iPon Hírek

Fortnite - erődök, szörnyek és egy kis Gears-fűszerezés

Dátum | 2014. 04. 11.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A GameInformer legutóbbi számának megjelenése után végre megtört a csend az Epic által készített új mulitplayer shooter, a Fortnite körül. A fejlesztés közben néhány változáson átesett játék már kezdi elnyerni végső formáját, így azt például biztosan tudjuk, hogy túl sok történetre nem számíthatunk - persze nem is ez a lényeg. A világban, amit egyszerűen csak "a világ"-nak hívnak a gonosz szörnyek portálokon át érkeznek, amiket egy misztikus viharfelhő nyitott. A játékosnak és csapatának az a feladata, hogy ezeket a portálokat bezárja, illetve megvédje a környéket, amíg a bezárás folyamata végbemegy. Az Epic első körben három kampányt tervez, melyek egyre nehezebbek és hosszabbak. Az első körülbelül 10, a második 20, a harmadik pedig 50 órát fog igénybe venni. A kampányokon belül minden pálya procedurálisan generált és számos szétzúzható tereptárggyal rendelkezik. A szörnyirtáson kívül a különböző nyersanyagok begyűjtésével és összeszedésével is foglalatoskodhatunk majd, melyekből aztán felépíthetjük és fejleszthetjük erődünket, mielőtt beköszönt az éjszaka és jönnek a szörnyikék. Ha sikerült átvészelnünk a démonok támadását és bezárnunk a kaput, akkor örömmel köszönhetjük majd a reggelt, amikor is napközben befoltozhatjuk az erődünkön a harcok nyomán létrejött sérüléseket.
A játék egyébként rendelkezik némi Minecraft-beütéssel, ugyanis egy rendkívül egyszerű eszközzel kezdünk (egy fadarabbal, amiből szög áll ki). Ezzel kell megindulnunk aztán összeszedni a legalapvetőbb nyersanyagokat, úgy mint fa, kő, vagy az autók összetörése után keletkező különböző limlomok - hogy mindezt egy darab fával hogyan lehet elintézni, ne kérdezzétek. Mindenesetre ha sikerül, akkor fejlődünk, erősebbé válunk, távolabbra kalandozhatunk új alapanyagok beszerzésének reményében, amikből aztán új fegyvereket készíthetünk és tovább tápolhatjuk erődünket. Az erőd felhúzását egyébként tényleg az alapoktól kezdjük majd: ki kell választanunk, milyen anyagból épüljön (kő, fa, vagy fém), majd le kell tennünk az alapot, az emeleteket, a lépcsőket, falakat, és minden mást, ami csak kellhet. Csapdákat is állíthatunk, például tüskés padlóval, aknákkal, mérgesgázzal és hasonlókkal. Eddig négy karakterosztályt jelentett be az Epic, és vélhetően a végleges játékban sem lesz ennél több a kezdetekkor. Választhatjuk a Constructort, aki gyorsabban tud építeni, kevesebb nyersanyagból. A Ninját, aki duplát tud ugrani és jó a közelharcban, valamint fejleszthető kardjai, dobócsillagai és füstbombái vannak. A Commandót, aki az alap katona lesz, mindenféle harci szituációban bevethető, gyorsan tölt, erős fegyverei vannak, és bírja a strapát. Végül pedig itt van a Scavenger, aki gyorsabban és hatékonyabban tudja begyűjteni a nyersanyagokat, mint a többiek. Maga a harc egyébként a Gears of Warban (is) bejáratott, váll fölötti TPS nézetből zajlik majd.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

5. i2k010
2014.04.11. 12:35
Tengernyi DLC lesz hozzá. Most kőbe véshető.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. ceripapa
2014.04.11. 12:49
Én már ezt a játékot várom 1 éve
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. sensorprim...
2014.04.11. 20:44
kár hogy még az alfa tesztelés se kezdődött el
még vagy 1-2 év így mire megjelenik
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.04.12. 11:43
f2p lesz és elvileg külön figyelmet szentelnek annak hogy ne lehessen a pénzes cuccokkal előnyre szert tenni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. slayer007
2014.04.12. 13:18
Hát én ezt már láttam Dungeon Defenders néven
Lehet, h már előtte is volt, de nekem az volt az első ilyesmi... imádtam, de igen, ahogy i2k010 is mondta, TENGERNYI DLC lesz hozzá.
1 dlc 10-20dolcsiért, kapsz 3-4 pályát és virulj...
Legyen igazad Kerty, akkor érdemes lesz kipróbálni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!