iPon Hírek

Gates és Seinfeld az átlagemberek között

Dátum | 2008. 09. 12.
Szerző | Gabriel
Csoport | IT VILÁG

Az alapszerkezet maradt, a hossz megnyúlt, de a lényegi mondandó most is csak kb. fél perc, és az előbbinél épp csak egy egész picivel konkrétabb - röviden így lehetne jellemezni a Microsoft új reklámkampányának második klipjét, amely immár négy és fél percesre hízott.

Míg az első klip története egészen hihető volt (Gates és Seinfeld összefutnak egy cipőboltban, és elbeszélgetnek), addig ez a második már kissé kevésbé - ezúttal ugyanis mindketten beköltöznek egy "átlagos amerikai család" házába, velük élnek, hogy "kapcsolatba kerülhessenek valódi emberekkel", mivel, amint Seinfeld rámutat, mindketten túlságosan eltávolodtak már ezektől.

A négy és fél percből négy tehát azzal telik el, hogy látjuk Gates, Seinfeld és a család interakcióit, vacsora, csevegés, kedveskedés - majd a vége felé az egyik lány ellop egy régi családi ereklyét, amit Seinfeld táskájába tesz, hogy mielőbb megszabaduljon a vendégektől (konkrétan Seinfeldtől), aki "elbitorolta a szobáját". Sikerrel is jár, a két vendég pedig távozik.

Ekkor következik a klip lényegi fél perce, amelyben Seinfeld újfent elkezd áradozni, mondván, hogy Gates már több, mint egy milliád embert kapcsolt össze egymással, és elmereng rajta, hogy mi következhet ezután? E-mailező békák, aranyhalak saját weboldallal, vagy blogot vezető amőbák? Végül megkéri Gates-t, hogy ha ez a kis elmélkedése helytálló, akkor adjon elő egy kis robot-táncot - Gates pedig ezt meg is teszi.

Ezzel tehát a cég elvileg egy újabb lépést tett a nyilvános megítélésük megváltoztatása felé - elmondásuk szerint pedig napokon belül (illetve, szó szerint "nagyon rövid időn belül") át fognak lépni a kampány következő szakaszába, ami már konkrétan a Windowsról fog szólni. Céljuk természetesen az, hogy bemutassák, milyen könnyeddé és folyékonnyá tesz a Vista, a Mobile és a Live bármilyen munkamenetet - ellentétben az Apple reklámjainak ennek az ellenkezőjét sugalló mondandójával.

Végül, de nem utolsósorban érdekesség, hogy a klipben továbbra sem támadják az Apple-t se nyíltan, se burkoltan.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások