iPon Hírek

GRAV - űrőrület multiban

Dátum | 2014. 11. 05.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A BitMonster már öt hónapja dolgozik új játékán, a GRAV-on. Szeretnék a játékosokat is bevonni a fejlesztés folyamatába, ezért be akarnak kerülni a Steam Early Access programjába a játékkal, itt lehet rá szavazni. Nézzük, hogy a fejlesztők leírása alapján mit kínál nekünk a sandbox játék! Ismeretlen bolygókat fedezhetünk fel, különös idegen lényekre vadászhatunk, bázisokat építhetünk és védhetünk, fegyvereket és páncélokat készíthetünk, és a túlélésért harcolhatunk az ellenséges környezetben más játékosokkal versenyre kelve. A GRAV bolygóit előre megépített elemekből randomizálva rakja össze a játék, ezért a biomokból, kazamatákból és idegen lények élőhelyeiből álló variációk száma végtelen. Az erőforrások gyűjtésének folyamata csendes meditációhoz hasonló, ezt jól ellensúlyozza a harcok vad izgalma. A GRAV lövöldözés és közelharc terén is rengeteg halálos eszközt kínál, melyeket játékostársaink ellen is bevethetünk. Rajtunk áll, hogy mindenkit ellenségnek tekintünk, vagy szövetségre lépünk más játékosokkal. A játék kliens-szerver felállásban működik, felcsatlakozhatunk a hivatalos szerverekre, de akár sajátot is indíthatunk. Bázisainkat az előregyártott elemekből könnyen és gyorsan össze tudjuk rakni, ez a rendszer arra is alkalmas, hogy teljes városokat építsünk fel segítségével. Védműveinket nemcsak a bolygó felszínén tudjuk majd felhúzni, hanem akár a kazamaták belsejében is, ahol az agresszív szörnyek ellen nyújthatnak védelmet. A bázisokhoz, fegyverekhez és páncélokhoz szükséges alapanyagokat a vadonban gyűjtögethetjük, és a szörnyek is ellátnak minket mindenféle jóval. A játék dinamikus eseményekkel fogja szórakoztatni a játékosokat, az alkotók ezek létrehozását is a random generátorra bízták. Az éjszakai növényvirágzástól kezdve a meteoresőn át a dühös idegen lények támadásáig lesz itt minden. A kazamaták szintén véletlenszerűen generáltak, de elemeik bolygóspecifikusak, ezért az alapanyagok, ellenfelek és akadályok mindig az adott területre jellemzőek lesznek. Az idegen bolygókon a félig-meddig biztonságos és a nagyon halálos területek váltják egymást, ezért a túlélés érdekében mindent bele kell adnunk.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. Chavalier
2014.11.05. 16:32
Kíváncsian várom, elég érdekesen hangzik. Vagy nagy siker lesz, vagy a felét se tartják be vagy nem épp úgy és b*szott nagy bukás. Lásd: Firefall ; WildStar.. Amugy eléggé Planet Explorer feelinged, jobbanmondva 1:1-hez copy. Dehát na, manapság luxus az eredetiség, de mindezek ellenére én várom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Kerty
2014.11.05. 18:21
Ezt még talán kipróbálnám, de tényleg ez lenne az utolsó! Már annyira unalmas ez az open world, randomizált, sztori nélküli "túlélős" maszlag játékok. Már ezt is annyira elcsépelték mint a zombikat...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. sensorprim...
2014.11.05. 19:54
a firefall pedig egész jó
amíg el nem éred a lvl40-t
mer aztán nincs mit csinálni azon kívül hogy a többi karaktert is felhúzod 40-re

ezen a játékon kívül meg van egyáltalán más ahol saját bázist építhetsz?
(tudom lesz valami zombis )
remélem free to play lesz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Lazahunter Kerty
2014.11.06. 01:06
Nem is az a baj, hogy elcsépelt, hanem hogy egyik sem kiforrott igazán, nincs elég tartalom, félkész.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!