iPon Hírek

GeForce GTX 580 512 darab CUDA maggal

Dátum | 2010. 10. 15.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | MEGJELENÍTÉS

Az Nvidia jelentős késéssel lépett be a DirectX 11-es támogatással ellátott videokártyák piacára és még most sem tud felmutatni komplett termékpalettát GeForce 400-as sorozatú videokártyákból. Az AMD ebben a tekintetben jobban vette az akadályokat: a cég hónapokkal a riválisa előtt piacra dobta teljes DirectX 11-es videokártya kínálatát, amelyek azóta is nagy népszerűségnek örvendenek. A csata most úgy tűnik, hogy újabb fejezethez ért. A legfrissebb hírek szerint jövő héten elrajtolnak a Radeon HD 6000-es sorozatú videokártyák - ezt maga Dirk Meyer mondta egy nyilatkozat alkalmával -, viszont majd csak  néhány hét múlva lesznek elérhetőek a boltok polcain, ugyanis a bejelentés csak formális lesz. Az Nvidia már készül a Radeon HD 6000-es család megjelenésére: a felsőkategóriában egy új videokártyát fog piacra dobni a vállalat, amely a GTX 580-as típusjelzést kapta és végre kihasználja majd a GF100-as GPU-ban lapuló összes CUDA magot.

Az új videokártyán egy GF110 grafikus processzor teljesít majd szolgálatot, amely az 512 CUDA mag mellett 128 textúrázóval és 512-bites memória interfésszel indul majd a csatába. A terméken 2 GB-nyi GDDR5-ös típusú fedélzeti memóriát helyeznek el, a TDP pedig a GeForce GTX 480-éhoz hasonlóan alakul majd. Ezzel egy időben egy GF100b alapú megoldásról is érkeztek hírek, ami tulajdonképpen egy korlátozások nélküli GF100-as terméknek minősül: a GPU-nál mind az 512 darab CUDA magot engedélyezik. A termék TDP-jével kapcsolatban azt állítják a források, hogy az jóval magasabb lesz, mint a GeForrce GTX 480-é.

A pletykák érdekesek, de hogy ténylegesen mivel rukkol elő az Nvidia, az majd csak a később derülhet ki. Az már biztosnak tűnik, hogy a GeForce GTX 580 decemberben érkezik és 512 CUDA maggal áll a felhasználók rendelkezésére. Korábban már láthattunk olyan GeForce prototípust, amelyen mind az 512 darab CUDA mag engedélyezve volt, így a híresztelések nem tűnnek hihetetlennek. A GeForce GTX 580 egyébként az AMD Radeon HD 6970-es videokártyája ellen szállhat majd harcba.
 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

70. kiskoller
2010.10.15. 13:30
a GTX460ból is kijöhetne egy tiltás néklüli verzió...Biztos olyat is készítenek a zöldek
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
69. jozsefm
2010.10.15. 13:35
Hát ugy látszik egyenlőre nem akarnak lemaradni a válasszal N-vidiánál sem,ez jól jöhet nekünk,mert igy már nem kizárólag az (ATi ) AMD fogja meghatározni a csucskategória árát, feltéve ha teljesitményben is pariban lesznek.mert már régen rebesgetik ,hogy a teljesértékü GF-100 legyőzhetné a konkurens kártyáját,bátor lépés mindenesetre mert igy már nem lesz tovább lehetőség az illuziok fenntartására,mostmár a bizonyitáson a sor!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
68. Insignia
2010.10.15. 13:47
nah ez szép húzás volt az nvtől kiv leszek mit hoz majd ez az új csoda fegyver
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
67. somakb
2010.10.15. 13:48
Ha alapjaiban építik újra a GPU-t, a GF104 nyomdokain, úgy még bele is férhet a fogyasztásba egy ilyen...a régi GF100-al viszont nagyon felejtős. Meg mibe fog ez fájni anyagilag?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
66. jozsefm Insig...
2010.10.15. 13:51
Már a tavaszi első GF-100 FERMI megjelenésekor előre vetitettük,hogy még az idén lesz egy golyóváltás ,jól bejött a várakozás,szép kis évzáró tüzijátéknak leszünk itt szemtanui!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
65. Cooley
2010.10.15. 14:00
Na! Biztos, hogy 6970 akar lenni az az ellenfél? Mert az 6870 reálisabbnak tűnik. Esetleg ár/teljesítmény arányban el tudom képzelni, de nem hinném, hogy olyan erős lesz, mint az új szériás 2 gpu-s ati(feltéve, hogy marad a számozás, és a 6970 2 gpu-s lesz).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
64. Kange
2010.10.15. 14:01
Azért a GTX 480-nál is többet fogyasztani már bűncselekmény...
Azt hiszem jöhet a luxusadó erre is!

Cooley: A 6970 is várhatóan egy magos lesz (tulajdonképpen az Amd legerősebb egy magos kártyája). A két magos várhatóan 6990 nevet kapja majd.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
63. Turai
2010.10.15. 14:04
A jelenlegi ATI széria sikere alapján nagyon sokan nem fogják megvárni az Nvidia válaszlépését.
Vajon az Nvidia új kártyával kapcsolatos gyártási fázisokról azért nem halunk semmit nehogy megismétlődjön a legutóbbi finoman szólva is brutális buktájuk?
Minden esetre én az ATI kártyákkal kapcsán leginkább arra vagyok kíváncsi, hogy az XFX műhelyéből milyen teljesítménnyel bíró (ATI) kártyák fognak kijönni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
62. Cooley
2010.10.15. 14:10
Na az előző hsz-em stornó, látom most össze-vissza lesznek a számozások. Vagy csak valaki elírt valamit? Mert ahogy az előző cikkben olvasni lehet, a 6870 lesz barts alapú, és a GTX460 ellenfele lesz, ezt most nem értem. Annak nem 6770-nek kellene lennie? Vagy most akkor a 69** lesz az 58** váltása, és visszatérnek az X2-es 2 gpu-s jelöléshez? Vagy nem is lesz 2 magos ebben a szériában? Kiakadok!

Szerk.: Ja látom már kaptam választ Kange-tól, köszi!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
61. Turai
2010.10.15. 14:17
A Cayman Xt (6970) egy GPU-val rendelkezik.
Ennek a nagy testvére és valószínűleg a csúcs kategória képviselője az Antilles (6990) amely két darab Cayman XT GPU-val rendelkezik.
Vagy lesz egy erősebb kártya a későbbiekben Nvidia oldalról vagy már nem is fognak próbálkozni a legeslegfelső szegmensben.
Persze ha netán meg is próbálják könnyedén kaphatnak ellenfélnek egy ARES utódot.

Antilles: 6990
Cayman XT: 6970
Cayman PRO: 6950
Barts XT: 6870
Barts PRO: 6850
Juniper XT: 6770
Juniper LE: 6750
Turks: 66xx / 65xx
Caicos: 63xx
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
60. Cooley
2010.10.15. 14:40
Köszi a felvilágosítás! Gondolom ez valami marketing fogás, hogy néhány hülye majd azt hiszi név alapján, hogy a 6870 erősebb, mint az 5870, de olcsóbb és újabb, ezért azonnal lecsapnak rá. Ilyen szemszögből nem hülyeség.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
59. Blase19
2010.10.15. 14:44
Pontosan erre gondoltam én is, ilyen szempontből az elnevezés nem túl jó, de persze ez csak a felhsználót tekintve igaz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
58. Turai
2010.10.15. 15:29
Cooley-nak

Most hogy így mondod teljesen igazad van.
Nagyon sokan fogják benézni a kártyát verzió szám alapján.
Mondjuk nekem teljesen egyértelmű, hogy melyik melyiket fedi mivel én mindig a felső szinttől lefele számolók vissza és nézem a teljesítményt.
De ahogyan te is írtad egy százassal elcsúsztatták a verziókat felfelé.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
57. jozsefm
2010.10.15. 15:40
hun

