iPon Hírek

Halo 4 és a Reclaimer trilógia

Dátum | 2011. 08. 31.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A Halo 4 fejlesztője, a 343 Industries feltárta az Xbox 360-ra 2012-ben megjelenő játék néhány részletét.

A következő három Halo, összefoglaló címén a Reclaimer trilógia 10 éves utazásra visz minket.

A rejtélyes bolygón, amely felé Master Chief és Cortana tartott új arcát ismerhetjük meg az idegenek építészetének. Az eddigi játékokban csak elhagyatott, kihalt szerkezeteket, épületeket láthattunk, ezúttal nem lesz minden teljesen üres és élettelen, és a rejtélyeket kutatva újra átélhetjük a felfedezés élményét.

Ezzel persze nagy nyomás nehezedik a kb. 200 fős fejlesztőcsapatra, akik 25-30 különböző stúdiót képviselnek a 343-nál, és mindent megtesznek annak érdekében, hogy a helyén legyen a látvány, a hangulat, és az a bizonyos "varázslatos Halo érzés".

Fontosnak tartják, hogy a játékélmény olyan legyen, mint az eredetié volt, ugyanakkor készek kockázatot is vállalni azért, hogy továbblépjenek, és új fegyverekkel, képességekkel, és új élményekkel bővítsék a játékot. A Halo univerzuma óriási, ezért változatos paletta áll rendelkezésre, ahonnan a fejlesztők kiválaszthatják, milyen technológiákat olvasszon be sajátjába és használjon az emberiség.

Nem változtatnak az eredeti Halo sandbox jellegén, a problémák megoldása során továbbra sem csak egyfajta megoldás létezik majd, a döntési lehetőség a mi kezünkben lesz.

A fejlesztők a történetről egyelőre nem árultak el sokat, csak annyit, hogy Halo 3 közvetlen folytatása lesz. Három év állt rendelkezésére, hogy kitalálják az epikusnak és monumentálisnak ígért sztorit, ennyi idő a Bunginak sem adatott meg az eredeti Halóra, úgyhogy valószínűleg tényleg nagy durranásra számíthatunk.

Az alkotók még annyit elárultak, hogy a sztori összességében sokkal karakterorientáltabb lesz, és jobban megismerhetjük majd Johnt és Cortanát, azt a két szereplőt, akinek kapcsolata nagy hatással volt a történések alakulására az elmúlt 10 év során.

Kenneth Scott művészeti vezető megerősítette, hogy a Halo 4 előzetesében látott Master Chief külső nem a végleges, még alakítanak rajta. Már negyedik verziónál tartanak, és addig formálják, míg tökéletes nem lesz, mert tudják, hogy ez milyen sokat jelent a rajongóknak.

A multiplayerrel kapcsolatban elmondták, hogy szeretnék a casual és hardcore játékosok igényeit egyaránt kiszolgálni, mindenki megtalálhatja majd a kedvére valót.

A co-opról úgy nyilatkoztak, hogy fontos része lesz a játéknak, ahogy eddig is volt, és a kampányküldetések felépítése során ezt mindig szem előtt tartják.

A studió tagjai mindig is csodálattal adóztak a játékosok által készített tartalmaknak, ezért visszatér a Forge pályaszerkesztő, méghozzá továbbfejlesztett eszközkészlettel.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. shaddam
2011.08.31. 20:31
És kezdődik az ipari mértékű rókabőr gyártás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. lackoo1111
2011.08.31. 20:35
Egyetértek .
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Ronan
2011.08.31. 23:26
A rókabőr gyártást én nem egészen értem mire gondoltok vele kifejtené valaki kicsit bővebben?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. shaddam
2011.09.01. 08:26
A halo 3-at már úgy reklámozták hogy "Finish the fight".Utána még jött egy rts, odst, egy reach...Most meg nyíltan 3 újabb rész.
A hd újrafeldolgozást nem említem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!