iPon Hírek

GeForce GTX 590? Itt a választék!

Dátum | 2011. 03. 25.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | MEGJELENÍTÉS

Az Nvidia két grafikus processzorral ellátott legfrissebb csúcskártyája, a GeForce GTX 590 a tegnapi nap folyamán jelent meg hivatalosan is. A termék specifikációiról és legfőbb tulajdonságairól tegnapi hírünk folyamán már részletesen is beszámoltunk, így most már csak az van hátra, hogy szemügyre vegyük az Nvidia partnereinek kínálatában található GeForce GTX 590-es modelleket.

ASUS

Az ASUS egy VoltageTweak technológiával érkező, referencia dizájn köré épülő GeForce GTX 590-es videokártyát dobott piacra, amely a referencia órajeleknél magasabb órajeleket alkalmaz mind a GPU, mind pedig a memóriachipek esetében, ahogy az a lenti felsorolásból is kiderül.


GeForce GTX 590: 612 MHz (GPU), 1224 MHz (CUDA), 3672 MHz (VRAM).

Colorful

A Colorful kínálatában egy referencia felépítéssel és referencia órajelekkel érkező GeForce GTX 590-es modell jelent meg, amelyhez a képek alapján kapunk néhány ajándékot is.

















GeForce GTX 590:
607 MHz (GPU), 1214 MHz (CUDA), 3414 MHz (VRAM).

EVGA

Az EVGA kínálatában nem kevesebb, mint négyféle GeForce GTX 590-es videokártya csomag jelent meg, amelyek között találunk referencia hűtéssel ellátott modelleket, valamint olyanokat is, amelyeken folyadékhűtő blokk helyezkedik el. Az összes videokártya esetében azonos órajeleket alkalmaztak, azaz a GF110-es GPU-k 630 MHz-en, a CUDA magok 1260 MHz-en, a GDDR5-ös típusú memóriachipek pedig 3456 MHz-es effektív órajelen üzemelnek. A termékek mindannyian a gyártó "Classified" sorozatában kaptak helyet.















A léghűtéssel érkező csomagok közül az egyetlen GeForce GTX 590-es modellt tartalmazó pakkot 729,99 dollárért vásárolhatjuk meg, míg a két GeForce GTX 590-es videokártyát kínáló QUAD SLI csomagért 1429,99 dollárt kérnek el. A HydroCopper folyadékhűtő blokkal ellátott GeForce GTX 590-es változat 879,99 dollárba kerül, míg a folyadékhűtő blokkal szerelt kártyákat tartalmazó QUAD SLI pakkért nem kevesebb, mint 1729,99 dollárt kell letenni az asztalra. A folyadékhűtő blokkal ellátott modellek esetében fontos megjegyezni, hogy a termékek üzemeltetéséhez rendelkeznünk kell megfelelő hűtőteljesítményt kínáló folyadékhűtő rendszerrel, de ha ez nem áll rendelkezésre, akkor a folyadékhűtő szett összetevőit a videokártyák árán felül még mindenképpen meg kell vásárolnunk (csövek, szivattyú, hőleadó radiátor, hűtőközeg).

A QUAD SLI csomagokhoz a gyártó ad még egy fekete pólót és egy nagyméretű egérpadot is.

Gainward



GeForce GTX 590: 607 MHz (GPU), 1214 MHz (CUDA), 3414 MHz (VRAM).

Gigabyte

A Gigabyte kínálatában egy különleges csomagolással érkező GeForce GTX 590-es modell jelent meg, amelyről nemrégiben, még a GeForce GTX 590-es videokártya megjelenése előtt olvashattunk. A termékhez - az exkluzív díszdoboz mellett - kapunk egy játékosoknak szánt, súlyokkal is ellátott egeret, amely az M8000 Xtreme nevet viseli. Maga a videokártya referencia paraméterekkel és referencia hűtéssel érkezik, így ebből a szempontból nem mondható érdekesnek. Sajnos a gyártó közleménye nem árulta el, hogy a termékért pontosan mennyit kérnek majd el az üzletekben, de az szinte biztos, hogy az Nvidia által megállapított 699 dolláros ajánlott végfelhasználói árnál többet kell letennünk az asztalra, ha ilyen videokártyát szeretnénk.























GeForce GTX 590: 607 MHz (GPU), 1214 MHz (CUDA), 3414 MHz (VRAM).

Inno3D


GeForce GTX 590:
607 MHz (GPU), 1214 MHz (CUDA), 3414 MHz (VRAM).