Én mondjuk a használható kategóriára gondoltam
Komolyra forditva azt már tényleg nem az 5870-hez kéne viszonyitani mint ahogy a 480 as nem titkoltan az 5970 babérjaira pályázott elég sikertelenül annó ,hiszen akkor az volt az ATi csucskártyája, mire pedig az 512 magos GTX480 kijön már megint uj elleféllel kell szembenéznie,aminek a teljesitményét és nevét még csak találgatjuk ,de elképzelésünk már van azért róla!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
56. sarocker
2010.10.15. 15:50
Na, kezdődik, átnevezgetünk. Mi lesz itt még karácsonyig!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. ThePoweR Turai
2010.10.15. 16:01
Turai: A Juniper XT LE a jelenlegi 5750/70-es karikon van. nem hiszem hogy ugyan az lenne a nevük. Szal most vagy régebben írtak el de nagyon valamit vagy a mostani 6850/70-es hírbe.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. bul07
2010.10.15. 16:29
szerintem amikor kijött a 480-as nem kényszerből tiltottak 512 CUDA magból hanem azért hogyha esetleg az Ati kihozza a 6*** szériát legyen mivel válaszolni ne tűnjön úgy hogy nem lépnek előre semmit
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. Heroes27
2010.10.15. 16:48
hunnak igaza van, az 5970-et ne a 480-hoz tessék hasonlítani! jelen pillanatban az NvIdiának van a legerősebb 1GPU-s karija a földön. Az más kérdés, hogy az 5970 is egy PCI-Express helyet vesz igénybe.

Meg most arról beszélni mit meg kit fog váltani ez a széria, gyerekek, kb az ottani mérnökökön kívül ezt senki se tudja, majd ha kijönnek, lehet vitatkozni. Egyenlőre ez még felesleges. 2-3 hét múlva szerintem aktuális lesz a téma.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. iteq47
2010.10.15. 17:14
hátt. nem tom mé nem marad 490esnek. azaz tudom, na jó.. nem jáccom a hülyét:F

inkább úgy mondom h nekem tökmindegy hogy számilag le vannak maradva.
ha mondjuk 105ös lenne a tipus és 20nm es cucc, és lenne 1k magja, 200w alatti felvétellel, akkor is megvenném, ha olyan teljesítményű kéne

de a népnek nyilván így jó és kitudja... még oly kevés infonk vala a cuccról h lehet h télleg nem fér vele a 400as számozásba
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. csicsoblad...
2010.10.15. 17:21
Az 5970 ellen ott a GTX460 SLI, 10%-al lassabb, de 50-60ezer Ft-al olcsóbb. Válogatott példányokból beférne 300W alá.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. rabib
2010.10.15. 19:06
Erre számítottam. Igaz, nem GTX580, hanem GTX485 néven, de mindegy. Már csak arról lenne jó hallani, hogy lesznek GTX460-as kártyák tiltások nélkül. a GTX580 körülbelül majd 150 ezer forintba fog kerülni a megjelenésekor. Aztán majd csökken az ára, GTX480-at is lehet kapni ~115 ezerért már.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. _DiEGO_
2010.10.15. 19:08
Az új videokártyán egy GF110 grafikus processzor teljesít majd szolgálatot, ami GF100-as terméknek minősül: a GPU-nál mind az 512 darab CUDA magot engedélyezik. A termék TDP-jével kapcsolatban azt állítják a források, hogy az jóval magasabb lesz mint a GeForrce GTX 480-é ! Az már biztosnak tűnik, hogy a GeForce GTX 580 decemberben érkezik

Csak nehogy csússzon ...

kiv leszek mit hoz majd ez az új csoda fegyver

Túl nagy csodára azért nem kell várni ...

az 512 magos GTX480 kijön már megint uj ellenféllel kell szembenéznie

Pontosan !
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. _DiEGO_
2010.10.15. 19:25
A Fusion APU képes az Alien vs. Predator játékot futtatni DirectX 11 módban, méghozzá elfogadható grafikai minőséggel. Az AMD 2011 első felében szállíthatja az első Fusion APU-kat, ha minden a terveknek megfelelően alakul.

http://www.youtube.com/watch?v=eg5mKP5R8B8&feature=player_embedded#!

