iPon Hírek

Halk, hosszú élettartamú Scythe ventilátorok

Dátum | 2010. 04. 23.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | FŐ EGYSÉG

Scythe Kama Flow 2 - 80 mm.
A japán hűtő specialista, a Scythe, új rendszerhűtő ventilátorokkal zárja a munkahetet. A vállalat Kama Flow 2-es rendszerhűtő ventilátor sorozata egy teljesen új fejlesztésű, EX-FDB (Extra Fluid Dynamic Bearing) névre keresztelt csapágyazás köré épül, amely nem csak viszonylag halk működést, de rendkívül hosszú élettartamot is kínál a termékek számára.

Scythe Kama Flow 2 - 92 mm.
Az EX-FDB technológia lényege, hogy a speciális csapágyazás belsejében „V” alakú hornyok találhatóak, amelyek az olajat egyenletesebben osztják el a csapágyház és a ventilátortengely között, így a surlódás mértékét minimálisra csökkentve nagymértékben megnövelhető az új csapágyazást használó ventilátor élettartama. A gyártó 80 mm-es, 92 mm-es és 120 mm-es átmérővel büszkélkedő ventilátorai nem kevesebb, mint 120000 üzemórás élettartamot kínálnak, ami igen vonzó és rendkívül ritka tulajdonság.

Scythe Kama Flow 2 - 120 mm.
A gyártó a három különböző átmérőjű ventilátorból méretenként további háromféle változatot kínál, amelyek egymástól mindössze fordulatszám tekintetében különböznek. A termékekhez minden esetben jár négy rögzítő csavar, valamint egy tápkábel átalakító csatlakozó is, amelynek köszönhetően a ventilátort egy szabad MOLEX tápcsatlakozóra kapcsolhatjuk. Az egyes modellek pontos specifikációiról a lenti táblázat ad némi képet.

Az újdonságok technikai paraméterei. A kép nagyítható!
Az új, Kama Flow 2-es sorozatú rendszerhűtő ventilátorok hamarosan megjelennek az üzletek polcain is. A 80 mm-es átmérőjű légkeverők 6,25 euróba, a 92 mm-esek 6,75 euróba, míg a 120 mm-esek 8,40 euróba fognak kerülni.

A csomag tartalma.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

14. Veisinger
2010.04.23. 23:46
20 éve semmi komolyabb változás ezen a téren... A lapátok még mindig forognak és a levegő még mindig áramlik,kár ebbe dollármilliókat költeni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. iteq47
2010.04.24. 07:39
jaja. ideje lenne már valami ionlégszívót kialakítani ami egy gyűrűből állna mi?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. agyturbini...
2010.04.24. 11:08
Veisinger

En is Ezt mondom csak en az Otto es Diesel Motorokra

Nagy marhasag az Egesz megis ebbe tomik a penzt...na vajon miert

Szerintem van valami Lapat Lobbi ami nem engedi a Lapatmentes Technologiakat Elterjedni

UDV Laci
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. adam0205
2010.04.24. 14:59
Van azért passzív hűtés is, meg vízhűtés. Bár teljesen ventilátormentes házat nem nagyon lehet építeni, kereszthuzat kell. Egyedül vízhűtésnél lehet passzív radiátorral.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. LavX
2010.04.24. 16:36
adam0205: beteszed a gépet egy akváriumba és felöntöd babaolajjal. winyót meg a dvd-t egy kis támasztékkal meg az olaj felett tartod. Teljesen ventilátor mentes megoldás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. axe
2010.04.24. 19:41
Mirevaló a desztilált víz És még sokkal olcsóbb is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. bolic
2010.04.24. 19:56
iteq47: Akkor rákot (?) fog kapni az ember, sajnos ez se biztonságos módszer az ionozás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Fzoltan
2010.04.24. 21:23
agyturbinikusz: ezt egyszer már leírtam, de lehet, nem neked: mondanak neked valamit a következő fogalmak?: szelepek száma (2,3(!),4,5(!)), változó szelepvezérlés(mechanikus, elektromos, stb), turbófeltöltő (és alváltozatai - fix-, változó geometriás, Variable Nozzle Turbine, Variable Sliding Ring, stb), kompresszorok (mechanikus, elektromos,...), szívócső befecskendezés, közvetlen befecskendezés, piezo fúvókák, stb??? alig soroltam fel néhányat, ami most hirtelen eszembejutott. hol nincs fejlődés az autótechnikában? az egyik legjobban fejlődő iparág. valami miatt mégiscsak megnőtt egy átlagos 1.6-os motor teljesítménye az elmúlt 30 évben a 70 lóerőről 120-ra...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. agyturbini...
2010.04.24. 23:46
Fzoltan

