iPon Hírek

Gyorsabban építenének tartalmat a Destiny fejlesztői

Dátum | 2016. 06. 23.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A Destiny fejlesztése láthatóan nem megy az ütemtervnek megfelelően. A Bungie jóval lassabban tud haladni, mint azt korábban tervezte, így ahelyett, hogy idén ősszel megkapnánk a Destiny teljes folytatást, inkább egy új kiegészítővel bővül az alapjáték - ez a Rise of Iron. A Rise of Iron kreatív igazgatója, Chris Barrett elmondta, hogy ebbe annyi tartalmat próbálnak belepumpálni, amennyit csak tudnak: egy év után végre érkezik új raid, ezen kívül pedig kapunk egy új területet, történetet, közösségi zónákat és multiplayeres pályákat is. Meg sok új cuccot, amit majd kifarmolhatunk. Barrett szerint a fejlesztés jól halad: éppen a múlt héten tartottak egy nagy belsős tesztelést, melynek során mindenki nagyon szerette az új tartalmakat, azonban persze sok visszajelzést is adtak azzal kapcsolatban, hogy min kéne változtatni. Sokan viszont úgy gondolják, hogy a Bungie egyszerűen nem gyártja elég gyorsan a tartalmakat, ráadásul a stúdió kommunikációja sem megfelelője - nem ismertetik idejében a terveket a közönséggel, már ha egyáltalán vannak kész terveik. Ez nem kis részben annak tudható be, hogy több beszámoló szerint is nagyon nehézkesek a Destiny fejlesztéséhez használt eszközök: a pályatervezőknek egy apró módosítást elvégezni, és azt viszontlátni a játékban akár több órába is kerülhet. Barrett szerint azonban javul a helyzet: "Folyamatosan megpróbálunk jobbak lenni abban, amit csinálunk. Új eszközöket készítünk, hogy gyorsabban tudjunk tartalmakat készíteni, de emellett az is segít, hogy folyamatosan tapasztaltabbá válunk. Mi is tanulunk, ahogy a Destiny fejlődik, így mindenképp gyorsabbak leszünk." - nyilatkozta a kreatív.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!