[LINK]
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. fulopbence... rabib
2010.10.15. 19:40
rabib tudnál mellé ajánlani egy jo alaplapot is??
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. ThePoweR Heroe...
2010.10.15. 19:48
Simán lehet. A GTX480-at tessék csak az 5970-hez hasonlítani. Igazából nincs mihez hasonlítani. Nincs olyan kari ami fogyasztásban árban mérhető volna a GTX 480-hoz. Mert az 5970 ugye árban nem mérhető az 5870 meg fogyasztásban meg mondjuk árban de az nem annyira vészes.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. rabib fulop...
2010.10.15. 20:12
Nekem Ilyen, Gigabyte alaplapom van. Ebben a PCI-E 2.0 x16 foglalatban tuti jól menne egy GTX480 vagy GTX580 egy Intel Core i5 760-nal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. GerryZ
2010.10.15. 20:15
Ezek szerint a nVIDIÁnak lesz egy új egykártyás szériája, amiben csak az 580-as lesz, vagy a többi kártyáját is teljesen feloldva újra kiadja?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. jozsefm Gerry...
2010.10.15. 20:24
Ezekszerint megint rápróbálnak a GF-100-ra nem volt elég a tavaszi lecke,ahelyett hogy az élet és piac képesebb 104-es re koncentrálnának,abban még talán van olyan tartalék ami elviselhető gyártási költség és kihozatali arány mellett is kiaknázható,mert én a 100-asban jelenleg nem látom ezt reálisnak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. rabib jozse...
2010.10.15. 20:47
Te nem, de Ők reálisnak látják. Nem lesz ez már annyira rossz. Tavasz óta készítik, nem hiszem, hogy hülyeséget csinálnának.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. Heroes27 jozse...
2010.10.15. 20:53
Józsi az a hsz eléggé NV ellenes volt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. jozsefm Heroe...
2010.10.15. 21:51
Szia!

Inkább reális, de lehet ,hogy annak tünik.Olvashattad párszor ebben a kérdésben az álláspontmat,eleget ostoroztam árképzése és driverei miatt az ATi-t és egyetlen CCC-hirt se hagytam szó nélkül! De ami az utóbbi időben az Nv. körül történik az már kicsit fellengzős számomra.A 460-ast már lassan az Ati előző szériás felsőkategóriás termékeivel kezelik egy sulycsoportban, és csodát várnak a GF100-tól ami pályafutása alatt arra se volt jó hogy az ATi pofátlan pénzen árult 5870-5850-eseinek az árát letörje, helyette a bevezetéskori +160-ezres áráról szépen lassan közéjük olvadt.Nem nekem kell hinni hanem a ,piac a kereslet, kinálat törvényeinek,ha van ellensége akkor ez az ,nem én!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. pmarci1
2010.10.15. 21:53
Kicsit ironikus, hogy pár hete még azt irták hogy az NV csődbe megy mert jönnek az új radeonok.