elmondtam Mar hogy EZ nem fejlodes a Feltolltot(Kompresszor) Mar az 50 Evvel ezelotti Bentliken is alkalmaztak, a Kozos Nyomocsoves rendszert az angolok mar a 20-30 evekben kitalaltak...ERDEKES MEG mindig 30% korul mozog a Termikus hatasfoka a Belso Egesu Motoroknak KIVEVE a WANKEL ami kb Duplaja..Es NEZD MEG ezt a Motort Megsem Hasznaljak.. Vajon Miert ? Mert Ra lehet fogni sokmindent...Pedig egyeszeru es igaz 100E KM-enkent Tomitest kellene Benne cserelni de Ha hiszed ha nem olcsobban megvan mint egy 4 hengeres motor Generalja.
Ergo Nem Illik a Fogyaszto Tarsadalom Fenntartasanak Kepebe ahogy soknineden mas SEM ES ami nem erdek...Ha elhiszel MINDENT amit a az Olajlobbi Szocsovei mondanak vagyis az Autogyartok akkor TE is az atlag emberek koze tartozol..En a Mezogazdasagban Javitottam Gepeket Es hidd el egy Jo adagolos motor 10X Tovabb Birja meghibasodas nelkul csak az uzemanyag rendszert tekintve mint a Kozos Nyomocsoves: Miert? Mert a Kentartalma csokkent a Diesel Olajnak es a Nagynyomasu Befecskendezo rendszernek nincs megefelelo kenese..ES EZ TAPASZTALAT.. Es az Regi egyszeru Diesel motorok Tudjak hozni az azonos Teljesitmenyt mint az ujjak DE megsem hozzak. Miert ? Mert az Elettartam Rovasara Menne hiszen ha noveled adott Kobcenti mellet a Teljesitmenyt vele aranyosan csokken az Elettartam ERGO Regebben MEG hosszu Eletu Motorokat Akartak Gyartani Ma mar cska X Ido Utan Eldobando szemetet...Tenyleg Sajnalom DE Hidd El igy van.

Udv Laci
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Fzoltan
2010.04.25. 13:20
agyturbinikusz

Ne feledd, hogy közben rengeteg változás ment végbe anyagminőség terén is: 30 éve az emberek majdnem elélveztek egy S690-es anyagminőségű acélt látva, most meg már több, mint a duplájánál tartunk. Ugyanez megfigyelhető az autóknál is. Az, hogy valamit kitaláltak 50-60 éve, és csak most vezették be, az nem azt jelenti, hogy nincs fejlődés, hanem most ért el arra a kiforrott szintre, hogy gazdaságos gyártani. De ha gondolod, akkor maradj nyugodtan a nyomórudas amerikai motoroknál, hiszen az annyira fejlett... És igen, ez a fejlődés: az emberek egyre rövidebb távra vesznek dolgokat, amint ez AKÁRMIBEN megfigyelhető. Most a hibrid motorok felszálló ágban vannak (ugye már az 1900-as évek elején is volt tisztán elektromos működtetésű autó), ha 30 év múlva mindennaposak lesznek, akkor is azt mondod, hogy az egy elavult technika, mert már lassan 150 éves??? Azt pedig kétlem, hogy egy 40-50 éves motorból kihozol nekem ugyanannyi teljesítményt, mint egy mostaniból (mindkettőt tuningplva...): ennyi idő alatt annyit fejlődött a gyártástechnológia, új eljárásokat találtak ki, annyira lecsökkent a gazdaságos tűrésmező, finomabb lett a megmunkálható felület, hogy egyszerűen lehetetlennek látom a mutatványt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. agyturbini...
2010.04.25. 22:50
Fzoltan

