iPon Hírek

GeForce GTX 980 Ti: már a várható órajelek is kiszivárogtak

Dátum | 2015. 05. 26.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | FŐ EGYSÉG

Az Nvidia következő új videokártyája körül néhány napja forr a levegő. A GeForce GTX 980 és a GeForce GTX Titan X közé érkező GeForce GTX 980 Ti rövidesen elrajtolhat, és ahogy az lenni szokott, a rajt várható időpontjához közeledve egyre több információ szivárog ki várható paramétereivel kapcsolatban. Sőt, egyik korábbi hírünkben már fotót is mutattunk a termékről. Most újabb pletykaszintű információt fújt be a szél szerkesztőségünk ablakán, amely arról árulkodik, milyen órajeleket alkalmazhat az Nvidia új üdvöskéje. Az értesülés ugyanattól a koreai forrástól érkezett, amely korábban a GPU várható paramétereit is megosztotta a publikummal.
A fenti fotón a GPU-Z 0.8.2 segítségével készített riport látható. Mivel a GPU-Z 0.8.2-es kiadása nem támogatja a GeForce GTX 980 Ti-t, így az adatokat nem a belső adatbázisból, hanem a rendszerből olvassa ki az alkalmazás. Az adatok alapján a GM200-310-es GPU 1000 MHz-es alap- és 1076 MHz-es GPU Boost 2.0-s átlag-órajelet vet be a siker érdekében – ezek márpedig GeForce GTX Titan X órajelek. A fedélzeti memória 7012 MHz-es effektív órajelen üzemelhet, csak úgy, ahogy a GeForce GTX Titan X-nél A korábbi adatok alapján a GM200-310-es GPU várhatóan csak 2816 CUDA maggal gazdálkodik, azaz két SM tömbbel kevesebb lesz aktív rajta, mint a 3072 CUDA maggal büszkélkedő GeForce GTX Titan X GM200-400-as GPU-ján. A textúrázók száma várhatóan 176 lesz, viszont a ROP egységek pontos mennyisége egyelőre rejtély. A 6 GB-nyi GDDR5-ös VRAM szinte biztosan 384-bites adatsínen keresztül kapcsolódhat a GPU-hoz. Ezek alapján egyre inkább úgy tűnik, hogy a GeForce GTX 980 Ti nem sokkal lesz lassabb a GeForce GTX Titan X-nél, cserébe viszont a GeForce GTX Titan X árának nagyjából kétharmadáért lehet majd hozzájutni. A rajtra várhatóan június első hetében kerül sor – ezen a héten nyitja meg kapuit az idei Computex is. A hivatalos rajt alkalmával nem csak referencia modellek, hanem egyedi hűtéssel ellátott és/vagy tuningolt példányok is bemutatkozhatnak.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

60. i2k010
2015.05.26. 18:55
2-őt...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
59. dbori
2015.05.26. 19:03
Igen 2-őt. Viszont 160/db áron.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
58. jedi
2015.05.26. 19:17
Én nem vagyok nagyravágyó, nekem elég lesz 1db ........390X !
troll off
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
57. atti2010 jedi
2015.05.26. 19:21
4k 100% nyerő.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
56. _DiEGO_
2015.05.26. 19:28
Hehe , mertem gondolni olyan 1,2 literes motorra azaz 1200MHz -es órajelre ... de csakis a ramok mennek nagyon.... vagy túl magas lenne már 1100MHz-en is a TDP ?
Jóféle kis Hynix ramok vannak rajta , mint az én karimon is

GPU-Z -n csodálkozom , hogy még nem tették be az AMD -s Mantle opció kijelzését ... a Csuda és Pisi az ott van Nem is értem mi lehet ennek az oka de még egy Dual Graphics sem lenne rossz a sorban ....
Mennyivel életszerűbb lenne

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. westlake i2k01...
2015.05.26. 20:29
2-t. Nem 2-őt.

dbori: Te meg ne másold a hülyeséget.

jedi: Nagy valószínűséggel csak egy kissé tuningolt 290X-et kívántál magadnak, aminek az lesz a neve (390X). A Fiji magos kártyák nevét még nem tudni, amire te gondoltál.