Azt meg már nem tudom kitől kérdezzem, hogy mi az értelme egy ennyire erős kártyának (a rivalizáláson kívül)? egy GTX 460 simán elvisz mindent talán még a GTS 450 is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. Joachim21 jozse...
2010.10.15. 22:18
A hírben itt is, és máshol is benne van, hogy nem a GF100-tól várnak csodát, hanem egy frissített Gf110-nek nevezett GPU-t készítenek, ami vélhetően a GF104-ben bevált megoldásokból is merít.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. rabib Joach...
2010.10.15. 22:25
Na igen, ezért reális az az esély, hogy a HD6870? vagy melyik videokártya ellen jó lesz az új GTX580. Reméljük, hogy lesz GTX560 is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. jozsefm Joach...
2010.10.15. 22:48
A GF-104-en elidulva, annak reális teljesitméyét, előállitási kőtségeit, és kihozatali arányát figyelembe véve jelentőset léptek előre a GF100-hoz képest,de láttuk mire volt ez elég a Radeonok ellen.Én is abban bizom hogy a letiltott részek aktiválása, és ez az ujjab fejlesztési forduló ugyanolyan versenyképes lesz a felsőbb kategóriákban, mint az első csonkán kiadott széria GF104-es a középkategóriában.Mivel a 6850-70 után jön a 6950-70 és a 6990 is, bár az már lehet átcsuszik a jövő évre.Nos körülbelül 6950 szintjét kéne ahhoz hozni ,hogy versenyben maradjanak az egy GPU-s piacon a felső házban is!! mert a 6990 már megint valamelyik 68XX-es két GPU-jával lesz szereve!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. markangabo...
2010.10.15. 23:45
Gyakorlatilag 2 kártyát is bevet az nv. Szerintem 580-nak jobban fugunk örűlni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. noss
2010.10.16. 12:40
a CUDAr mindenit!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. rabib jozse...
2010.10.16. 13:34
Hohó! Újabban már a HD5850 ellenfeleként van emlegetve a GTX460? Jobb nála, nem értem, mi ez a negatív hozzáállás, hogy láttuk mire volt ez elég a Radeonok ellen.. Mire volt elég? Arra, hogy a HD5850 ne legyen ajánlott vétel, mert a GTX460-hoz képest jóval drágább, és közben alig gyorsabb. Pont ezért kezdi az AMD a középkategóriával ezúttal, ezért veszi célba a GTX460-at. Ha nem fájna az AMD-nek a GTX460, akkor egyből egy GTX480 meg GTX470 ellenfelet láthatnánk pár nap múlva. HD5830 meg felejtős a HD5770-nel együtt, egy 768 MB-os GTX460 megeszi őket reggelire. Reméljük, hogy az utódok majd jobban sikerülnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. jozsefm rabib
2010.10.16. 13:50
Hohó attól függ hogy hol ,ajánlom figyelmedbe ezt a tesztet vond ki belőle azt az egyszem játékot ahol előnyben van és értékeld ujra álláspontod!Persze ha neked direkt arra kell akkor igaz!A minimum értékek is érdekesek!Az 5850-es realis tesztet most nincs kedvem keresgélni a gépösszerekóda linkeltem már eleget,meg erre a pár napra már nincs is értelme
Csak egy kiragadott példa:

Nagy az a falat maradjunk annyiban!De az ár és a jövő kérdésben azért egyetértek!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. -Melkor- rabib
2010.10.16. 13:52
rabib: 768as verzió esetében igazad van, de az 5850el kapcsolatban tévedsz szerintem. A 460asnak a nagyon felhúzott verziói(Hawk, Sonic Platinum) vannak kb. egy szinten az alap 5850el(amin ugye még lehet rántani), na most ezek a tuningverziós kártyák már hasonló áron vannak, mint az 5850, ellenben jóval többet fogyasztanak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. rabib jozse...
2010.10.16. 14:05
Na igen, egy játékban. Én pedig az iPonos tesztet ajánlom a figyelmedbe.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. -Melkor- rabib
2010.10.16. 14:14
Az iponos tesztet sikerült feltölteni nvidia barát játékokkal, ezért kicsit erősebbnek mutatja a GTX460okat, mint amilyenek. Érdemes külföldi oldalak teszt eredményeit is nézegetni és több teszt alapján leszűrni a következtetést. De az 5830at azért leveri összeségében minden tesztben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. jozsefm
2010.10.16. 14:29
Nos itt a külföldi teljesebb kép.Magasabb felbontáson ahol a kártya tényleg számit ha már erőről beszélünk:


