iPon Hírek

Framerate problémák és bugok miatt késik a Final Fantasy XV

Dátum | 2016. 08. 31.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Ahogy arról korábban már beszámoltunk, a Square Enix elcsúsztatta a korábban fixre bejelentett szeptemberi megjelenést, így a Final Fantasy XV csak novemberben érkezik a piacra. Most Hajime Tabata részletezte kicsit azt is, miért volt szükség a késésre. Tabata szerint az első probléma az optimalizációval volt. A játék mindkét konzolon framerate problémákkal küzdött bizonyos szituációkban, ami rontott a játékélményen - ezt pedig mindenképp meg akarják oldani a megjelenés előtt. A másik, hogy a szeptemberi megjelenéshez már le kellett volna adniuk a gold master verziót, azonban még mindig számos bugot fedeztek fel a játékban. Tabata hangsúlyozta, hogy ezek nem olyan hibák, amik megakadályozták volna a végigjátszást, inkább olyanok, mint hogy a karakterek elkezdenek természetellenesen lebegni a levegőben, vagy az animációik, arcmimikájuk válik furcsává. Ezen kívül a további két hónap lehetőséget nyújt a csapatnak arra is, hogy javítsanak a játék egyensúlyán. Tabata szerint egyébként ezen változások többségét egy méretes elsőnapos javítással is meg tudták volna oldani, azonban azokra is gondolnak, akiknek nincs erős internetkapcsolattal ellátva a konzolja. Ez például Japánban a felhasználók 20%-át jelenti a Square Enix adatai szerint, de a sorozat Dél-Amerikában is sok rajongóval rendelkezik, ahol pedig nagyon alacsony az internetre kötött konzolok száma, ráadásul a letöltési sebességek sem kifejezetten jók. Az biztos, hogy Tabata maximalista hozzáállása értékelendő, főleg, ha már egyébként is ennyit kellett várnunk a játékra.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. RudiSZT3
2016.08.31. 14:46
De jó lett volna, ha ezt megteszik a Deus Ex MD esetében is.
Mostanában tervezem megvenni, de még várok. Addig elolvasom / megnézem a Human Revolution történetét, közben hátha jön performance fix.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. i2k010 RudiS...
2016.08.31. 15:58
Az ég világon semmi baj nincs a Mankind Divideddel. Egy közepes gépen is vígan szalad, és a játék bár kicsit könnyebb lett (Normal), mint a Human Revolution ugyanilyen nehézségi szinten, de a környezet, a sztori, a lopakodás s minden más nagyon is a helyén van, hangulatos.
Hátköznapi 4690-es, 16 GB RAM és egy nem csúcs 390-es mellett játszom. Windows 7-en.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. RudiSZT3 i2k01...
2016.08.31. 21:46
Én elég sok rosszat olvastam/láttam tesztekben a gépigényt illetően. Persze hozzá kell tenni, hogy van is igényem az ütős grafikára (is!). De persze az közel sem minden.
Elhiszem, hogy a gépeden szépen fut normális graf beállításokkal. Nekem a legalább high vagy magasabb a cél stabil 72 fps-sel. Ezt nem lesz egyszerű elérni a Mankind Dividedban, pedig GTX 1070-em van, meg i5 4670K, 16 GB ram. Legalább is ha a tesztek nem hazudnak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!