iPon Hírek

GeForce GTX 480 tesszellációs képességek

Dátum | 2010. 03. 10.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | MEGJELENÍTÉS


Az Nvidia Fermi architektúrára épülő DirectX 11-es támogatással is ellátott videokártyái, azaz a GeForcet GTX 470-es és GeForce GTX 480-as modellek gyarkolatilag pár héten belül bemutatkoznak a piacon, ám eleinte csak igen kis mennyiségben kerülnek majd a boltok polcaira, így akik az újdonságokra pályáznak, azoknak bizony nehéz dolguk lesz.


Az új videokártyák specifikációival kapcsolatban kisebb pletykák már megjelentek, de most egy friss videó is napvilágot látott, amely a GeForce GTX 480 teljesítményéről ad némi képet a Radeon HD 5870-es modelléhez képest. A teszteket az Nvidia csapata készítette, és ahogy az a videón is hallatszik, a gyártónál igen-igen elégedetek a termék tesszellációs teljesítményével. Az egyik képkockán egy pillanatra láthatjuk, hogy a Radeon HD 5870-nel és a Geforce GTX 480-as videokártyával szerelt rendszerek egymáshoz képest hogyan teljesítettek: 10 FPS körüli előnyt könyvelhet el az Nvidia újdonsága a már tavaly szeptember vége óta forgalomban lévő Radeon HD 5870-nel szemben. Ezek az eredmények, illetve maga a bemutató is csak érdekesség, a tesztek alkalmával úgyis feketén-fehéren látszani fog, hogy mire képes a GeForce GTX 480 az AMD Radeon HD 5800-asai ellen.

3D Vision Surround rendszer. (GeForce GTX 480 SLI)
Az Nvidia illetékese az Unigine Heaven Benchmark mellett bepillantást engedett abba is, hogy mit kínál majd a gyártó 3D Vision Surround technológiája, amely többmonitoros 3D támogatást kínál. A friss támogatásnak köszönhetően egy 3D-s szemüveg alkalmazásával újszerű játékélményben lehet majd részük a felhasználóknak - állítja az Nvidia illetékese.

És most jöjjön maga a videó:


 

 

 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

69. Zelbacsi
2010.03.10. 12:11
Hát igen, van mire büszke lenni. "A nemsokára megjelenő kártyánk erősebb lesz, mint a rivális hónapok óta piacon lévő kártyája!" Hát húú de ügyik vagyotok, tényleg
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
68. Cobrusz
2010.03.10. 12:13
kezdődik itt is
várható volt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
67. kosi
2010.03.10. 12:26
Azt is érdemes lenne összehasonlítani, hogy mennyibe fog ez kerülni, és mennyit fog fogyasztani
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
66. radi8tor Zelba...
2010.03.10. 12:32
Ezek szerint szándékosan vártak vele az ATI kártya megjelenéséig, hogy el tudják mondani milyen gyors az övék...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
65. danikollar
2010.03.10. 12:34
Ráadásul vélhetően amint ezek kaphatóak lesznek és ismertté válik a tényleges áruk, úgy az ATI kártyáké lejjebb fog menni, szerintem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
64. Koko1444
2010.03.10. 12:42
http://www.youtube.com/watch?v=vpdPSZB8A8E

1 perc 5 sec , képernyő teteje, Unigene Heaven Benchmark 1.1

a többi már a google dolga, nekem kb annyi jött le hogy NV re optimalizált és sehonan sem lehet letölteni (vagy csak én nem találtam, meg jópár ember).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
63. thspo
2010.03.10. 12:47
és még játszani is lehet majd velük a tesszelláció bekapcsolása esetén... ellentétben a konkurens gyártó termékeivel... (nem bántani akarom az ATI-t én is azt tervezek most venni, de a mai kártyáik édes kevésnek fognak bizonyulni, ha tényleg lesznek olyan játékok amik az unigine benchmarkhoz hasonló extrém tesszellációt alkalmaznak, sőt nem is kell annyira h extrém legyen...)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
62. csigabigaf
2010.03.10. 12:53
Sok hír ebben nincs, senkit nem érdekel amíg nem lehet megszerezni, letesztelni és használni.

