iPon Hírek

GRID 2 - Ázsiai pályák, drift versenyek

Dátum | 2013. 05. 15.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A Codemasters kiadott egy új trailert, amelyben a GRID 2 drift versenyivel és ázsiai helyszíneivel ismertet meg minket, köztük Dubajjal és Hong Konggal. A VG24/7-nek küldött sajtóanyagukban azt írták, hogy ezeken a versenyeken olyan hajtűkanyarok lesznek, amiket a japán Okutama versenypálya inspirált. Minden drift eseményen 3 kört mehettek, a cél pedig az, hogy annyi technikás driftet fűzzetek össze az elejétől a végéig, amennyit csak tudtok. Hongkongban küzdhettek majd az előzési lehetőségekért szoros 1v1 csatákban. Dubajban ezzel szemben az utcai versenyzés paradicsomába kerültök, ahol a háttérben magasodó felhőkarcolók és látványosságok folyamatosan elvonják majd a figyelmeteket az aszfaltról. Végül pedig ott van Abu Dhabi is, aminek klasszikus versenypályáján autó típusok széles választéka kínálkozik majd nektek.
A GRID 2 május 31-én jelenik meg Európában PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

9. szarazarpi
2013.05.15. 20:07
Nem hatott meg. Ráadásul a drift miatt jelentősen csökkent az esély arra, hogy megvegyem....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Kirrr
2013.05.15. 20:33
30féle játékmódból egy nem tetszik... ne is vedd meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Juhasz27
2013.05.15. 21:14
Nekem sem jött be az 1. részben a Drifteléses részek,én is csak az miatt nem veszem meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Juhasz27
2013.05.15. 21:17
Ha a Gran Turismo 6 kijönne Pc-re,akkor az összes autós versenyzős játék mehetne a kukába

Még az F1-es játékok is
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. thspo
2013.05.15. 23:02
nem hulladék drift mód kellett volna bele, hanem belső kamera nézet... Így felejtős a játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Easyceaser
2013.05.15. 23:03
Ez is egy félkész játék lesz számomra, mivel nem lesz belső nézet.....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. h4h0
2013.05.15. 23:33
Elég gyengusz ez a trailer..Hol vannak a legendás japán autók?(mondjuk van egy pár, de a trailerbe beletehették volna, szerencse h a játékban benne lesznek).
Azért azt ne felejtsétek el h ez még mindig egy árkád játék, és nem simulator úgy ahogyan az első része sem volt az, így értelmetlen a grand turismo-hoz hasonlítani(bár nem tudom h az mennyire simulator, nem volt még konzolom, és ps3 most már nem is lesz)..A drift az első részben, hát annak mindenhez köze volt csak a valósághoz nem, itt már egy kicsit finomítottak rajta, nehezebb lesz kicsúsztatni a farát..A belső nézetet kihagyása sztem is rossz döntés, de megint csak arra tudom visszavezetni h árkád játék. Ettől függetlenül sztem jó kis játék lesz, rengeteg móddal, autóval, helyszínnel, és kibővített tuning lehetőségekkel..Emlékszem anno a Grid 1-re is 7-8 közötti értékelést adott az oldalak többsége, aztán sokak kedvence még a mai napig is...Na majd aProject Cars ellen felkötheti a gatyáját a forza, és a gran turismo mert már most qrva jónak ígérkezik, és jön pc-re hehh...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Georg17
2013.05.16. 11:17
A belső nézet hiánya engem is lesúlytott. De a magyarázat, amit adtak, hogy miért nem lesz, még jobban.
Én a régi GRID-ben csíptem a driftet. Szerintem elég jól meg volt csinálva. És üde színfolt volt a pályaversenyek között. A DiRT3-ban való Drift Showcase-nél mérföldekkel jobb volt a GRID-ben driftelni. [LINK]

Az meg, hogy árkád vagy nem. Azért a Commodore 64-nél mindenképp jobb volt a fizikája. De egy 5 vagy 6? éves játék motorját nem kéne a maiakhoz hasonlítani. akkor nem volt ez rossz. Persze a DiRT3 és az F1 2012 motorja szerintem mindenképp előrelépés és realisztikusabb lett.
Mellesleg kikapcsolt Stabilitás kontrollal azért már a GRID sem volt annyira árkádos, hogy minden kanyart 320-al meg fékezés nélkül stb. be lehetett volna venni. Ott inkább már az volt a gond, hogy sokszor indokolatlanul alulkormányzottá vált az autó. Legalábbis az AI autókhoz képest. Főleg a gyors kanyarokban.
Én azért mert nincs belső nézet az új GRID-ben még megvenném. Csak az utóbbi időben amit a CodeMasters művelt programozás terén, az katasztrófális. Hány patch jött ki az F1 2012-höz? 12 vagy 16? És ez a tendencia már évek óta tart. ez engem jobban zavar.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Dyingsoul
2013.06.10. 20:19
Újra hoztam nektek egy videót, de ez sokkal-sokkal jobb, mint az előző (szintén saját kreálmány). A végébe két poént is beletettem, nem tudom mennyire jön át nektek, majd írjátok meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!