TECHPOWER
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. rabib jozse...
2010.10.16. 14:34
Hány embernek van amúgy 2560x1600-as felbontást tudó monitorja? Na ebből az lesz, hogy megént nem veszek VGA-t. Megvárom a GTX560-at.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. jozsefm rabib
2010.10.16. 14:43
Ez csak a valódi erőt mutatja mert egy ilyen kártyát már nem igazán érdemes 1680x meg ilyesféle felbontáson tesztelni, de pesze az átlagok szempontjából van akinek jól jön eredményjavitónak:
Na tessék a végén még lebeszéllek a GTX-460 vásárlási szándékodról?!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. ThePoweR rabib
2010.10.16. 15:14
Inkább add el a géped azt vegyé laptopot. Kajak hülye vagy amúgy. Vegyél már egy istenverte GTX460. vagy inkább várd meg a GTX 6660-at azt majd azt vegyé...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. -Melkor- jozse...
2010.10.16. 15:21
Én általában az 1920*1200-at szoktam nézni eredmények szempontjából, annál magasabban úgysem tudok játszani, a kártya erejét viszont jól megmutatja.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. rabib ThePo...
2010.10.16. 15:37
Kösz. Laptopot nem veszek, meg istenverte GTX460-at se. Sőt, GTX6660-at se. Nem veszek semmit, mert a ... kivan az egésszel. Ha majd lesz GTX560, majd azt fogok venni. Vagy ha majd a HD6 ezresektől leesik az ára a GTX460-nak, akkor majd akkor veszek. Karácsonyra, vagy utána.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. Heroes27 rabib
2010.10.16. 17:20
egy ezresem van rá, hogy azt se fogsz venni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. rabib Heroe...
2010.10.16. 17:24
Fogadjunk? Bankszámlaszámomat adhatom? Amúgy titok, 2 GB-os GTX460-am lesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. Heroes27 rabib
2010.10.16. 17:26
Na ez aztán nagy titok volt Hajrá vegyed megfele, azt hagy menjen a crysis maxon 1920-ba hidd el, ég és föld lesz a különbség a 9600Gt után!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. rabib Heroe...
2010.10.16. 17:27
Az biztos! Gyorsabb lesz, nem kicsit, a 9600 GT meg megy a másik gépembe, a Pentium D820 legnagyobb örömére.
Majd jövő héten veszem meg, akkorra meglesz rá a pénz, már nem kell sok, csak 8 ezer!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Heroes27 rabib
2010.10.16. 17:31
Mondani is akartam, hogy kine dobd vagy el ne add, mert semmi értlme, régebbi gépbe jo szolgálatot tehet az még. Még azért nem olyan rossz kari az, HTPC gépbe teljesen tökéletes kari az még. Sőt...
De szerintem úgyis beléd fognak kötni hogy 2 gigásat veszel, mert hogy annak nincs értelme
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. jozsefm Heroe...
2010.10.16. 18:27
Pedig a következő kártyádnál neked is arra fele kell hajlani ,ha meglesz a tripla-display!Ott már azért elkél,játékoknál meg méginkább!De Te Heroes még nem nyilatkoztál ilyesféle tervekről:??
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Heroes27 jozse...
2010.10.16. 18:43
Hát Józsi az igazság az, hogy én először megvettem az 5770 Vaport, nem olcsón teszem hozzá, azt használtam kb másfél hónapot, aztán akciósan jutottam hozzá az 5830-hoz, asszem 5-7 ezret kellett ráfizetnem pluszba, amikor eladtam az 5770-et, így nekem teljesen megétre váltani, mert minden játékban jobb a mostani, mint az előző. Meg persze nagyobb is jobban mutat, az már más kérdés persze Tehát, én idén 2 karinál tartok, most egy kicsit pihentetem ezt a dolgot, viszont nemsokára rendelem az aktív diplyport átalakítót, és mehet az eyefinity. Már alig várom egyébként. Én majd ha olyan 100K körül hozzá tudok jutni egy gty480-5970 pároshoz, akkor arra fogok beruházni lehetséges. Bár mondjuk PH-n már most vannak 120ért 5970-ek, 2-3 hónapot használtak, fél év garival. Ami nem rossz biznisz. Engem annyira ezek az uj karik nem hoznak lázba megmondom őszintén, szerintem ez az aitnak egy parasztvakítása, semmi több. Már azt sem értem, miért kell 1 év elteltével kiadni másik szériát. Nemjóvan a mostani 5000-es, és csinálnának hozzá jobb drivereket? Na mind1, nem értem én ezt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. rabib Heroe...
2010.10.16. 18:56
Két éve amikor a 9600 GT-t vettem, akor azt mondták, hogy semmi különbség sincsen az 512MB meg az 1024 MB között a játékokban. Dehogy nincs! Ha a 9600 GT ki tud használni 1 GB vramot, akkor a GTX460 ki tud majd használni 2 GB-ot, mivel kb. 3x erősebb a 9600 GT-nél. Ki tudja, hogy majd a jövőben milyen játékok jönnek, amik majd kérik a sok vramot. Inkább legyen több vram, mint kevés.