Kevéssel kezdenek? Nincs semmi magabiztosság, fél percig 'valamennyivel' lenyomtuk az ATi kártyáját.
Mivel nyilvánvaló hogy árban nem fognak versenyezni nem is értem mit villogtatnak azon hogy éppen mennyire vannak lemaradva.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
61. Fix
2010.03.10. 13:06
De most tényleg? Ez most komoly?
Az Nvidia csapata készített egy tesztet a tavaly szeptember óta piacon lévő 5870-es Radeon-nal szemben? És most még ennek örülnek is?
A lényeg, hogy az áááá picit sem részrehajló Nvidia csapat készítette a tesztet.
Egy olyan Radeon-nal szemben amit egy kis túlzással de nem sokára nyugdíjaznak.
Nem azt mondom, hogy nem lesz jó a Fermi de az Ati még mindíg tud operálni az árakkal és szerintem elég agresszíven. Ha ez nem lenne elég még mindig tud olyat csinálni, hogy kiadja a 5xxx-es széria módosított változatát (gondolok itt Hertzek és a feszek emelésére) és ezt akár átnevezve is kiadhatja.
De akár ennyi idő alatt egy teljesen nyúúv generációval is előrukkolhat.
Az Nvidiának inkább kikellet volna adni a kártyát egy független (nem lefizetett) csapatnak így bizonyítva a Fermi erejét. Mert ez így egy csöppet nevetséges.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
60. BWizard
2010.03.10. 13:09
Én inkább azt nem értem, hogy mi értelme ennek az eyefinity-nek, vagy minek (és a 3d-s szemüvegnek). Nem vitatom, biztos nagyon jó, de 3 (6) monitort venni otthonra csak játszani ... és nem is csak a pénz miatt tartom kétségesnek, hiszen aki update akar maradni a számítástechnikában, az így is úgyis rákölti a fizetését minden hónapban, szóval fanatikusok mindig lesznek, de nekem SOHA nem lesz annyi helyem a lakásban (pedig egyáltalán nem kicsi), ahová elférnének ezek a moncsik!
Az az egy 24"-os amim van, az is elfoglalja az egész íróasztalomat, pedig LCD!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
59. gab78
2010.03.10. 13:10
Koko1444: Micsoda sas szem! 1.1-es verzió!

Amúgy érdekes dolog, csak arról beszélnek, hogy hol jobb egy icipicivel! - Nem nagy általánosságról! - De hogy pl az nvidiás 3Dmark Vantage alatt nem, arról nem esik szó! Vagy Crysis alatt sem, arról is mélyen hallgatnak! Majd kiváncsi leszek, hogy pl AVP alatt vagy Call Of Prypiat alatt és persze DX11-el mit muzsikálnak!

Jöhetne már az a Március 26-29!

Az tuti, az ár/érték aránya a béka hátsója alatt lesz! Így még csak árversenyre sem igen számíthatunk egy jó darabig!