Nagyon Jol mondod a Gyartastechnologia Fejlodott A tervezett Avultatas Reszere..Az Alapelv Valtozatlan... A Lokorudas Motorok Vagyis Alul Vezerelt Felul szelepelt a 2DB Hezag miatt elavult ? Kerdezem Mikor csereltel Lancot vagy szijjat agy Alulvezerelt vagy oldalvezerelt motoron ? Akkor melyik az Egyszerubb es megbizhatobb..sot Hulyeallobb? Es igen Jo dolog a Valtozo szelepvezerles de azt is olyan Primitiv hidraulikaval oldottak meg..hogy szora sem erdemes...ES a 70-es Evekben az Alfa Romeo Gyartotta a 1.6 DOHC Karburatoros motorokat 115 Loero Volt, de ne menjunk messzire akkor is volt mar Injektoros auto igaz csak K jetronik de volt es igen Nagyon jol mukodott es Mukodik a Mai napig... SOT ha megnezed a W123 merciket az 1.9 Dieselt lehet nincs benne kraft de 1 millio kilometert megtett a motor minden gond nelkul... Es ha ismered a Crazy nevu sracot O olyan adagolokat csinal hogy az 1.9 TD Motor Leveri a VR6-os Golfot mint vak a poharat... Igaz CSAK egy Versenyt Bir ki a motor de pont azert van amit mar leirtam... Ha van sajat autod Gondolkodj El majd ha kell 40-60 Rugoert egy Lambda szondat venned akkor hogy all a szad ? vagy Elszkad a Vezermuszijjad ? Mert ugye az Ordig nem alszik... Akkor meg lehet panaszkodni a Magyarorszagi fizetesekre... Akkor inkabb egy 20 Eves Golf amit otthon a samlin megjavit az Ember ha mar egyszer nem fizetik meg... Azt sose Feletsd el Hol Elsz...Es ott meg mindenki ezzel a Problemaval kuzd..Ja es nem beszeltunk az Auto Tobbi reszerol..a futomuhoz annyiba kerul egy lengokar mert ugye szilenteket mar nem lehet cserelni a legtobb autoban mint egy Jo allapotu lada(40-50E) es ugye a Katyuk a Toronycsapagyat ias Viszik Magukkal amik az Ujj fejlett tervezes Miatt a Sok esetben csak Kigyoval Javittathatok Ugyhogy Ne felejsd El ez nem mehet sokaig Hogy mindenkit Atdobnak a Palankon Fejlodes Jeligevel.
Erdekes a Gozgep Hatasfoka 80% es megsem hasznaljak pedig egy gazegovel milyen egyszeruen Felfutheto a Viztarolo akar egy autoban es Hajthato vele az Auto gazdasagosan...Es mar az Okori Gorogok Ismertek (Heron Labdaja) es megsem hasznaljak pedig a Technologiai fejlodes EZT kivanna mivel gazdasagosabb es igaz ez a WANKEL motorra aminek beszuntetik a gyartasat...Be kell Latni egy kis Csoportnak az Az erdeke hogy Megvedd a [mod]ukat es Utanna Hozza Legyel Kotve ELeted Vegeig es Annyit vegyel Benzint Gazolajat amennyitol az O egojuk az Egekig no hogy Milyen jo Uzletemberek es Ulnek a Milliardokon...
Udv Laci
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Multitask
2010.04.26. 00:43
Azért ne mondj már olyat, hogy beszüntetik a Wankel motorokat. Nézd meg a Mazda RX8-at, tökéletesen működik a motorja! Itt egy link, hogy 2004-ben az év motorja lett. De itt fejezzük be az OFFolást, Köszi!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Veisinger
2010.04.26. 10:05
És ha már én kezdtem a dolgot ... én is fejezném be!
A mai piacon lévő noname ventilátorok tökéletesek. Ezresért megveszi az ember,elromlik vesz másikat ( / hangos lesz vesz másikat).
Ha meg jót akar,vesz egy Noctua-t. Mindenesetre kár fejleszteni tovább ezeket a ventiket (szerintem).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. agyturbini...
2010.04.26. 13:03
Kulonben nem ertem ezt miert hivjak folyadek csapagyazasnak mert szerintem szipla Siklo csapagy olaj hornyokkal...de lehet tevedek...

Valaki egyebb informacio?

Udv Laci
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!