iPon Hírek

Geralt szakálla növekszik majd a The Witcher 3-ban

Dátum | 2015. 03. 24.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A szakállak rajongói idén különösen örülhetnek, hiszen az egészen kiváló szőrös arcokat felvonultató The Order: 1886 után újabb játék foglalkozik komolyan a dologgal. A The Witcher 3-ban ugyanis a főszereplő Geralt szakálla folyamatosan növekszik majd menet közben. A dolog azért nem teljesen dinamikus lesz, a kemény vaják arcszőrzete különböző fázisokra bontva nő majd a különböző helyszínek közti utazáskor, illetve az idő előrehaladtával. A CD Projekt kommunikációs vezetője, Michał Platkow-Gilewski elmondta, Geralt szakálla egészen hosszú is lehet, bár még a legvégső stádiumban sem kell Gandalf-szintre gondolni. A növekedésnek természetesen gátat vethetünk a borbély alkalmankénti látogatásával, illetve teljesen meg is szüntethetjük, ha letöltjük az ingyenes Beard and Hairstyle DLC-t. Ahogy a neve is mutatja, ez a tartalmi csomag különböző, előre definiált szakáll- és hajstílussal áldja meg a szörnyvadászt, és a készítők szerint fárasztó lenne, ha még ezt követően is nőne Geralt szakálla, és a DLC-ben kiválasztott kinézetet folyamatosan újra kellene vágatni. Csak győzzük kivárni Külföldi újságírók a gyakorlati tapasztalatok alapján megerősítették, hogy a The Witcher 3 technológiai és művészeti szempontból tényleg kiemelkedő lesz. A beszámolók alapján nincs a világban két egyformán kinéző NPC, és a dinamikus időjárási rendszer a legjobb, amit eddig játékban láthattunk. Hatalmas javulást jelent a második részhez képest, hogy az épületekbe most már töltés nélkül léphetünk be, és még gombot sem kell nyomnunk az ajtók nyitásához, a karakterünk ugyanis magától benyit, ha közel értünk. A tapasztalatok szerint a játék irányítása kényelmesebb kontrollerrel, de a menüben egy pillanat alatt bármikor válthatunk közte és az egér-billentyűzet kombináció között. Szintén megerősítést nyert, hogy egy méretes elsőnapos patch vár majd a vásárlókra, de az Xbox One-os verzió ezután is 900p-s felbontáson marad, míg a PS4-es alapból 1080p-ben fut. Ami a küldetéseket illeti, a beszámolók nem győzték dicsérni a mellékküldetések változatosságát és kidolgozottságát - itt tényleg elfelejthetjük majd az egyszerű "hozd ide / vidd el"-típusú, MMO-s questeket. Szintén érdekesnek tűnik, hogy a játék világában csak nagyon ritkán, bizonyos helyeken élednek újra a már megölt szörnyek. A beszélgetésekkel kapcsolatban azt emelték ki, hogy a BioWare-játékokkal ellentétben itt nincsenek kiemelve az egyértelmű jó és rossz válaszok, mindenkinek magának kell kitalálnia, hogy melyikre milyen reakciót kaphat. Ráadásul minden függ a korábbi tetteinktől és a világ aktuális állapotától is. Végül pedig van egy-két új screenshotunk is, továbbá a játék teljes térképe:
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. tibaimp
2015.03.24. 17:47
A térkép alapján akkor a korábbi helyszínek, mint pl Vizima is bejárhatóak lesznek ismét?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. i2k010
2015.03.24. 18:12
De kár, hogy csak 2 magos gépem van, DX10 VGA-val, SSD nélkül...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. VikMorroHu...
2015.03.24. 20:44
Na, arra a "legjobb" dinamikus időjárási rendszerre kíváncsi leszek, így a Realvision ENB+Climates of Tamriel+True Storms+Minty Lightning moddal felturbózott Skyrim után...

Ezek viszont nem tűnnek jó ötletnek:
"Hatalmas javulást jelent a második részhez képest, hogy az épületekbe most már töltés nélkül léphetünk be, és még gombot sem kell nyomnunk az ajtók nyitásához, a karakterünk ugyanis magától benyit, ha közel értünk." Aha, és ha csak ott bóklászok az ajtó mellett, beszélnék egy NJK-val, akkor mi van? Akkor is bemész, vazze!

"Szintén érdekesnek tűnik, hogy a játék világában csak nagyon ritkán, bizonyos helyeken élednek újra a már megölt szörnyek." Érdekes? Inkább unalmas lesz órákon át barangolni egy kihalt erdőben, vagy pusztán...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. oddman
2015.03.25. 07:46
"az Xbox One-os verzió ezután is 900p-s felbontáson marad, míg a PS4-es alapból 1080p-ben fut."

Ezek után ki fog Xbox One-t venni? Úgy néz ki valóban gyengébb az Xbox One hardvere.
Eddig azon gondolkoztam, hogy egy új 100e ft. körüli VGA kártyát vagy egy új nextgen konzolt vegyek? Nálam ezek után már csak a VGA kártya és a Playstation 4 maradt versenyben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.03.25. 08:15
Nekem tetszik hogy ritkán élednek újra, utálom amikor mindig le kell gyaknom ugyanazt az 5 enemyt ami x és y közötti kis utacskán ténfereg. Az ilyen játékokban, mikor már 25x megyek arra, inkább már elfutok mellettük. Nem beszélve arról, amikor komolyabb nehézségen játszol, és az állandóan respawnoló ellenség már nem kihívás, hanem frusztráció forrása.
Meg nekem jobban megy a történethez is, és sokkal reálisabban hat, hogy 2 óra alatt (de pár nap alatt se) nem terem ott valahol 4 kifejlett baziliszkusz a semmiből, ahol elvileg egyszer már kitakarítottam. Elvileg azért vagyunk szörnyvadászok, hogy hatékony munkát végezzünk.
Mondjuk ez egyéni preferenciám, de örülök, hogy a kiadó is inkább ebbe az irányba megy.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.03.25. 10:54
"Ezek után ki fog Xbox One-t venni?"

Aki Halozni akar?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Shinjiii
2015.03.25. 12:39
Én is utálom, ha ki tudom írtani az élővilágot.

Egyébként tetszetős ez a sok egyedi fogás (pl. nincs két = NPC), de a térképen komolyan ott egy kibaszott nagy szakadék, amin sehogy sem lehet majd átkelni, csak megkerülve? Pályadesign 5*. Oké, hogy "fast travel", de akkor is nonszensz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Whysper
2015.03.26. 07:15
Geralt szakálla növekszik majd a The Witcher 3-ban mekkorát nevettem ezen. ... Rendesen még nem tudnak programozni,hogy CPU több szálán fusson és stb,de erre van idejük Oda adnám a szakállat azért,hogy mondjuk a CPU-m 8 szála 100%-on menjen és cserébe 6000000 FPS-em legyen ,de majd megint azt lesz,hogy megy majd 30-40%-on és lesz 30 fps-em
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!