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
58. _DiEGO_
2010.03.10. 13:13
CPU-Z helyett inkább GPU-Z -t mutattak volna , kit érdeket a CPU , FERMI lenne a lényeg... de szépen végigmentek abban a szervizben mire rátaláltak a tesztalanyra , ezzel is megy ez idő
Szöveg van ... Minden szépen kivan írval hogy ez mi ... Inkább venti oldaláról mutatták volna és kis mikrofont odadugni , hogy hogyan ciripel a cooler ... valójában bármi is lehet a dobozban ...
Egy EVEREST jobban jött volna
A GPU -t mutatta volna be !
Ezt kapjátok: - no ez nagy valami ám. Kamerával szépen mókulnak mindig is ... Megen semmi érdemi ... de legalább látni a szándékot !
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
57. Kange
2010.03.10. 13:14
gab78: Ha igazad van, azaz tényleg csak icipicivel jobb csak a Fermi az Ati-tól, akkor lesz árverseny, hiszen azért a pár százalékért nem fognak az ember nagyságrendileg többet fizetni! Akármilyen is lesz, az nV kénytelen lesz az árakat az Ati áraihoz mérten belőni, különben ráfaraghat...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
56. BWizard
2010.03.10. 13:15
Én inkább azt nem értem, hogy mi értelme ennek az eyefinity-nek, vagy minek (és a 3d-s szemüvegnek). Nem vitatom, biztos nagyon jó, de 3 (6) monitort venni otthonra csak játszani ... és nem is csak a pénz miatt tartom kétségesnek, hiszen aki update akar maradni a számítástechnikában, az így is úgyis rákölti a fizetését minden hónapban, szóval fanatikusok mindig lesznek, de nekem SOHA nem lesz annyi helyem a lakásban (pedig egyáltalán nem kicsi), ahová elférnének ezek a moncsik!
Az az egy 24"-os amim van, az is elfoglalja az egész íróasztalomat, pedig LCD!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. Kange
2010.03.10. 13:17
BWizard: töröld ki a címből a "#post..." szöveget és úgy frissítsd az oldalt, különben tele fogod rakni a témát ugyanazzal a hozzászólásaiddal...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. hexisoft
2010.03.10. 13:18
Én csak azt nem értem, hogy itt mindenki fikázza vagy az Nvidia-t, vagy az ATI-t. Én NV-s vagyok és pl. attól, hogy az ATI még tavaly kiadta a DX11-es kariját, nem azt vettem tavaly dec.-ben, pedig tudtam, hogy nagyon erős (mondjuk pénzem se lett volna rá, mert nem mindenki van eleresztve úgy anyagilag). Ettől függetlenül soha nem vennék ATI-t, lehet az akármilyen csúcskirály kártya. Most lehet nyugodtan idióta hülyének nevezni (nagy ívben lesz...om). Ezzel csak annyit akartam mondani hogy nem feltétlen, kell lesz..rozni az NV-t. Lassúak gyártás és fejlesztés terén, ez tény, de tegyük fel, hogy most a Fermik lealázzák az ATI legf..szább kártyáját, akkor hiába jött ki még tavaly a DX11-el az ATI. Ez olyan mint az autógyártás és fejlesztés, gyárt egy jó autót a Ferrari 2010 Januárjában, ami veri a Merci jelenlegi csúcsautóját, akkor később a Merci fog gyártani egy olyat ami veri a Ferrari legjobbját. És még sorolhatnánk....
Kicsit sokat rizsáztam, ezért bocs mindenkitől, és pííííísz emberek
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. jadam92
2010.03.10. 13:20
10 FPS elöny 2x annyi pénzért : D
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. gab78
2010.03.10. 13:21
Kange: Ahogy a G200b esetén sem vitte le az nv árakat, úgy most sem fogja, egyszerűen azért mert a nv fanatikusok így is megveszik! És miután a GF100 irdatlanul nagy nem is teheti meg, veszteséggel pedig 10000000000000% hogy nem fogják árulni! Csak azért hogy megvegyék! Vagy eladott darabra beérjék az ATI-t! Inkább lefizetik a fejlesztőket, és megy tovább a parasztvakítás! Egyre inkább azon a véleményen vagyok, hogy az ATI-nak is ezt kellene fizetni a fejlesztőknek! Jelen állapot szerint épp a vásárlók faragnak rá a legjobban!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. gab78
2010.03.10. 13:24
És ime hexisoft! Aki élő példáját hozza az előbbi hozzászólásomnak! Nem érdekli, hogy mit tud a másik, hogy olcsóbb és jobb neki csak csak csak!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. Fix
2010.03.10. 13:32
hexisoft
Egészségedre. Igazad van abban, hogy ez egy olcsó játék a hülye vásárlóknak. Az egyik gyártó kiadja a másikénál a jobb kártyáját játék. Ez amolyan végtelen történet.
Én spec mindig azt a kártyát választanám amelyik a vásárlás pillanatában a legjobb ár érték arányú. Mert nem vagyok elvakult fan. A pénzemért én dolgoztam meg nem valamelyik gyártó.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. BWizard
2010.03.10. 13:35
Én inkább azt nem értem, hogy mi értelme ennek az eyefinity-nek, vagy minek (és a 3d-s szemüvegnek). Nem vitatom, biztos nagyon jó, de 3 (6) monitort venni otthonra csak játszani ... és nem is csak a pénz miatt tartom kétségesnek, hiszen aki update akar maradni a számítástechnikában, az így is úgyis rákölti a fizetését minden hónapban, szóval fanatikusok mindig lesznek, de nekem SOHA nem lesz annyi helyem a lakásban (pedig egyáltalán nem kicsi), ahová elférnének ezek a moncsik!
Az az egy 24"-os amim van, az is elfoglalja az egész íróasztalomat, pedig LCD!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. csigabigaf
2010.03.10. 13:38
BWizard:
Vegyél egy nagyobb asztalt, a modern technológia új világa fog megnyílni elötted hogyha a helyhiány a legnagyobb problémád LCD panelek elrendezésekor.


hexisoft:
Tehát te inkább használod az X közepeset mindig mert egyszer úgyis lesz jobb?
Érthetőnek érthető, viszont az hogy miért csak NVidia közepeset, az már nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. Joachim21 gab78
2010.03.10. 13:39
Ki mondta hogy jobb? Nv szoftvertámogatás terén fényévekkel előrébb van, nem beszélve arról, hogy a 480/470 is egy bruálisan erős kártya lesz. Nekem AMD kártyám van, de amiket mostanában csinálnak, hogy az új driverekkel csökkentik a 4es széria teljesítményét, és leszarnak nagyívben, valamint hogy ami GPU-n számolna program, az NV-n faszán számol, nálam meg alig segít be a CPU-nak az AMD GPU, ezek után kösz nekem sem hiszem hogy lesz még egy új AMD videókártyám. Olcsónak meg végképp nem mondanám egyik gyártót sem, de a drágábbnál legalább nyíltan szemetek, nekem ez is egyre szimpatikusabb, mióta felfedeztem az AMD sunyi kicseszéseit.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. BWizard
2010.03.10. 13:40
Kitöröltem!
Köszi!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. gab78
2010.03.10. 13:51
Amúgy ha már monitoroknál játunk nekem hatalmas 2 méter széles íróasztalom van, simán elfér rajra 3 vagy akár 6 monitor is! Csak a pénztárcámnak kell kibírnia! Amúgy meg 3 monitor meghajtásához ATI-nál elég egy 5770-es is, de nv-nél kell egy 4xx SLI őőőő kis árkül azért akad ám!