_DiEGO_: A TX is boost-ol 1200MHz-re, a 980 Ti is fog. A gyártók által megadott boost érték nem az az érték, ameddig a kártya maximum boost-olhat. A BIOS-ban egészen 1392MHz-ig be vannak "írkálva" a boost lépcsők. Ha valaki le tudja hűteni a kártyát, és elég lenne a GPU-nak az 1200mV környéki (default) feszültség, akkor egészen addig boost-olna.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. ftamas88
2015.05.26. 20:33
Most rendeltem meg egy Asus 980 STRIX-et. (~ 200k )
A jelek szerint akkor érdemes lenne a buildemből ezt a kártyát visszamondani és várni pár hetet? hátha lesz 240 körül Ti-?

EDIT:
Ahogy olvasom inkább szeptemberi release-re lehet számítani, addig pedig nem várok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. dbori westl...
2015.05.26. 20:42
+1
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. tibaimp ftama...
2015.05.26. 20:45
Szerintem az asus féle szörnyeteg amit rendeltél kb fogja tudni a 980ti szintjét, a strix-ek alapból tuningoltak és sokkal erősebbek. Pár évig nem lesz gondod
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. ftamas88 tibai...
2015.05.26. 20:49
A 384 Bit és a 6 GB a 4K-n kialakulható bottleneck elkerülésénél azért egy jó nagy piros pont lehet a TI verzió. Abban tudok csak reménykedni, hogy ha kevés lesz majd a kártya akkor olcsón lehet majd kapni egy másikat SLI-be.. vagy ki tudja 2 év után 2 darab 1070es kártya kiröhögi az egész buildet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. dbori
2015.05.26. 21:02
200%? Elírtad? Én mikor 980-at vettem 152 volt a 980 és 120 a 780ti. Annyival meg szerintem jobb is kb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. davidrt
2015.05.26. 21:10
Az a baj, hogy 870Ti-t már alig lehet kapni
Én inkább egy gtx 970 SLI-t vennék, 200-220 körül kijön, és messze jobb, mint a 980-as.
Bár érdemes megvárni AMD-t, akkor talán esik egy kicsit a 900asok ára. Úgy már talán 200 alatt is kijön a 970SLI
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. BReal david...
2015.05.26. 21:15
Na, a jelenlegi VGA kínálatban kevés rosszabb opció lenne SLI-re, mint egy 970. 1080p-re tökéletes a 970 egymagában, minden másra nagyobb felbontásban gyenge a 3,5 Gb használható memória miatt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. ftamas88
2015.05.26. 21:15
Az a baj, hogy a 970es széria az ugye 3.5 GB + 0.5 GB
Márpedig a BF4 4k -n már most meghalasztja a kártyát a maga kb 3.7 GB igényével.
Ezért nem is akartam 780TI-ben gondolkozni, mert kell a 4 GB.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. Rojik dbori
2015.05.26. 21:16
Az alap GTX 980 játéktól függően kb. 10%-al képes többre, mint a 780Ti.

ftamas88: Nem feltétlen. A 780Ti is egész jó fps-re képes élsimítás nélkül.



 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. davidrt
2015.05.26. 21:26
Igazatok van, de DX12-vel a 2*3,5 GB már nem annyira kevés, kérdés, hogy mikor lesznek DX12-es játékok.
Egyébként 200k körül nem nagyon van bármi más SLI variáció, mert a 780Ti SLI csak 3 GB. Esetleg a piros oldalon a 290 CF, mert a 290X CF már drága. Persze a mostani AMD hisztik miatt én nem vennék piros kártyát. Lást Witcher 3, de úgy kb bármi az elmúlt 1 évből.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. Rojik david...
2015.05.26. 21:33
Én már sokat csalódtam SLI-ben, így nem tanácsolom. Várd meg mire képes majd a 980Ti szerintem és, hogy mennyiért lehet majd kapni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. ftamas88
2015.05.26. 21:33
Igazából utána olvastam a teszteknek és tényleg látom mennyire erős a 780 Ti SLI config, csak makacsan azért akarom már belerakni a 980 STRIX-et, mert nemsokára külföldre megyek ahol más lesz a viszonyítás. és ha úgy alakul, hogy kevés, nem fogom megérezni a másik 980ast, ha SLI-re kerül sor.

