iPon Hírek

Game of Thrones - A Telltale a Bungie egyik írójával erősít

Dátum | 2014. 08. 19.
Szerző | Mastigias
Csoport | JÁTÉK

Joshua Rubin két év múltán jött el a Bungie-tól, hogy a Destiny után a Telltale-féle Game of Thrones játékon dolgozhasson. Rubin Twitteren jelentette be átigazolását, valamint azt is elárulta, hogy a sorozat nagy rajongója. Ennek mi is örülhetünk, hiszen olyan ember kezébe kerül a szövegkönyv, aki odaadással és alázattal dolgozik majd rajta - ebből csak jó sülhet ki számunkra.
A döntés mögött azonban nem csak a Trónok Harca iránti rajongás áll: Rubin a Gamasutra-nak elmondta, hogy nagyon boldog volt, amiért a Bungie-nál dolgozhatott a Destiny-n, viszont "a Bungie végtére is idegenek fejbe lövéséről készített játékokat. És habár az 'írás a lövedékek között' (writing between the bullets) is igazi művészet, nem tudtam ellenállni a Telltale ajánlatának, hogy olyan játékokat alkossak, melyek teljesen a történetre épülnek". Rubin korábban megfordult már az EA Visceralnál és a Capcomnál, sőt, az Assassin's Creed II szövegkönyvén is dolgozott. Gratulálunk a döntéséhez, és sok sikert kívánunk a továbbiakban!
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. Asagrim
2014.08.19. 15:56
"a Bungie végtére is idegenek fejbe lövéséről készített játékokat. És habár az 'írás a lövedékek között' (writing between the bullets) is igazi művészet, nem tudtam ellenállni a Telltale ajánlatának, hogy olyan játékokat alkossak, melyek teljesen a történetre épülnek"

Még senki nem mondta szegénynek, hogy ennek a GoT (játék)verziója az, hogy "írás a pengék között"?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Mastigias Asagr...
2014.08.19. 16:13
Szerintem ő inkább a műfaji határokra gondolt, nagyon lesarkítva a dolgot FPS vs. kalandjáték.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Asagrim Masti...
2014.08.19. 18:47
A műfajban valóban szabadabban lehet alkotni, de a játék mivolta kb. egyformán határolja be a lehetőségeket, főleg hogy mostanában eléggé elmosódott a határ FPS és RPG sztori vonalak között ami a játékokat illeti, játékon belül meg gyakorlatilag ugyanazt csinálod középkori fegyverekkel meg mágiával mint egy FPS-ben, szerintem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. peti198706...
2014.08.20. 21:48
"Egy történettel fel lehet robbantani a világot.." fbri(c) ez számtalanszor igaz h hányszor realizálódott ez a tény a történet írók közt, mégis még mennyi lehetőség rejlik bennük magában a megvalósításban. Teszem fejem le az asztalra, s salátát készítek belőle rakok bele fps-t rts-t rpg-t tps-t mindezt Hack'n'Slash-be bújva hajók, repülést sárkány imázst egy kis sziget koolouttúr fant, s lássuk be szecskás levesnek is így lesz értelme, s megnézzük mennyien falatoznak majd belőle.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!