Joachim21: Én is HD4est használok, és nekem nem csökken a teljesítménye sehol sem! Az tény, hogy a 9.12 óta nincsenek a helyzet magaslatán, mert kékhalál befigyelt meg ilyenek, ez a havi kiadásnak az átka, kiforratlanul is kiadnak 1-1 drivert, de minden a helyére fog kerülni! Ez eddig is így volt!

Amúgy megjegyezném, hogy amikor kijött a 8-as nv széria, akkor az alatta lévők 8 hónapig drivert sem láttak! Úgyhogy gondolkodj el azon ki hogy milyen mértékben szar le! Nem lennék meglepve, ha most a Fermi érkezése után a 8, 9 és GTX-ekhez elfelejtenének jönni a driverek!

Az idő sok mindent megszépít, így ezt is! De nem teszi megnemtörténté!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. rini
2010.03.10. 13:57
Nem vitte le az árakat? Ez hülyeség. Egyedül a 285 árai nem változtak jelentősen. A 260 ugyan azon az áron kapható mint a 4870. A 275 ugyan annyi mint a 4890. A 250 ugyan annyi mint a 4850. Akkor miről beszélsz?

Már előre eldöntöttétek a kártyák árait. Bejelentették hivatalosan? Én nem hallottam semmi ilyen hírt.

Az meg, hogy a kártya csak 10%-al erősebb tesszelációban egyáltalán nem jelenti azt, hogy másban is erősebb lesz. Nem kellene elfelejteni, hogy elsősorban nem játékra tervezték. Sok más minden lesz a tarsolyában amivel a konkurencia nem rendelkezik és emellett még játszani is lehet rajta. A jövő a dx11-ben van és nem a régebbi programokban. Azért elég érdekes, hogy az AMD a tíz éves tesszelációs gyakorlattal (AMD fanok erre verték a mellüket) a háta mögött gyengébb termékkel rendelkezik mint a kevesebb tapasztalattal rendelkező konkurencia (ezek szerint rosszul mérték fel a dx11 használatához szükséges hardverek erejét). Eddig mindig azt mondták, hogy a jövő játékaiban jobban fognak szerepelni az AMD kártyák mint az nV termékek. Én most pont az ellenkezőjét látom, hogy az nV hozza az újításokat és a terméke jövőbb álló lesz mint a Radeon termékek. Minél jobban beleássák a programozok magukat a dx11-be annál bátrabban fogják is használni azokat. Ez bizony kedvezőtlenül fogja érinteni a Radeonokat.

Ez a lefizetem a fejlesztőket ez meg egy baromság. Az egyik ember szemszögéből lefizetik(AMD fan - irigykedik mert nem látja) a másik ember szemszögéből pedig megvásárolnak(nV fan - örül mert szebb a látvány) egy szolgáltatást. Ha az fizet egy cégnek x pénzt azért, hogy támogassák a PhisyX-et akkor joggal várhatja el ,hogy bele is kerüljön a programba. Én ezért is tartom halott dolognak az AMD-Bullet-et ilyen formában. Melyik cég az amelyik ingyen dolgozik a szebb látványon ha ezért pénzt is kaphat? Majd ha fizet az AMD akkor elterjedhet, de addig!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. _DiEGO_
2010.03.10. 14:01
A nyillalt mutatott kütyü vajon mi célt szolgálhat abban a PCIe 1X slotban ?

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. gab78
2010.03.10. 14:07
Rini:

Egy apróság! Nézz meg különféle teszteket, már ami a jövőt illeti! Ahogy emeled a felbontást, növeled a shader komplexitást a Radeonok úgy kapnak erőre, és úgy véreznek el egyre inkább a GeForce-ok! És ez piszkosul nem fog változni a jövőben sem!

Nem szolgáltatást vásárolnak, hanem minőségbeli különbséget tesznek felhasználók között! De az hogy x nem nv-t használ, hanem ATI-t vagy S3-at vagy Intelt, vagy akármi mást, attól ő még nem kevesebb, nem értéktelenebb felhasználó! Csak az nv szemében az! De nem lenne szabad hogy a játékkészítők szemében is az legyen!

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. silentfrog
2010.03.10. 14:10
Unigine Heaven Benchmarkkal ki szokott játszani? Miért nem a stalkerrel mutatnak be a képességekből?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. _DiEGO_
2010.03.10. 14:13
Nem szolgáltatást vásárolnak...