A lerendelt configom amúgy:
Intel Core i7-4790K 4GHz BOX processzor 3 nap* 1 db
Kingston HyperX Savage HX324C11SRK2/16 2X8GB 2400MHz XMP memória kit
Asus STRIX-GTX980-DC2OC-4GD5 4GB videókártya
Arctic MX-4 4g hőközlő zsír
Fractal Design Define R5 tápegység nélküli ablakos számítógépház
Cooler Master 850W RS850-SPM2D3-EU Silent Pro M2 tápegység
Asus Maximus VII Ranger LGA1150 alaplap
Corsair H100i vízhűtés

* Van benne pár dolog ami csak olcsóbbítás miatt lett az ami, de mindegy végül is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. Rojik ftama...
2015.05.26. 21:44
Elég komoly gép lesz azért. 780 Ti-t meg értelmetlen lenne venni szerintem, hiszen kint vannak az új kártyák, valamint biztos lesz később olyan helyzet, hogy kelleni fog a 4GByte vram. A konfigoddal meg jó játékot a jövőben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. davidrt Rojik
2015.05.26. 21:56
Az a baj, hogy ha magamnak kéne venni kártyát (ami 1 éven belül megtörténik) akkor gondban lennék.
Vegyük azt a valós helyzetet, hogy 1440p-ben játszó, 60 fps-t kedvelő, de ugyan akkor a very high (tehát nem feltétlen az ultra) részletességgel, minimális élsimítással játszó játékosnak kéne videókártyát ajánlani:
970 ide kevés, de mivel hosszú távra gondolkodnék, a 980 sem elég. Piros oldal kiesik, ahogy van, túl sok általam játszott játékban van NV logó. Vajon a 980 Ti elég erre a célra? Vagy mit kéne SLI-be tenni, hogy a 200k körüli büdzsé elég legyen?
Jelenleg egy HD7950 küzd nálam, de már igen-igen érett a cserére, GTA5 pl épphogy 60 fps, Witcher 3 meg a közepes beállításokkal is alig 35-40 fps.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. BReal david...
2015.05.26. 22:04
240-ért 290x CF? Persze tudom, az kazán.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. Rojik david...
2015.05.26. 22:06
1 Éven belülre nem merek jósolni, mert fogalmam sincs még, hogy milyen lesz majd a VGA piac. De én megvárnám a 980Ti teszteket és árakat, ha most nem annyira sürgős a vásárlás. De jelen pillanatban 200 környékén a 970 SLI felel meg az általad támasztott követelményeknek. (Mondjuk én 970-est nem vennék a 3,5+0,5 Giga vram miatt. Az ilyen megoldásoktól inkább távol tartom magam. De az egyik barátom jól elvan a 970-es kártyájával, azt mondja semmi baja vele.)