MSI

Az MSI friss videokártyája referencia specifikációkkal érkezik, de jár hozzá a gyártó Afterburner névre keresztelt tuning alkalmazása is, amelynek segítségével akár 38%-os tuningra is lehetőség van a GPU esetében, természetesen szerencsétől függően - áll az MSI hivatalos közleményében (az AfterBurner egyébként ingyen is letölthető az MSI-től).



MSI N590GTX-P3D3GD5:
607 MHz (GPU), 1214 MHz (CUDA), 3414 MHz (VRAM).

Palit



GeForce GTX 590: 607 MHz (GPU), 1214 MHz (CUDA), 3414 MHz (VRAM).

Point of View


GeForce GTX 590: 608 MHz (GPU), 1216 MHz (CUDA), 3414 MHz (VRAM).

Point of View/TGT

A Point of View kínálatában a fentebb bemutatott referencia modellen kívül két tuningolt GeForce GTX 590-es videokártya is megjelent, amelyek a Point of View és a német TGT együttműködéséből születtek meg. A mezőnyből gyakorlatilag ezek a videokártyák alkalmazzák a legmagasabb GPU órajeleket.

























POV/TGT GeForce GTX 590 Charged: 668 MHz (GPU), 1336 (CUDA), 3628 MHz (VRAM),
POV/TGT GeForce GTX 590 Ultra Charged: 691 MHz (GPU), 1382 (CUDA), 3710 MHz (VRAM).

Zotac



















GeForce GTX 590: 607 MHz (GPU), 1214 MHz (CUDA), 3414 MHz (VRAM).

A fent bemutatott videokártyákkal hamarosan az üzletek polcain is találkozhatunk. A termékek az Nvidia ajánlása alapján 699 dollárba kerülnek alap esetben, de ettől az összegtől természetesen mind lefelé, mind pedig felfelé eltérhetnek az egyes partnerek. Utóbbira az extrákkal és gyárilag megemelt órajelekkel érkező modelleknél lehet számítani. A hír írásának pillanatáig sajnos nem jelent meg a Club 3D, a KFA2 és a Galaxy saját GeForce GTS 590-es videokártyája, így róluk most nem tudunk beszámolni.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

47. _DiEGO_
2011.03.25. 23:05
Point of View/TGT


POV/TGT GeForce GTX 590 Charged: 668 MHz (GPU), 1336 (CUDA), 3628 MHz (VRAM),
POV/TGT GeForce GTX 590 Ultra Charged: 691 MHz (GPU), 1382 (CUDA), 3710 MHz (VRAM).

Majdnem 700MHz -re felment... nnna csak lesz ebből valami.

ASUS és ZOTAC matricázása a legbejövősebb
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. jozsefm
2011.03.25. 23:13

Az MSI friss videokártyája referencia specifikációkkal érkezik, de jár hozzá a gyártó Afterburner névre keresztelt tuning alkalmazása is, amelynek segítségével akár 38%-os


Na ezt azért nem kellett volna.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. _DiEGO_
2011.03.25. 23:35
józsef m.

Még ha elveszünk egy húszast és marad az akár 18% - az is kétséges lenne, mert már 710MHz felett menne

Ajjaj - ha nekiugranak bencsmarkosok , lesz itt égésbeszámoló úgy érzem , mert tuti nem tudják megállni húzás nélkül
Referencia órajelen meg ~ugyanazt kapják , nincs benne semmi poén... Point of View/TGT szerintem ezzel a húzással jót tett magának
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. jozsefm _DiEG...
2011.03.25. 23:41
Meglátjuk,az első teszteknél még minden labornak sok problémája volt, a legkisebb tuninggal is, mert nagyon instabil lett tőle a kártya.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. _DiEGO_
2011.03.25. 23:47
Problémák az NVIDIA ma megjelent nagyágyúja körül

A TechPowerUp és a SweClockers tesztpadján összesen három GeForce GTX 590 lelte halálát, de a probléma forrása az illesztőprogramban leledzik.