Erről volna szó ! Itt a lényeg !
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. Melkor
2010.03.10. 14:16
Szóval ez a "csoda" 10 FPS-t rápakolt a 6 hónapja kintlévő 5870-re?
Biztos megérte nekik ... pláne hogy biztos alacsonyak voltak az előállítási költségek
Ráadásul elég kevés kerül a boltokba ...
Hiába örülnek a fejlesztők ... a pénzügyi részlegen tuti vakargatják a fejüket, hogy mikor is fog ez megtérülni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. bdlackoo
2010.03.10. 14:21
_DiEGO_: valoszinuleg hangkartya

http://www.siftwire.com/wp-content/uploads/2009/07/asusrogcrosshairformulaiiimotherboard.jpg
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. _DiEGO_
2010.03.10. 14:26
No akkor még egy húzás is szóba jöhet midezután egy saját fejlesztésű NV APU , és ha nem ez lesz FERMI mellett gépben még hang sem lesz .... vagy korlátoz 1 szálra MONO
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. sbt01
2010.03.10. 14:35
rávert 10-15fps-t az 5870re grat
azért megnézném egy 5970-el mit kezdene
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. rini
2010.03.10. 14:36
gab78 - Nem egészen. Mivel ha megnézed a felbontás kevésbé terheli le a rendszert mint például az AA vagy a dx11 használata. A mai felhasználói felbontás ráadásul az 1280-1600-1920. A 2500+ felbontások még odébb vannak egy kicsit. Ráadásul ez a programtól is függ. Vannak olyanok ahol az AMD kártyák teljesítménye esik vissza jobban és van ahol az nV kártyáké. Jobb teljesítményt az AMD kártyái a nagyobb AA val és magas felbontáson(2500+) tud felmutatni. 4 AA-val, 1920-ban egyáltalán nem jobbak,sőt! Emlékezzél vissza azokra az AMD által bemutatott tesztekre amelyeken prezentálták az AMD kártyák erejét. Aztán most, hogy a boltok polcain vannak csak kamilláznak az emberek, hogy szinte semmivel sem gyorsabbak mint a konkurencia kártyái vagy az előző generáció termékei a két nagy kivételével. A kártyákat 2560 -ban maximális élsimítással mutatták be. Mivel itt gyengébbek az nV kártyái, itt lehet megmutatni a legnagyobb teljesítmény különbséget a javukra. Ugyan ez történik az Nv-nél is. Ott mutatja a kártyái jó tulajdonságát ahol jobb mint az AMD kártyái. Nem kell egyből csalásra gyanakodni.

Ez nagyon elvakult nézet. Minden gyártónak joga van olyan szolgáltatást nyújtani a termékéhez amilyet csak akar. Az nV úgy döntött, hogy ő ezzel támogatja a felhasználóit. Ha nem így lenne
akkor ennyi erővel megvádolhatod a világ összes gyártóját is, bármi is legyen a terméke.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. tibi27
2010.03.10. 14:39
Az új GTX-nek egyedül az ára lesz a halála itt a keleti blokkba.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. _DiEGO_
2010.03.10. 14:40
Szerintem mindennek ellenére örüljünk, hogy van már valami .... ez mindenkinek jó lesz csak , NV rajongók végre megkapják az áhitott FERMI-t, ATI -nál meg lejjebb kúsznak árak és elérhetőbb áron lesznek a kedvencek . Tehát mindenkinek jót tesz ha polcokon ott lesz... csak mielőbb !

Még ha nem is egyből éllovas lesz a drágaság ... de legyen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. tibi27
2010.03.10. 14:42
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. Steadywarp
2010.03.10. 14:49
volt még olyan hír régebben hogy Nv át vett egy csomó x86 mérnököt a köv széri már kb vinni fogja a x86-tos kódot ebben van a jövő a vga számára
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. gab78
2010.03.10. 14:53
Rini!

Bakker, akkor hasonlítsd össze a GT200-at és a Fermit! 2* akkora 2* annyi shader procija van, ráadásul fejlettebb is és mégis csak max 20%-al gyorsabb!

Épp ez a lényeg, hogy ahogy fejlődnek a programok a fejlesztők egyre shaderintenzívebb alkalmazásokat fognak gyártani! Évekkel ezelőtt még mindenki 1024*768-on tesztelt és ilyen monitorokat is használt! Ma már nem és nem is fognak nem ez a jövő! Nem véletlen hogy a nagyfelbontás felé mennek! Egyre inkább ez hódít teret! Egy Full HD-s monditort kapsz már 40-45eFt körül! Nem vág a földhöz, hogy 3-4 év után egy ilyenbe beruházz!

Semmi elvakult nézet nincs! Tételezzük fel, én mondjuk szoftverfejlesztő vagyok, játékokat készítek! Nv ATI 60/40 arányban oszlik mondjuk el! Mi a célom, az a célom, hogy nv kártyások vezérlkőin jól fusson, ők megvegyék a termékeimet, de akinek ATIja van ők véletlenül se vegyék, mert a tesztoldalak azt mutatják hogy szarul futnak? Nem! SZámomra mindenki potenciális vásárló, és az a cél, hogy minél többet el tudjak adni a játékokból! Csak akkor nincs ez így, ha valahonnan érkezik egy aktatáska! Egy kis "olajjal" a gépezetnek hogy.....

Nem is tudom kinek nincs helyén a nézőkéje!

Amúgy Pl.: Assassins Creed DX10.1 támogatást kapott a gyártó egy + "szolgáltatással" képességgel bővítette a termékét az nv miért is háborgott???