BReal: Meg ugye írta, hogy AMD kártyát nem szeretne.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. Zarache ftama...
2015.05.26. 22:09
Ha sokat megy a géped akkor a Corsair H100i-t nem tanácsolnám. Nekem is az van előtte H110 volt és egyik se bírja a hosszútávú strapát. Mondjuk nálam hetente csak 2-3 alkalommal van lekapcsolva a gép maximum, de ezt nem bírják ezek a légvízhűtések.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. davidrt Rojik
2015.05.26. 22:12
Egyetértek veled. Ilyen felállásban jelen pillanatban nincs jó megoldás. A legjobb a 970 SLI, de ram gondok miatt, plusz a tény, hogy SLI, ez is messze a tökéletestől.
Jómagam nem annyira tartok az SLI-től, de azért jobb lenne valami 1 kártyás rendszer.
Igen, egyenlőre a kivárás a cél, türelmes vagyok, nem sürgős a csere, csak szegény 7950-est nyüstölöm a halálba lassan
de egész kezdem megszokni a 30-40 fps, Unity és WatchDogs is úgy ment, szerinte a Witcher 3-at is kibírom. Csak vettem ezt a szép 1440p-s monitort munkára/tanulásra kiváló, csak épp lassan játszani nem tudok miatta
Nagyon remélem, hogy vagy a 980Ti vagy az új NV sorozat dobbant valamit, én kiegyeznék egy 1070 SLI-vel, talán az lenne a legjobb. az 1070 már a mostani 980-as szintjét hozná, a 970-es árán, akkor az lenne a nyerő. A 980Ti-tól félek, hogy csúnyán túlárazzák, még a 980-nál is jobban
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. Rojik david...
2015.05.26. 22:20
Az AMD kártyák hátha lejjebb tolják majd az árakat valamivel. A 980 Ti-t meg 200-230 közé várom kb. Az utána jövő kártyákról meg én még nem sokat olvastam, így azokkal még annyira nem foglalkozom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. westlake Rojik
2015.05.26. 22:24
Várhatod, de a mostani állás szerint 750$ lesz a 980 Ti. Két helyről is 225.000 forint + ÁFA-s árat hallottam/láttam. Így viszont már senkinek nem ajánlom a 980 Ti-t. Akkor már inkább plusz 25.000 forintért TX.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. Rojik westl...
2015.05.26. 22:36
A legolcsóbb TitanX Iponon jelenleg 350 ezer. A 225 ezer + áfa pedig 285.750. 310 ezerért még nem láttam TitanX-et. A 980 meg kapható 170 ért is. Annyival meg egyáltalán nem hiszem, hogy többet fog tudni a 980Ti, hogy megérje megvenni 285 ezerért. Bár igaz, hogy így is a TitanX meg a 980 között helyezkedne el árban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. BReal Rojik
2015.05.26. 22:58
Annál a kommentnél, amelyikre én reagáltam, csak annyit írt, hogy az AMD túl drága. Én egy kb 205000-es GTX970 SLI és egy 240000-es 290X CF rendszernél gondolkodás nélkül megvenném az utóbbit (soha az életben nem adnék ki ennyi pénzt VGA-ra, de ha már eljátszunk a gondolattal...), az a plusz fél GB teljesen kihasználható memória ill. a 256 (224+32) vs 512 bit csodákat tehet magasabb felbontáson.
Rojik #23: Persze hogy jól elvan vele, mert 1080p-re (feltételezem ilyen felbontáson játszik, aztán lehet tévedek ) a 970 tökéletesen elegendő még most. A 980 meg egyszerűen sok. De míg ha esetleg utóbbit is veszi valaki FHD-ra, 100%, hogy jóval később fut bele olyan problémákba, mint a random 15-20 fps dropok 50-ről GTX 970 SLI-ben Shadow of Mordor alatt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. westlake Rojik
2015.05.26. 23:04
Lehet kapni TX-et bruttó 312.000 forintért. Nem kamu, utánakérdeztem. Irreálisan "alacsony" az ár, de ez minket nem kell, hogy érdekeljen.
Természetesen én is 980-at vennék. Viszont ha valakinek van pénze 980 Ti-re, akkor már vegyen TX-et.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. BReal westl...
2015.05.26. 23:11
Tudtommal innen csak cégek rendelhetnek, magánszemélyek nem. Persze ha valaki olyan helyen dolgozik, megteheti. A Dell U2414H-t is onnan akartam rendelni, végül 2000 Ft-tal többért vettem máshonnan.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. westlake BReal
2015.05.26. 23:16
Jól tudod, most olvastam utána. Még szerencse, hogy tudnék tőlük vásárolni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. Rojik BReal
2015.05.26. 23:22
Ezt ő írta ugyanabban a kommentben: "Persze a mostani AMD hisztik miatt én nem vennék piros kártyát."

Ebből nekem az jön le, hogy nem csak az árával van baja és, hogy nem szeretne AMD-s kártyát.

A barátomnál meg majd meglátom, hogy mit fog mondani később, remélem akkor sem lesz baja a géppel, illetve remélem a hibákat addigra driveresen "kijavítják" mert sokáig gyűjtötte rá a pénzt. Igazság szerint szerintem az sem lenne rossz megoldás, ha azt a maradék fél giga memóriát letiltanák.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. davidrt BReal
2015.05.26. 23:43
Nem csak az árával van gondom, hanem úgy magával a ténnyel, hogy AMD. A következő kártyámat mindenképpen Zöld oldalról szeretném, ezért is nem opció az AMD kártya. Nem utálom őket, csak mióta megvan a HD7950-es, a cég szerintem nem hoz okos döntéseket, az én bizalmamat elvesztették, most kipróbálnék egy Nvidia kártyát.
És ha a felbontásos részt rám értetted, akkor mondom, hogy nem 1080p-ben játszok. Már egy ideje 1440p-t tolom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. dbori
2015.05.26. 23:45
Hát fiúk nekem évek óta van sli. Most 980. A legnagyobb hátulütője egyébként a hő. Izzad a lábam witcher alatt... Sajnos nem (csak) az izgalomtól...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. Arbor
2015.05.27. 00:12
Hővel kapcsolatban kíváncsi leszek milyen változást fog hozni a DirectX 12.
Mellesleg aki 970 SLI-ben gondolkozik nem teszi azt rosszul. Ipon letesztelte a Titan X-et és az összehasonlításban mindig az első 3 helyen virít a 970 STRIX SLI(Nem egyszer első). Teljesítményben mindenképp megéri.

