iPon Hírek

Hamar behozta a fejlesztési költségeket a Dead by Daylight

Dátum | 2016. 06. 22.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A PayDay 2-ről és a Brothers: A Tale of Two Sonsról ismert Starbreeze egy ideje már nem csak fejlesztőként, de kiadóként is funkcionál. Az első játék, ami az ő gondoskodásuk alant jelent meg, az nem más, mint a Dead by Daylight. Ezt a Naughty Bearről ismert (?) Behaviour stúdió készítette, és hasonló asszimetrikus többjátékos anyag, mint a PayDay-sorozat. Tulajdonképpen arról van szó, hogy négy játékosnak együttműködve kell meglépni egy szörny elől, és az egészet egy B-kategóriás horror környezetében tálalják nekünk. A Starbreeze most bejelentette, hogy a Dead by Daylight a múlt héten a Steam legkelendőbb játéka volt: több, mint 270 ezer példány ment el belőle, amivel egyébként bőven visszahozta a fejlesztési költségeket, és már elkezdett profitot termelni. A Starbreeze nagyfőnöke, Bo Andersson Klint elmondta, nem is örülhetne ennél jobban jelenleg, hiszen az első partneri kapcsolatuk egy külsős stúdióval nagyon jól sült el. "Ezzel bebizonyítottuk, hogy a saját PayDay-játékainkhoz kifejlesztett formula igenis működhet és használható más anyagok esetében is. Hatalmas élmény volt, hogy a játékkal mindenféle rendezvényre elmehettünk, és hogy állandóan benne volt a Twitch öt legnépszerűbb játéka között. Ez egyben azt is jelenti, hogy egy jól közvetíthető, és a nézők számára érthető játék a Dead by Daylight. Nagyon várjuk, hogyan fejlődik tovább a játék, és persze minél jobban igyekszünk kiszolgálni majd a közösséget." - nyilatkozta Klint. Ezzel párhuzamosan a Behaviour fejese, Rémi Racine arról beszélt, hogy mindez azért jöhetett létre, mert a Starbreeze a kezdetekről hitt a játékban, és a mögötte álló kreatív ötletekben. Ha a kiadó nagyobb befolyást szeretett volna, akkor ez a játék talán sosem jöhetett volna létre. Egyelőre úgy tűnik tehát, hogy a Dead by Daylight el tudja érni azt, amit az Evolve nem tudott, de persze továbbra is kérdés, hogy hosszú távon mennyire tud érdekes maradni a játék.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. MastR
2016.06.22. 14:51
Sajnos én kénytelen voltam visszaváltani a játékot, mert 56 perc alatt nem talált gyilkosként ellenfeleket. Nem a játék hibája, hiszen "mindenki" az akar lenni és csak egy kell egy groupba. Csak hát így meg várhat örökké az ember.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Freelancer MastR
2016.06.22. 15:04
Nekem teljesen más tapasztalataim vannak, tíz percnél többet sosem kellett várnom és ebben benne van, hogy rengeteg az olyan alak, aki csatlakozik, majd fél másodperc ezt követően kilép. A matchmaking rendszer viszont borzalmas, rendszeresen ötször-hatszor magasabb szintű túlélőkkel rak össze, akiknek olyan perkjeik és tárgyaik vannak, hogy csak lesek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!