 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. rini
2010.03.10. 15:27
gab78 - Bakker, akkor hasonlítsd össze a Radeon 4870-et az 5870-nel. Kétszer akkora és majdnem mindent megdupláztak benne, ráadásul fejlettebb is. Mégsem kétszer olyan erős mint a 4870. Nagyon hasonló, ugye.

Amennyiben figyelmesen elolvastad akkor láthattad, hogy leirtam a mai felbontásokat amelyeket használnak az emberek manapság. Nem sok embernek van szüksége odahaza az íróasztalára egy 30"-ol monitornak. Nem szórakozásból a 19"-24'-os kijelzők az elterjedtek és nem csak az ára miatt. A nagyobb "tv-monitorhoz"-hoz nagyon sokan inkább már konzolt vesznek.

Amit írsz az nem egyeztethető össze a piac fogalmával. Mindenki ad kedvezményeket a termékeihez valamilyen formában, hogy a saját termékei jobban fogyjanak a konkurencia termékeinél. Az AMD is igyekszik ezt tenni. Neki is vannak olyan támogatott programjai ahol az nV ha vért izzad sem fog jobban futni rajta.A különbség, hogy nincs annyi pénze ilyen célra. Találd ki miért. Az nV-nek erre több pénze van és nagyobb a piaci lefedettsége.

Az Assassinra meg azt mondom, ha neked kellett a 10.1 akkor nem tetted fel a javítást, ha nV karid volt akkor meg feltetted. Meg volt a lehetőséged a választásra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. gab78
2010.03.10. 15:43
Más kedvezményt adni, és más azért fizetni valakinek, hogy más termékeinek a használhatóságát hazavágják! Ott van pl az Intel AMD esete, 1 milliárdot fizetett is az Intel! De szoftveres téren ők sem mernek olyat tenni hogy! Pedig ott van aztán pénz dögive! De attól hogy te AMD procit használsz, nem vagy egyetlen fejlesztő számára sem egy értéktelen, és ha mondjuk az Intel fizet is valakinek hogy az ő procijaira fejlesszenek, attól egy AMD-s procin ugyanugy korlátozás nélkül fognak futni a dolgok, max 1-2 utasításkészletet nem használnak, de nincs leminősítve egyetlen felhasználó sem!

Az nv elvárja azt ha ő pénzel egy fejlesztőt, akkor az leminősítse azt aki nem nv-t használ, függetlenül attól hogy mi mást! És ez a nagy különbség!

A kedvezmény és a leminősítés nem egy fogalom el kellene választani a kettőt egymástól! Kedvezmény az lenne, ha mondjuk te nv tulaj vagy és ezért a steam-en 20%-al olcsóbban vásárolhatod meg adott terméket! Ez kedvezmény!

Kedvezmény volt, hogy pl 58xx tulajok Dirt 2őt kaptak a karijukhoz, ez is kedvezmény! De ez nem minősít le se nv-s se inteles, se S3-as vásárlót!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. Balucsek rini
2010.03.10. 16:00
Bocsi ,de olyan teszt hirtelen nem akadt a kezem ügyébe ahol 5870 vs 4870 verseng, de 4890 van a tesztben. Gondolom nem kételkedsz benne, hogy a 4890 erősebb a 4870-nél... És itt mindenhol közel jár ahhoz, hogy 2x olyan erős legyen mint a 4890. Lehet mondani hogy esetleg elfogult tesztek vagy hogy a 4xxx szériát már a driver húzza vissza akkor is közel van a 2x-es teljesítményhez ráadásul egy 4890-el szemben...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. eleminator
2010.03.10. 16:07
Azért több mint féléves késést követően, 10-15%-nál több többlett teljesítményt vártam volna, de azért várjuk meg a független teszteket is, illetve gab78-cal egyetértek, sajna az NVidia mind a mai napig támogat olyan tesztereket, köztük a 3DMARK, melyek kicsit többletpontot adnak, ha az nvidia kari fut!
Ennyi!

Most lehet köpködni, meg hasonlók, de az vesse rám az első követ, akinek ATI kártyája van!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. rini
2010.03.10. 16:28
A te oldaladról nézve te azt mondod, hogy lefizetnek. A másik oldalról nézve azt mondom, hogy szolgáltatást rendelnek. Ezt nem hasonlíthatod az Intel megoldáshoz.Teljesen más a történet.Ott elhangzott különböző fenyegetés és vesztegetés is. Meg is büntették őket. Ha itt is ilyen dolog történt volna akkor már az nV-ét is vernék a bíróságok. Ha a phisyX korlátozásra gondolsz mert gondolom arra utaltál, akkor nem értem, hogy miért nem támadod ugyan ilyen vehemensen a Havoc-ot is. Azt meg az nV kártyák tulajdonosai nem tudják használni. "Tehát leminősítették az nV kártya tulajdonosokat". Az igazság az, hogy a phisyx-et az nv kártyák részére készítették fel és nem az AMD tulajdonosok számára. Ha te az utóbbival rendelkezel akkor kapcsold ki és máris normális sebességgel megy a program. Legfeljebb nem látsz néhány psihyx effektet.