ITT a teszt.
Mellesleg máshol is hasonló eredményeket láttam. ITT és ITT is megnézhetik az érdeklődők. Ha van rá pénz szerintem mindenképp jó befektetés(főleg ha a DX12 növeli a két kártya együttműködését, de anélkül is).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. siriq westl...
2015.05.27. 01:25
utolso info szerint a 390x is combos lesz arban, bar en utalok josolni igy most sem teszem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. siriq dbori
2015.05.27. 01:29
Meg nem probaltal 37 fokos tetoteri lakasban tuningolt geppel jatszani. Igazabol nem is kell jatek, eleg ha alapon megy. Garantalt fogyas 1-2 honap alatt 5-8 kilo. Szerencsere nalam mar lesz hazi legkondi igy a legnagyobb melegben is +10-15 fok lesz majd MAX a szobaban amig kint +35. Egy gondom lesz csak, le kell koltoznom nyarra a szamtech szobaba, mashogy nem fogok tudni aludni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Resike westl...
2015.05.27. 01:31
Eléggé kétlem én ezt a 300k bruttót, inkább lesz az 250k áfával, és már akkor is 200 dollárral drágább mint a sima 980.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. BReal Rojik
2015.05.27. 01:33
Valóban, ott írta, nem figyeltem eléggé. Ettől függetlenül ez egy baromság, tekintve, hogy az NV saját ficsörje az NV kártyákon is tetemes lassulást okoz az elmondottak alapján, arról nem beszélve, hogy a 9-es széria előtti tagok nem éppen úgy futtatják a W3-at, ahogy kéne. Szóval ez az AMD mizéria (úgy általában) nem biztos, hogy sokkal nagyobb problémát jelent, mint amilyennel az NV tulajok találkozhatnak.
A VRAM probléma kiderülése után voltak róla pletykák, hogy ad hozzá ki valami javítást az NV, de ezt ők maguk cáfolták, ha jól emlékszem. Nyilván, mert nem lehet (vagy nem akarnak ).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. BReal david...
2015.05.27. 01:35
1440p-re egy GTX970 valóban őőő, hogy is ne sértsem meg az érzékeny lelkűeket, nem időtálló megoldás lenne.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. siriq BReal
2015.05.27. 01:37
Ahhoz kepest en meg gtx 570-el is megvagyok 1440p-re. Amivel jatszom Bf4 -BF hardline, GTA V (itt csak 60 korul FHD ban de meg 1440p ben is szepen fut.)140 atlag mert limitalom 1080p sima ugy. Kiprobaltam a BF seriat 1440p-ben es nem a vga a szuk tenyezo hanem a proci. Szerencsetlen 1090T meg szennehuzva sem kepes kihajtani FHD ban a vga-t.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. westlake Resik...
2015.05.27. 02:28
Lehet, hogy néhány hónap múlva valóban annyi lesz, de most két helyen is 220.000 forint felett van a netó ára. Mielőtt megkérdeznéd, nem árulom el, hogy hol. Az egyik nem publikus, a másikat meg nem akarom elárulni. Június 2-ától te is láthatod majd. Ja, és az előzetes árakból nem tűnik úgy, hogy bármelyik Maxwell ára változna a 980 Ti megjelenésének hatására.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. yodamester... Zarac...
2015.05.27. 04:35
Hatalmas hülyeséget írsz!Nálam több mint 2 éve megy a H110 és hibátlanul hűti a 3570k-t .
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. codex yodam...
2015.05.27. 07:10
Megerősítem. Már lassan 2 éve használok egy H100i-t, és semmi gondom vele. Nálam elég sokat megy a gép renderelés, 3d modellezés miatt, de még nem volt vele probléma. Pedig én aztán kihajtom a 4770K-t, 32GB rammal együtt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. slayer007 BReal
2015.05.27. 07:20
Jo latni, hogy se Te, se ati nincs az NV hírek alatt, ahogy mondtátok legutóbb.

