iPon Hírek

Gonosz klónokkal támad az Echo

Dátum | 2016. 09. 01.
Szerző | Nephin
Csoport | JÁTÉK

Az Echo a dán Ultra Ultra stúdió első játéka lesz, a külső nézetes sci-fi akciójátékot kellemes fejtörőkkel dobják fel. A játékban egy évszázadnyi sztázisból ébredünk fel a főhős, En bőrébe bújva. En a Palace nevű, furcsa, intelligens épületben találja magát, ami (aki?) hasonmás Echo-kat készít a biztonság fenntartása érdekében. A lány velük néz majd szembe, miközben meg akar szökni innen. Az Echo weboldala szerint a klónok úgy viselkednek, mint En és csak azokat a dolgokat csinálják, amiket a lány is, tehát saját játékstílusunk alakítja ellenfeleinket. Ha futunk, az Echok gyosabbak lesznek, ha lopakodunk, ők is megtanulnak rejtőzködni. Ha rájuk lövünk, visszalőnek – a játék folyamatosan reagál minden döntésünkre és tettünkre.
Az Echok legyőzése gondos tervezést és sok gondolkodást igényel majd, hiszen ha rájuk szabadítjuk a legpusztítóbb képességeinket, csak azt érjük el, hogy minden visszazúdul ránk is. Az egyetlen reménysugár az, hogy a lények csak fényben képesek tanulni, a Palace pedig egy újraindítással tudja „elterjeszteni” köztük, amit tanultak, ez viszont azzal jár, hogy egy ideig sötét lesz. Ez az elsötétedési ciklus az, amikor az épület vak, tehát következmények nélkül cselekedhetünk, a klónok nem értesülnek semmiről. Ekkor kell minden olyasmit megcsinálni, amit nem szívesen látnák viszont ellenfeleinktől. Hasonló ötlet volt egyébként az első Tomb Raider piramisos részén, de ezúttal egy teljes játék épül rá, hogy milyen sikerrel, az majd kiderül. Az Echo a tervek szerint a jövő év tavaszán jelenik meg.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. RudiSZT3
2016.09.01. 11:31
Ez jól hangzik!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. slayer007
2016.09.01. 12:03
Költséghatékony modellezés..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!