Az utóbbi idők játékai sem arról híresek, hogy nem mennek jól a konkurencia kártyáin, sőt. Ezt szerintem csak te érzed így, hogy leminősítenek. Szerintem nem vagy tisztában a leminősítés fogalmával. Ez itt semmi más mint a piacért való harc. Mindkét oldalon folyamatosan bombáznak bennünket a termékeikkel és azok jó vagy rossz tulajdonságainak kiemelésével vagy a másik pocskondiázásával. Tulajdonképpen teljesen mindegy mert egyik kutya másik eb.

Kedvezmény? Akkor erre is lehet mondani, hogy megvesztegettek, hogy az ő termékük jobban megéri nekem mint a konkurencia terméke. Mint mondtam ez is attól függ melyik oldalon állsz. Ha AMD-hez adják akkor kedvezmény, ha nV-hez akkor vesztegetés és fordítva is igaz. Kár ezeken lovagolni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. Joachim21 _DiEG...
2010.03.10. 16:39
Az egy hangkártya.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. atti2010
2010.03.10. 16:44
Ezt a harcot az Nvidia már elvesztette, reméljük "nem ez a harc lesz a végső" mert akkor komoly bajban vannak az ATI fanok velem együtt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. horyk
2010.03.10. 17:11
Hexisoft vedd le a szemüveget !

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. rabib
2010.03.10. 17:27
Ezaz. Csak így tovább NV. Nem-e egy játék alatt ltt volna érdemesebb tesztelni a GTX480-at? Ha drága lesz, mint állat, márpedig az lesz, szinte biztos, akkor én VGA-t venni egy darabig nem fogok, max a teszeteket fogom nézegetni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. dongo84
2010.03.10. 17:43
Erre a videóra csak annyit írnék, hogy 5890 még nincs a piacon. De ha lesz, akkor a fermi-t le lehet húzni a wc-n.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. rabib
2010.03.10. 17:45
dongo84: Ja. Csak azzal a baj egy valami lesz, hogy kerülni fog 200 ezerbe, mivel az 5970 is 150 ezer.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. axe
2010.03.10. 18:09
rabib, az 5890 az 1magos lesz mint a 4890 a 5870-nek a gyorsabb verziója, amiben a gpu úgy lett átalakítva hogy tovább lehessen húzni. az 5970 pedig 2magos.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. Cobrusz
2010.03.10. 18:31
szted a gtx 480ból nem lesz OC? hogyne lenne, ennyi
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. ThePoweR
2010.03.10. 19:10
Ez az vitázzunk.

ATI a jobb.

NV a jobb.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. north8
2010.03.10. 19:12
Hááát...többet vártam-várok ezektől a kütyüktől(nem mintha meg tudnám fizetni)!!!
Egyébként akárki akármit mond addig jó nekünk amíg ezek egymás torkát reszelgetik...sőt jöjjön harmadik és negyedik VGA gyártó is aki időnként a nagyok tökére lép kicsit...hátha attól a fejükhöz kapnak...amennyire én tudom még a szolgáltató(gyártó) van a vevőért és nem a vevő a szolgáltatóért(gyártóért)...márpedig ATI és NV duó egyre inkább megfordítaná ezt!!! Amúgy ,,zöldpárti" vagyok de érdeklődve figyelem a másik brigád termékeit mert nem érdekel milyen logó van a videókarimon ha értelmes áron jó terméket tudok venni, felőlem lehet kínai cég is amelyik gyártja!!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. hexisoft
2010.03.10. 19:35
@horyk
Nincs rajtam szemüveg. Ha lenne akkor azt mondanám h az ATI kártyák sz@rt sem érnek. Én csak annyit írtam h nem vennék ATI-t annak ellenére h tudom: nagyon jó kártyák! NEM MINDEGY! És nem azért mert "fan" vagyok (ha az lennék akkor szintén a fent említett dolgot írtam volna)

Egyébként meg f@sznak vitatkozunk?! Olyanok leszünk lassan mint a politikusok MSZP a jobb-FIDESZ a jobb-MSZP a jobb-FIDESZ a jobb... ...unalmas...
Most nekem egy GTX 260-am van (nem mintha oly' sok embert érdekelne itt) és érdekes: minden játék fut fullon, tudok játszani normálisan, most nem tökmindegy h egy játék 80-100 vagy 90-120 FPS-el fut (most csak írtam számokat hasraütésre)? Én őszintén szólva lefsz@rom! Egyébként akárhány tesztet olvasok, mindegyiknél csak annyi következtetést tudok levonni, hogy annyit nem ver az ATI az NV-re, amennyivel jobbnak tartják...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. ExiDe
2010.03.10. 19:45
rini - 2010-03-10 16:28:23 válasz