[LINK]
És a vége , ha valaki nem kíváncsi a cikkre:
A fenti tények ismertében a következő javaslatokat érdemes betartani, amennyiben nem akarjuk az örök videokártya mezőkre küldeni az újdonsült nagyágyút:

Kerüljük a Geforce 267.52 meghajtót, helyette a legfrissebb stabil illesztőprogramot használjuk.
Ne emeljük a grafikus processzor feszültségét, vagy legalábbis ne olyan szinten, mint azt a TechpowerUP! tette.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. carraroxt
2011.03.26. 00:00
Kíváncsi lennék ki lesz az a madár aki képes Inno-t venni ebből.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. carraroxt
2011.03.26. 00:02
józsef m. Naná, hogy instabil, ha a táp leold a túlterheléstől. Akiknek meg combosabb tápjuk volt, kaptak grillezett Thermit, a fáradozásaik jutalmául...
Valószínű hamar át lesz dolgozva a tápellátás, mert így nem fogják elnyerni vele a 3dMark-huszárok tetszését.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. jozsefm carra...
2011.03.26. 00:07
Arra én is, bár sosem lehet tudni.

Azért itt is az EVGA tette oda leginkább magát!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. carraroxt
2011.03.26. 00:08
Egyébként becsülöm az EVGA őszinte bevállalósságát. SLI meg vizet neki, ilyet úgyis csak a fanatikusok vesznek, ott a pénz úgysem számít.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. lajthabala...
2011.03.26. 00:18
A léghűtéses quad sli csomaghoz nem pólót, hanem pulóvert kellene adni, mert egy olyan gép, amiben két ilyen kártya van, és a hozzá húzott processzor, hogy kihajtsa, az szerverszobában üzemelhet biztonsággal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. jozsefm _DiEG...
2011.03.26. 00:32
Kicsit olyan ez mint a F1.Csúcsra van járatva minden.Elég a legkisebb hiba, bármi kicsit is gyengébb komponens,és azonnal vége a csúcs teljesítménynek,már a sima 580-as is elég komoly probléma elé állította a tervezőket,alacsony órajeleken megy, hogy tartósan biztonsággal használható legyen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. twollah
2011.03.26. 07:55
Az nVidia eleg hamar kijott az uj driverrel.
Innen szedheto le a 267.85-os driver XP, Vista, Win 7 32 / 64 bitre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. ITEM00
2011.03.26. 08:55
@_DiEGO_: És ebben az esetben akinek megfárad az kitől fog új kártyát kapni? Az nVIDIA-tól vagy a gyártótól?? A hazai nagykereket ismerve lesz anyázás rendesen,itthon nem úgy pörög a garanciázás mint pl sógoréknál,vagy a más országban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. jozsefm ITEM0...
2011.03.26. 09:34
A vita azon lessz ha lesz, hogy most a gyári hibás driver volt az okozó vagy az user tuning kisérlete matt a tulfeszültség okozta a bajt.Ámbár egyrendes driver arra való ,hogy ilyen esetben is megvédje a terméket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. carraroxt
2011.03.26. 09:49
Szerintem inkább érdemes nem forszírozni a tuningot, mert ha ellőjük a kártyát a bolt biztos mossa kezeit. És még ha szívesen teljesítené is a garanciális cserét, akkor sem biztos, hogy egyhamar lesz elérhető kártya amit adhatna helyette.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. zozozo
2011.03.26. 10:21
A Gigabyte csomagolása a legpraktikusabb abban lehet tisztességesen eltemetni, ha elszáll. : D
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. kiskoller
2011.03.26. 10:26
PoV a legszebb. Nem szeretem a csiricsáré matricákat. 580 is egy gyönyörű kártya szerintem (term. a ref-re gondolok)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. patrik2991
2011.03.26. 10:26
Az összeset kérem ami a képeken van, és akkor egy ideig nem kéne járnom dolgozni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. Joachim21
2011.03.26. 11:03
Csodálatos, hogy ennyi egyforma, akarom mondani matricázásban eltérő modellt kapunk. Egyedül az a vízhűtés ami érdekes lehet az EVGA-tól. Külön dicséret az ASUS-nak azért az 5Mhz "tuningért"!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. nightmare1...
2011.03.26. 11:18
Joachim21

Azért a POV legalább még dolgozott rajta kicsit
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. Gundam00
2011.03.26. 11:38
szhépek és biztos jók !

de valjuk be nem sokan fogunk ezekből a krikból bevásárolni!én spec vagy Gef 560Ti , vagy Ati 6950 2gb ram , ezek 60-72eft kategórián belül vannak.

amúgy engem a costume hűtők jobban érdekelnek , majd 1-4 hónapapon belül azok is megjelennek.


 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. prohlep
2011.03.26. 11:55
"Problémák az NVIDIA ma megjelent nagyágyúja körül."

Tuning sosem fert a fejembe. Amolyan potcselekves arra az esetre, ha valami miatt nem ferunk hozza az eggyel nagyobb teljesitmenyu kategoriahoz.