Egyetértek Veled, nagy a rohanás, még csak egy év telt el, és már jönnek az új Ati kártyák. Na de ez az NV-re is igaz. Áprilisban, vagy hogy jelent meg a GTX480 meg GTX470, most meg már hallani, hogy jön a GTX580, meg szerintem a GTX570 is, ha GTX580 lesz. GTX570 tán erősebb lesz a mostani GTX480-nál, a GTX580 meg menni fog, mint a mérgezett egér. Ugyanez igaz a HD6970-re is, meg a többi extrém kártyára. "Szegény" játékgyártók nem tudnak lépést tartani a videokártyák feljődésével, nem tudnak már olyan játékot készíteni, ami majd a HD6990-nek feladja a leckét.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. -Melkor- rabib
2010.10.16. 19:18
LOL! Még, hogy nem tudnak olyan játékot készíteni, ami megfekteti ezeket a kártyákat... Azért hülyeségeket ne írkáljunk már.

Remélem az 1 Gb-os 9600GT-edet egy gyári tuningos 512essel hasonlítottad össze, mert azok voltak egy árban. Ugyanígy kell nézni most a 2 gigás 460ast, meg egy jól OC-zott 460ast.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. rabib -Melk...
2010.10.16. 19:48
Na! Ne írkáljunk hülyeségeket, bizony! Az én 9600 GT-m gyári tuningos, 700/1000/1750-es órajelekkel. A gyári meg 650/900/1600? ha jól emlékszem. A 2 GB-os Gainward GTX460 is GS, tehát Golden Sample, ami gyári tuningot jelent.
GTX460 GS-GLH
GTX460 2 GB GS
Iponon: GTX460 2 GB GS
GTX460 GS
Iponon: GTX460 GS
Hát, ha a jövőt nézem, akkor a 2 GB-os lesz a nekem való.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. ThePoweR rabib
2010.10.16. 20:43
Jóvan rabib hányszor írod még le? Fú de jó lesz hogy a krájszisz menni fog mint állat. Azt aztán a nagyon zsír game. Még multiba el is megy de a single... Csak baromkodni jó ahoz meg nem kell a full graf... Meg amúgy minek is neked új vga? Mivel játszol lord of the rings? Azt ennyi? Meg 5 percet az újabb gamekkel?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. rabib ThePo...
2010.10.16. 21:27
Téged ki kérdezett? Hát jó game is a Crysis. Ja meg a LOTRE is jó game, nem kicsit, nagyon. De jó még az új Medal of Honor is. Soroljam még? Na majd... csak legyen meg a GTX460, aztán lesz minden. Bár eddig is az volt, de így még lesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. pal07
2010.10.16. 22:34
Na a vérpistikék cserélhetik a GTX480-at mert már kevés ..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Humbuk
2010.10.17. 00:26
Azért kiváncsi leszek, hogy az az 512bit mennyit tesz hozzá a dolgokhoz ha a 460asét is felhúznák min 320bitre ott is megugrana a sávszél rendesen.

Legyen vereseny én csak azt kívánom!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. ThePoweR rabib
2010.10.17. 08:53
Crysis jó game? Hát egészségedre. LOTRE-ra senki se mondta hogy szar... MoH meg egy hulladék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2010.10.17. 10:28
A MOH miért lenne hulladék? Ejnye... nem tudod Te, hogy mi a jó!