Hát az NFS Shift-et 1/1 megvette az nv. Így kitolva Ati felhasználókal. Pshyx-et nem lehet kikapcsolni a procin pedig csak egy szálon megy. Ezt kerek 3 hónap alatt elméletileg orvosolták gyakorlatban pedig nem. Na ezért nem vettem meg a játékot. Szóval ezzel a húzásával nagyon elvágta magát előttem az nv.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Menthix
2010.03.10. 20:33
Igazából nem is értem hogyan lehet valaki NV avagy ATi "FAN"...
Mindkettőnek csak a pénzed kell akármennyire imádod őket és nem fognak kevesebbet kérni tőled, csakmert láwolod lógójukat
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Menthix
2010.03.10. 20:39
Apropó, a videóval kapcsolatban:
"great great great"

2 db gtx480: 300k (ócsó)
3 db full hd lcd: 150k (óóóócsóóó)
1 db 3d glasses: 40k

Tehát ott vagyunk, h minimum fél milla, és akkor még nincsen gép, amibe belerakd a 2 darab téglát.

Helyes az utolsó mondtada a fickónak.

Viszket a szemem egy normális iponos tesztre
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. arkman hexis...
2010.03.10. 20:44
Lehet, hogy annyival nem jobb mint amennyivel jobbnak tartják, viszont amellé még olcsóbb is. (Általánosságban, biztos lehet találni kivételeket.)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. dzjaulah
2010.03.10. 21:25
ahogy nézem ezeket az Unigine videókat rá kell jönnöm, hogy dx11 ide vagy oda, de gusztustalanul ronda. Olyan mint egy kubista festmény kb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. dzjaulah
2010.03.10. 21:35
ahogy nézem ezeket az Unigine videókat rá kell jönnöm, hogy dx11 ide vagy oda, de gusztustalanul ronda. Olyan mint egy kubista festmény kb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. MassKilla
2010.03.10. 22:00
még mindig nem fogja megérni az a +40-50 ezer forint és a jóval több fogyasztás az azonos tudású ati-val szemben azért a 10 FPS-ért... akkor már inkább felhúzom jóval tovább a gyári ati-t

ezt most attól függetlenül írom, hogy at-ivagy nvidia párti vagyok... okosan gondolkodó ember csak ritkán foglal oldalt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. yeezs
2010.03.10. 22:35
A kétszínű is.



Azért ez zord lehet 3 monitoron/tv-n 3d-s szemüveggel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. mtrx220
2010.03.11. 08:36
"a GeForcet GTX 470-es és GeForce GTX 480-as modellek gyarkolatilag pár héten belül bemutatkoznak a piacon, ám eleinte csak igen kis mennyiségben kerülnek majd a boltok polcaira, így akik az újdonságokra pályáznak, azoknak bizony nehéz dolguk lesz."

- nem sokat adnak ki, az is exkluziv lesz jó drágán a fanoknak.
- kicsit gyorsabb mint a konkurencia kártyája, de hát ez alap azért ha már volt rá + fél évük szerintem.
- sli kell a több monitorhoz? (az előző hirben láttam itt)... köhömmm

miért érzem úgy, hogy ez a nagy fináléja nvidiának?

valaki szabaditsa már meg a szenvedéstől... ki vállalja?
- intel?
- amd?
- VIA?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Sytyx
2010.03.11. 09:59
mtrx220: Feltehetöen azért kell SLI a több monitorhoz, mert 3D-ben megy. Míg az Ati féle Eyefinity (vagy mi a rák) sima kép. De gondolom értelmet se adnak mindenkinek, csak fikázási lehetőséget.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. jamborka
2010.03.11. 11:15
Gondolom ez a 3D ugy működik mint az anaglif eljárás, csak nem piros meg kék, vagy magenta cián.

Ezért kellhet a 2 vga az egyik a jobb szembe érkező információt számolja a másik pedig a balba, gondolom én.

Felesleges fikázni egyiket is. Gyerekes dolog. ati 2600Xt-m van tökéletes mindenre.

Aki ezt veszi annak egészségére aki Atit veszi annak is szintén. mindenki eldöntheti mit szeretne, de attól hogy valaki egyik oldal elfogult híve attól még a másik gyártó terméke nem egyelő a szarral.

Üdv nektek

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. dongo84
2010.03.11. 12:41
khm... a 4870-nek sem az OC változata a 4890. Volt 4870-ből OC valamint volt 4890-ből is OC. Tehát ha a fermikből lesz OC, akkor ha megjelenik az 5890....előbb utóbb abból is lesz még OC.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. barattibor
2010.03.25. 16:23
jaj mennyi tudatlan emberke... " fél év és csak 10-15 fps-el több? " - elérték az eddigi technológiájuk tetejét és váltani kellett, egyszer az ATI is idejut. az 5890-et meg lesz...a az nV. mert ezeknek a kariknak nem az 5890 az ellenfele. az meg tuti drágább lesz még a GTX 480-nál is és akkor lehet gondolkodni, hogy akkor melyik kis drágább ?!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!