Nem nevezheto problemanak, ha egy kartya tuningolastol megy szet. Akkor sem, ha az egyik tuning-vedelmi funkciojat egy tuning-driver rosszul kezeli.

De miert varunk optimalis mukodest egy tuningtol?

Ha a megemelt sebesseg okozta hoterheles, biztonsag csokkenes es gyorsabb kioregedes megerne a tobblet sebesseget, ... akkor biztosak lehettek benne, hogy a gyarto olyan megemelt sebessegen dobta volna forgalomba.

Tuningolok miert hiszik azt, hogy jobban ertenek hozza azokhoz kepest, mint akiknek a szellemi birtokaban van tarkotol bokaig a teljes gyartasi dokumentacio, akik egytaltalan valaha megalkottak a lenyeges aramkoroket, sokat teszteltek, es egyaltalan sajat jol ismert gyermekuk a kerdeses egyseg.

Egy idoben nem lehetett nalunk Porsche es Lamgorghini modelleket kapni (Kadar korszak), ... igy a szellemileg nem tul osszetett emberek nemelyike a sima szovjet Lada/Zsiguli autokra szerelt a gyari ajanlasnal sokkal szelesebb felniket es gumikat. Aztan csodalkoztak, hogy szetmegy a futomu. De azert vaganyul repesztettek, ameddig birta. Mert ok addig legalabb okosabbnak ereztek magukat. Habar nem voltak tisztaban a bolcsesseg fogalmaval.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. prohlep
2011.03.26. 12:06
"Külön dicséret az ASUS-nak azért az 5Mhz "tuningért"!"

Elkepzelheto, hogy az ASUS legalabb ert a biztonsaghoz.

Peldaul alaplapoknal azt tapasztalom, hogy az ASUS az a gyartoceg, amelyik immar legalabb egy fel evtizede MINDEGYIK alaplapjanal bekapcsolhatova es konfiguralhatova teszi a memoriak eseten az ECC hibajavito rendszert, ha egyaltalan a memoria kepes erre, azaz 64 bit helyett 72 bites.

Mi mas ez, mint profizmus igenye a biztonsag iranyaba?

Mi az hogy 5MHz tuning?

Lehet, hogy mar eleve az nVidia chip is tuningolva van, mert az eredetileg gondolthoz es elsokent kiprobalt verziohoz kepest 40%-al gyorsabb a vegleges gyartasba helyezett verzio, nem?

Csak szerintem a gyarto terdig jar a chip-hegyekben, es annyit eget szet, amennyi kedve es ideje van, ... igy valoszinuleg eppen pontosan a gyarto tudja a legjobban, hogy valojaban mire is kepes az alatala keszitett chip, ... es hogy mi az a hatar, ahol ugyan a laikus tuning mester gyorsulast lat, ... de valojaban kezdenek eloterbe kerulni a hosszutavu hatranyok.

Garancia szemszogebol pedig a tuningot csak akkor tartanam becsuletesnek, ha lenne egy visszafordithatatlanul elroncsolando kapcsolo, amely elroncsolasa nelkul nem lehet tuningolni, de amelyet ha elroncsoltak, attol kezdve ervenytelen a garancia.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. prohlep
2011.03.26. 12:11
Tuning elmeny megadasara egy jo lehetoseg olyan cikkeket piacra dobni, amelyek a tenyelges tudasuk alatti allapotra vannak konfiguralva, aztan kulonfele overclock profile engedelyezesevel be lehet allitani a gyarto altal valojaban jol ismert magasabb sebessegu mukodest, ... csak igy a nyajas laikus felhasznalo elegedett lehet sajat tuning-tehetsegevel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Ragnarr
2011.03.26. 12:34
@prohelp: az Asus szokasos 5Mhz-es tuningja igenis szanalmas ...
Ha a megemelt sebesseg okozta hoterheles, biztonsag csokkenes es gyorsabb kioregedes megerne a tobblet sebesseget, ... akkor biztosak lehettek benne, hogy a gyarto olyan megemelt sebessegen dobta volna forgalomba.