Mikrobi: Hát azért nem hiszem, hogy nincs összefüggés a GPU erőssége, és aközött, hogy ki tudja-e használni a sok vramot. Azért is, mert ha egy játéknak részletességi szintjét emeled, az jobban kihasználja a GPU-t, valamint több vramot is lefoglal. De ha nincs elég vram, a GPU meg bírná, akkor se fog olyan szuperül menni a játék, mintha volna elég vram. a GT240-nek tényleg felesleges a 2 GB, meg egy 9600 GT-nek is, de az 1 GB már kell mindkettőnek, és azt mondom, inkább legyen több az a vram, mint kevesebb, ki tudja még, hogy mit hoz a jövő. A tuningot én is meg tudom csinálni, bár nem hiszem, hogy az olyan sokat jelentene majd, mert ahol a GTX460 kevés lesz, ott kevés lesz tuninggal is, így elég nekem az a minimális gyári tuning, amit a Gainward/Gigabyte vagy bármelyik gyártó megcsinál. Ha tuning nélkül menne 30 FPS-t stabilan egy játék, akkor tuninggal talán lesz 35 FPS? Az nem sok, akkor már inkább a 2 GB vram, és nyugodt leszek. Nyugodt, hogy vram szűkösségbe biztosan nem ütközök.

Humbuk: Hát ha 512 bites lesz, meg 512 CUDA magos, akkor azért nem kicsit lesz gyorsabb. Jajj ne mondjatok már ilyeneket, hogy GTX460 320 bites memóriabusszal, mert még a végén képes leszek megvárni!

Mutatok egy képet. Nem mostani, de a még akkor GTX380 szerepel rajta, ami most GTX580-ként feltűnni.
Néha azért jó elhinni a pletykákat, meg lementeni a hihetetlennek tűnő képeket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. ThePoweR rabib
2010.10.17. 10:32
A MoH az kb 2006-os játéknak elmenne. Grafikailag. A többiről nem is mondok semmit.

Csak általában fordítva van. Hamarabb elfogy a GPU ereje mint a vram. Ez főleg igaz egy GTX460-ra vagy a régebbi karikra. Mert egy 480 vagy 5870 még lehet hogy tud profitálni a plusz vramból.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2010.10.17. 10:34
Mondasz valamit. Na nem baj, lesz GTX460 2 GB, az a biztos.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. rabib
2010.10.17. 21:32
A képen a GTX380-nal egy hiba van: DX11/SM4.0-át írnak, közbe meg DX11/SM5.0. De azért nem semmi ez az egész. Az a kép már van több, mint fél éves, addig várt a merevlemezemen, hogy majd egy ilyen napon, ilyen alkalomkor elővegyem!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. csicsoblad...
2010.10.18. 09:56
Az a gáz az ilyen képekkel, hogy bárki, aki egy kicsit is ért a képszerkesztéshez, akár paint-ben is átrajzolja bármilyenre az adatokat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. PH-User
2010.10.18. 11:10
Újabb hőerőmű készül úgy látom...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Humbuk
2010.10.19. 08:05
Csicsoblade:

Az igaz amit mondasz, de azért veszélyesen közel jár az igazsághoz.

Rabib:
Szerintem érdemes kivárni mert !!valószínű!!, hogy a 6xxx és az 5xx szériák az utolsó 40 nanós karik lesznek. És bár szerintem össze fogja kapni magát a két gyártó, ezek piacra dobása után már inkább a 28-24-20 (nem toom pontosan most melyiken dolgoznak) nanométer lesz a fő célpont és azon fognak ügyködni. Mert elvileg a TSMC jövőre kezdi meg a próbagyártásokat és akkor 2012 elején-közepén jöhetnek az újgenerációs karik.

Nem mellesleg ha az Nvidia tudja tartani a lépést még egy jó kis árverseny is kialakulhat. Főleg az ünnepek előtt a régi 5xxx és 4xx-ek kiszórása miatt. Csak legyen már jobb az a Forint árfolyam (

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!