iPon Hírek

Friss Unigine Heaven benchmark, Pro verzióban is

Dátum | 2011. 03. 03.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | SZOFTVER

Az Unigine Heaven névre keresztelt tesztprogramja a korábban az első olyan tesztalkalmazás volt, amely képes volt a DirectX 11-es támogatásban rejlő lehetőségek kiaknázására, így a szoftver hamar népszerűvé vált a felhasználók körében. A fejlesztők most bejelentették, hogy elkészültek a tesztprogram legfrissebb változatával, amely a 2.5-ös verziószámot viseli és több tekintetben is kínál újításokat az előző, 2.1-es verzióhoz képest.


A friss kiadás elődjénél hatékonyabban terheli napjaink különböző grafikus processzorait és GPU támogatás tekintetében is fejlődött. A szoftver esetében javították a stabilitással kapcsolatos hiányosságokat, így most már egy több órán át futó teszt alkalmával is maximálisan stabilan fut majd a Heaven benchmark. Az alkalmazás indító menüjének a Windows felhasználói kezelőfelületével való kompatibilitása jobb lett, valamint a tesztekben található kisebb hibákat is javították. A szoftvercsomagba kerül egy felhasználói kézikönyv és ezzel együtt az alkalmazás telepítőjét it továbbfejlesztették.


A 2.5-ös kiadás érkezésével mostantól nem csak ingyenes, hanem egy fizetős, úgynevezett „Pro” verzió is elérhetővé vált. Ez a szoftver számos extrát nyújt a „Basic” verzióhoz képest, amelyek között találunk stressz tesztet (benchmark looping), valamint parancssorral megoldható automatizációs lehetőségeket is, sőt, még CSV formátumban történő riport mentésére is van mód. A professzionális kiadás 495 dollárba kerül, viszont az alap verzióval ellentétben ehhez a szoftverhez technikai támogatást is kapunk.


Az Unigine Benchmark 2.5-ös kiadásának alap- és profi változatát itt találják az érdeklődők.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. Beatmad
2011.03.03. 13:56
Én már azt várom hogy egy kicsit is ehhez hasonlító tesszelációt lássak egy játékban, ha nem is ennyire dúrvát de valami ilyesmit. Mert amik eddig megjelentek dx11-es játékok és van bennük tesszeláció az egy nagy büdös semmi, parasztvakítás, annyira hogy nagyítóval is nehezen fedezhető fel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. jozsefm Beatm...
2011.03.03. 13:58
A játékok és a valós alkalmazások esetében ,ez sokkal nehezebb feladat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. noPublicFG
2011.03.03. 14:21
Lehet, hogy nehezebb, de nem mentség.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Simba
2011.03.03. 16:24
Hát játékban nem igazán lehet mindent agyon tesszelálni. Lehetne csak a jelenlegi eljárás nem túl jó. Mivel a tesszelált felület nem rendelkezik fizikai tulajdonságokkal. Ez abban valósul meg, hogy ha például a talaj is tesszelálva van, akkor a karakter lába úgymond belelógna a talajba. Vagy ha ilyen felület mögé bújnál fedezékbe, akkor simán átlőnének rajta. Ezt a problémát kéne első sorban megoldani. Aztán jöhet a tesszeláció ezerrel
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. somakb Simba
2011.03.03. 18:20
Mindössze annyit kell csinálniuk, hogy azokat a felületeket tesszelálják, amikkel nincs interakció.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. _DiEGO_
2011.03.03. 20:04
Lángszóróval nyomulva égésnyomok és felhólyagzások stb , savval való támadáskor is van szép maró munka... egy-egy ilyen jelenet belassítva és had menjen a tesszi-veszi akarat kérdése csak , vagy ööö...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. benczeb90
2011.05.17. 18:26
tesselaion off. ennyi minden más max persze csak ha van értelme
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!