy FATE-ről, vagy valami másról van szó, és az is lehet, hogy ez az újdonság a 2.3-assal érkezik). A 2.3-asban mini játékokat kapunk, egyelőre kártya ill. snowboard játék került szóba. A Crystal Towerben már hozzájuthatunk olyan tárgyakhoz, melyeket kozmetikai jellegű felszerelésként tudunk majd használni, ez arra utal, hogy a közeljövőben ezt is bevezetik. A fejlesztők nemcsak az elkövetkezendő patcheken dolgoznak, de már felvázolták az első kiegészítő terveit is.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. logen563
2013.11.26. 19:33
bővebb info: www.ffxiv.hu
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!