Ilyen árkülönbség mellett szerintem már meggondolandó a titan x is. Azt kell mondjam azért betegesen sok egy videókártyára, más a vga árából egy teljes konfigot rak össze ami mindent visz viszonylag problémamentesen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. atti2010 slaye...
2015.05.27. 07:39
Mi a probléma, mondtam valami rosszat a kártyáról?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Meteoreso
2015.05.27. 07:50
Ha ugyanaz a nyák mint a Titán X nek akkor legalább rá lehet aplikálni annak vizesblokkját
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. ftamas88 codex
2015.05.27. 08:59
Ez igazán megnyugtató, mert sokat olvastam a h100i ről, és max a Kraken lehetett volna másik opció.

Akkor maradok a sima 980nál, aztán lehet ki tudja tényleg 1 év után egy 1070 SLI jobb választás lesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Resike westl...
2015.05.27. 10:26
A probléma az az hogy egyes gyártók között akár 25-50k eltérés is lehet, speciel biztos vagyok benne hogy a túlárazott Asusok 300k körül lesznek.

De szerintem jó néhányunkat beleértve engem is a megbízható, olcsó és jól tuningolható Gigabyte modellek érdekelnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. BReal slaye...
2015.05.27. 10:41
Én szerintem max annyit írtam, hogy nem írok minden alá. Csak ahol meglátok valami marhaságot, esetleg valaki kérdez valamit, és próbálok neki segíteni, akkor írok be.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Zarache yodam...
2015.05.27. 14:26
Abban mi a hatalmas hülyeség, hogy a 24/7-ben hajtott gépnél a H110 pumpaja kezdett megdogleni? Fél évig bírta a 24/7-et. Most egy H110i van ami semmivel se különb mert ez se bírja a 24/7-et. Igazi terhelést hosszútávra nem viselik el ezek a mini pumpák. Lehet neked max napi 4-5 órát megy a géped és az megfelelő még neki, de nekem már 1 vagy 2 nap után fura alapzajt ad a pumpa sőt van amikor már éjszakára. Mielőtt hülyeséget írsz más hozzászólásárol győzödj meg róla, hogy tényleg igazad van-e mert így csak te írtál most hülyeséget.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Meteoreso westl...
2015.05.27. 15:25
"Az egyik nem publikus, a másikat meg nem akarom elárulni"
)))
Ez annyira szenzációs mondás hogy felírathatnád pólóra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Resike Zarac...
2015.05.27. 15:51
Ez annyit jelent hogy selejtes.
Egy normális pumpa MTBF-je 50-70.000 óra ami közel 9 év még 24/7-el is.

A másik opció hogy egy kalap szar a Corsairnek az a szériája.
Speciel én ezért vettem Cooler Mastert.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Zarache Resik...
2015.05.27. 16:10
Papíron tényleg annyit kéne bírnia, de a gyakorlatban mindkettő elgyengült nálam és a pumpa fura hangokat adott ki. Most én is azon gondolkodom, hogy amikor vissza viszem, hogy nézzék meg valami másra cserélem. Akár sima léghűtésre is mert ott sohase volt ilyen problémám.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. piter
2015.05.27. 16:30
ftamas88 csak azt nem ertem minek rendeltel,box-ot mikor rendeltel hozza vizhutest is?Tray kellett volna es akkor sporolsz valamennyit!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.05.27. 23:44
corsair h80-am volt. Eladtam ugyan mert gyenge volt. De havernál 5 éve üzemel non stop hiba nélkül.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Kajafun Resik...
2015.05.28. 09:38
Nekem meg tökéletesen megy minden nap reggel 7-től este 10-ig kb. 2éve. Nem szar a széria hanem sok a selejt!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Resike Kajaf...
2015.05.28. 12:50
Sok selejt = szar széria, legalábbis szerintem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Resike
2015.06.11. 17:10
Eddig úgy néz ki, hogy a combosabb 980 Ti-ok durván 5%-kal lesznek a Titan X alatt:

https://www.youtube.com/watch?v=qtRqmzRMar8
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. TheRealTsL Resik...
2015.06.11. 19:23
Az anandtech, a techpowerup és a tomshardware tesztjei szerint az alapórajeles verzió van 1-4%-kal a TX alatt, tuningolva játszva 8-10%-kal fölötte. Referencia hűtős kártyával. Combos kártya combos hűtéssel nem igazán lesz a nem húzott TX alatt, még akkor se, ha egy youtube tesztelő azt állítja.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!