na ez baromira nem igy van 1000 oka lehet annak hogy a gyarto visszafogja a gpu teljesitmenyet, ilyenkor aztan megeri tuningolni es ezzel penzt sporolni , csak tudni kell melyik modell erre a megfelelo, pl. GTX460/HD6850
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. rabib
2011.03.26. 12:39
Jó már látni újra az Nvidiától 2 GPU-s csúcskártyát.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. carraroxt
2011.03.26. 13:05
prohlep Részben egyetértek veled a tuninggal kapcsolatban. Mindig mérlegelni kell megéri-e a dolog. Az érem másik oldala viszont az, hogy ha lehet tuningolni, akkor az azért van, mert azt a gyártó lehetővé tette, netán pont a tuningpotenciál ígéretével reklámozta a termékét. Így, ha egy átlagosnak mondható tuningkísérlet alatt elég a kártya, az a gyártó sara is (mert nem nitrogénnel 900MHz fölött mentek ám ezek tönkre). A tuningolók meg joggal gondolhatták, hogy ha válogatott GF110-esek vannak rajta akkor órajelben minimum addig biztonságosan elmehetnek, ahol az 580-as van (a magok tuti bírnák is lazán).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. jozsefm Ragna...
2011.03.26. 13:16
1000 oka lehet annak hogy a gyarto visszafogja a gpu teljesitmenyet,

Pl. a legvalószínűbb,hogy három hónap múlva kihoz egy másik verziót ami pl. 700Mhz.en megy stabilan és el lehet adni megint új csúcstermékként,az elődnél nyilván magasabb áron ,hiszen jobban teljesít.Még az is lehet ,hogy most a válogatás során legrosszabbul teljesítő csipeket szerelik a kártyára, és a beígért legjobbakat majd a következő szériára teszik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. carraroxt
2011.03.26. 13:24
A tuninggal kapcsolatban még annyit, hogy a termikus degradáció a legritkább esetben probléma, mivel a legtöbb félvezető alkatrész (típustól függően) csak 110-130c körül kezd el öregedni, márpedig akik tuningolnak, általában erősen ügyelnek a hőmérsékletre, hűtésre. A túlfeszültség viszont okozhatja a félvezető rétegek degradációját önmagában is, így a gyári ajánlásokat jelentősen meghaladó (+ 15-20%) feszültségértékek tartós alkalmazása semmiképp sem ajánlott mert öregedést okoz.
Sok esetben a tuningnak igenis van értelme, persze nem a rekordhajhászásnak, hanem az ár/érték javító beavatkozásoknak.
Nekem a ramom 1,2x-es tuninggal megy 1,5V-on, ami a gyárilag megadott értéke. A procim 2,19x-es tuninggal megy (többmagosítást is beleszámolva) 1,315-1,33V-on (terhelésre emeli alatta a lap), ami messze a gyári ajánlás (1,4V default 1,5v max) alatt van. VGA-t nem tuningoltam, mert azon nem nyertem volna érezhetően...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. axe
2011.03.26. 14:10
Asus és Evga tetszik a legjobban mer nincs a matricázás túlcsicsázva.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. carraroxt
2011.03.26. 14:18
Hát, ha az ember a legjobbat keresi, akkor NV-ben az toronymagasan az EVGA.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. scholes9
2011.03.26. 15:15
Ha csak a ref példányokat nézed, akkor tökmind1, csak a garancia ami dönthet. EVGA ref kártya is ua, mint bármely más gyártóé...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. jozsefm schol...
2011.03.26. 15:51
Vannak azért eltérések, és egy EVGA az EVGA!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Simba
2011.03.26. 16:38
180k ért láttam Asus-t sztem veszek is egyet De a vizes EVGA jobban kéne
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Heroes27 schol...
2011.03.26. 16:48
Ez nem teljesen igaz. Nem csak a gari. Például az sem mindegy, hogy pl milyen csomagolásban kapod meg. Az EVGA konkrétan pólót ad a karihoz, a vizeshez ha jol tudom, aztán a köret se mindegy. Persze a gari is fontos, de az Asus beleteszi neked egy papírdobozba ráadásul nem is a legolcsóbb. Nekem 180K-s VGA-nál nem mindegy, hogy hogy kapom meg. Bár mondjuk nem mintha vennék ilyet
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Simba
2011.03.26. 18:30
Hát aki a dobozra izgul De egyébként én a teljes játékot hiányolom a mai kártyákhoz csomagolva. Az egy vicc hogy egy 200k-s kártya mellé nem fér oda egy Crysis 2 vagy valami hasonló. Sóher egy banda.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. _DiEGO_
2011.03.26. 18:34
Én meg pont az ellenkezőjét látom , pakolnak a cucc mellé más ajándékot / körítést is , hogy esetleg ezzel kelendőbb legyen... /// ha többet veszel akkor árból is tudok engedni
Ezzel csak bizonyos réteget lehet beetetni ... adunk hozzá jó kis körítést - azt ne ríjon szájuk . Egy 2$ érő dobozban legyen a lényeg , de ami benne van az az legyen ami.
Garancia a legfontosabb - többi mind harmadlagos ... Ne a karosszéria legyen pompásabb , hanem ami benne dübörög
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. prohlep
2011.03.26. 18:36
"az Asus szokasos 5Mhz-es tuningja igenis szanalmas ..."

