iPon Hírek

Goetia - Kipróbálható kalandjáték a Kickstarteren

Dátum | 2015. 02. 09.
Szerző | Freelancer
Csoport | JÁTÉK

A francia Ynnis Interactive fejlesztői egy egyedi hangulatvilágú játék tető alá hozásához kérik az ilyen témák iránt fogékony játékosok segítségét. A Goteiaban a játékos a tizenkét éves korában jobb létre szenderült Abigail bőrébe bújhat, pontosabban a szellemeként manifesztálódhat a játékban. A lány közel negyven évvel a halála után, a második világháború közepén tér vissza a másvilágról, és az első sokk után családja birtoka felé veszi az irányt. Ám itt sem lel megnyugvásra, sőt helyzete még inkább kétségbeejtő lesz. Rokonai sehol sincsenek. A ház láthatóan évek, ha nem évtizedek óta lakatlan, és a környék is teljesen kihalt. Az érthető okokból zavarodott Abigailnek össze kell hát gyűjtenie minden bátorságát, hogy kiderítse, miért halt meg annak idején, mi az oka annak, hogy épp most kellett visszatérnie az élők világába, és hogy vajon mi történt sötét praktikákat űző családja tagjaival.
Az ígéretek szerint a Goteia nem csak a hangulatával nyűgözi majd le a point and click műfaj szerelmeseit. Igényes, aprólékosan kidolgozott és többféle módon megoldható fejtörőket kapunk majd, amiknél jó hasznát vesszük a főhős számára is ismeretlen szellemképességeinek. A több mint kilencven helyszínből álló játéktér elég nagynak ígérkezik ahhoz, hogy hosszú órákon keresztül lekösse azokat, akik egy kis borzongásra, és agytornára vágynak. A készítők szándékának komolyságát jól mutatja, hogy a közösségi finanszírozást igénybe vevő alkotók jelentős részével ellentétben nem csak pár koncepciórajzot, és képernyőmentést osztottak meg a közönséggel, hanem egy angol, és francia nyelven kipróbálható demót is. Tehát már a pénzgyűjtés előtt elkezdtek dolgozni a programon, és jó eséllyel be is fejezik majd azt, ha rendelkezésükre állnak a megfelelő források. A nagyjából egy órányi játékidőt kínáló programrészletben az elhagyatott, ősi titkoktól terhes Blackwood uradalom pár szobáját járhatjuk be.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. Shinjiii
2015.02.09. 19:07
Az ilyen állóképes kalandjátékok nem tudom, hogyan képesek feszültséget kelteni, hiszen adott, hogy nem halsz meg, hiszen "áll" az egész játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Asagrim Shinj...
2015.02.09. 19:48
Azért volt, hogy izzadó tenyérrel dobtam kockával, mert azon állt vagy bukott a karakterem túlélése, és még csak képpel sem voltak szemléltetve az események.

Attól mert valami nem valós idejű, még nem kevésbé rémisztő, lehet akár pont fordítva is. Valós időben megijedsz pár másodpercre, körökre osztva meg végig attól félsz, azon jár az agyad, hogy hogyan kerülsz ki a slamasztikából.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. wishformor...
2015.02.09. 21:24
@Asagrim
A legjobb, kozepiskolas kollegium, este fel 10 lampaoltas utan, vak sotetbe, elemlampazni csak nagyon minimalisan, mert kilatszott az ajto alatt. szal kockaval is csak akkor dobtunk ha nagyon muszaj volt....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. TheEnginee...
2015.02.12. 14:02
Leírhatatlanul igaz az előttem lévő 2 hsz.
A feszültséget és dermesztő félelmet soha nem a trancsírozós, "csúnya" karakterek keltették.
Az ember számára az igazi és mindent elsöprő terrort és félelmet egyedül és kizárólag saját maga tudja megteremteni. Hagyni kell kibontakozni... Ez a nagy titka a még ma is jegyzett és "értékes" történeteknek...

Minden ember más, más számunkra igazán rémisztő, és ezért nehéz úgy jó thrillert, vagy horrort írni, rendezni, eljátszani, hogy az meg tudjon szólítani mindenkit...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!