Lehet, hogy a tuning szubkultura szemszogebol szanalmas.

De en meg azt latom IBM-kompatibilis PC teruleten 1985 ota, hogy a tuningolas maximum 1, szelsoseges esetben 2 evet szamit az idoskalan.

Legtobb tuning kevesebb annal, mint amit az ember alapbol megkap egy ev mulva, idonkent meg olcsobban is.

Minek instabilitasokkal es gyorsabb kioregedessel vacakolni, az idot pazarolni, mikor gyari hozzaertok serege teljes munkaidoben es sokkal jobb felmuszerezettseggel kozben sokkal effektivebben terveznek, tesztelnek, azaz alkotnak.

Tuningolas inkabb csak egy lehetseges hobby.

De nem tul produktiv, es terheli a normal garancia rendszert. Normalis az, hogy egy szettuningolt alaplapot, memoriat, procit, video kartyat artatlan arccal visszavisznek gariban? Most ugye csak azert all a balhe, van a nagy csodalkozas, mert a tuning bizonyitekakent eldurran az egyik alkatresz, es igy mar nehezebb artatlan arccal visszavinni gariban.

... es ugye a legtobb szoftvernel, igy a gyari meghajtoknal is altalaban jogi kikotes a licenszben, hogy nem vallalnak felelosseget a szoftver helyes mukodeseert es plane nem a kozvetett karokert, azaz jelen esetben a kartyak eldurranasaert.

Most nem a garanciat vallalok szivtak a tuning miatt.

Elnezest, de amikor a Vilagnak annyi megoldando valosagos problemaja van, es szukseg volna mennel tobb emberi hozzajarulasra, ... akkor nem tudok felnezni a tuningolasra. Ez nem egy akut megoldando problema. Ez inkabb onamitas, hogy csinaltam valamit, meg hogy milyen ugyes vagyok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. _DiEGO_
2011.03.26. 18:46
idot pazarolni, mikor gyari hozzaertok serege teljes munkaidoben es sokkal jobb felmuszerezettseggel kozben sokkal effektivebben terveznek, tesztelnek, azaz alkotnak.

Háát , akkor vajon miért a sok gond , vagy odaírhatták volna , hogy NE húzd túl ember, mert füstölni fog ... // és nem kékhalál , vagy egyébszínű halál után ujraindul a gép ... alapórajellel.
Akkor mégsem valami jól dolgozott ott pár hozzáértő
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. jozsefm
2011.03.26. 19:09
Ebben viszont teljesen igaza van:

"Legtobb tuning kevesebb annal, mint amit az ember alapbol megkap egy ev mulva, idonkent meg olcsobban is."

Egy éve lesz hogy vettem az 5870-et pár Ft-al 100.000 alatt és bizony bármennyire húznám esélye se lenne az utódja a 6970 ellen, és az most: SAPPHIRE 21187-00-40R HD6970 2GB GDDR5 PCIE, Webshop Ár: 95.786Ft , 2GB memóriával.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. _DiEGO_ jozse...
2011.03.26. 19:13
100%-ban igaz így van ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. jozsefm
2011.03.26. 20:02
Az egyedi megoldások, ha egyáltalán az NV minden partnernek megengedi,illetve jut hozzá elegendő erre alkalmas csip,ezek után jönnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. jocek
2011.03.26. 20:17
Én egy dolgot nem értek Asus-ék megcsinálták ugye a DirectCu II-t amit felraknak egy 580-as vagy 570-es karira erre meg nem, wtf? Szerintem erre jobban elkelne a 3slotos hűtő ahogy a teszteket láttam.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. ThePoweR
2011.03.26. 21:04
Mert talán ref dizájn mind?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. bercesmate
2011.03.26. 21:21
utolsó mondat nem gts590 hanem gtx590
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. _DiEGO_
2011.03.26. 22:16
Vagy tudnak valamit azt GTS590 és 550MHz -es órajelen tolják ki
meglássuk ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. pal07
2011.03.26. 22:35
Giga szerszámos láda szép de a legszebb VGa a vizes EVGA csak az ára horror.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!