iPon Hírek

Hamarosan béta verziós javítást kap a Fallout 4

Dátum | 2015. 11. 23.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A játékosok legtöbbje vidáman kalandozik a Fallout 4 posztapokaliptikus világában, annak ellenére is, hogy tulajdonképpen a szokásos Bethesda-féle hibák rendszeresen felütik a fejüket. Természetesen ezekről a stúdió is tud, ma például egy hivatalos nyilatkozatban a következőt mondták: "Tisztában vagyunk vele, hogy a játékaink által nyújtott szabadság néha nem várt következményekkel jár, amikor a játék megpróbál túl sok nem várt elemet összekombinálni egyszerre. Ezzel együtt örülünk, hogy a Fallout 4 az eddigi legjobb és legstabilabb játékunk". A Bethesda ugyanakkor kiemelte, hogy hiába dolgozott több, mint száz tesztelő a játékon a fejlesztés során, egészen más a helyzet, ha egyszerre több millióan esnek neki - a lehetséges kombinációk száma közelít a végtelenhez. Szerencsére nagyon sokan visszajelzésekkel is aktívan segítik a stúdiót, így egy ideje már dolgoznak az első javításon. A frissítés menete némileg hasonló lesz ahhoz, amit a stúdió korábban már kipróbált: először béta verziós patch-ek fognak megjelenni a Steamen, majd ezt követi a végleges patch Steamen, ami után pedig a konzolos javítások jönnek. A stúdió úgy hiszi, ezzel a módszerrel hamarabb tudnak több és jobb minőségű javítást elkészíteni. Ezen kívül a Bethesda célja, hogy több kisebb javítás érkezzen inkább gyors egymásutánban, mintsem sokat kelljen várni egy-egy nagyobb patch-re. Az első béta verziós patch egyébként már a jövő hét folyamán megérkezik majd Steamre, onnantól pedig nyilvánvalóan minél többen próbálják ki, és adnak visszajelzést, annál könnyebben tudja a stúdió elkészíteni a végleges patch-et.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

17. gombabacsi
2015.11.23. 11:04
a pc-sek teszteljék a konzolosoknak?
akkor adják olcsóbban pc-n!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. igergo gomba...
2015.11.23. 11:14
eleve olcsóbb, és a béta patchek is opcionálisak...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Rimagras gomba...
2015.11.23. 11:38
Megint a járékosok tesztelik a beta állapotú szoftvert, és úgy, hogy ők fizetnek érte.

10 teszter is megállapíthatta volna azokat a hibákat, amik eddig jelentkeztek, egyszerűen így spórolnak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Meteoreso
2015.11.23. 11:49
nekem sokszor egy olyan székbe sikerul leulnom amiben már ul valaki
és egymásra rajzolja a két alakot hát elég vicces
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. predike07
2015.11.23. 11:57
Összesen 1-2 árva játékóra után találtam benne hibákat.Jó nem vészes de akkor is ne jöjjenek azzal,hogy nem látták.
Pl az emberek mozgása ,ahogy sétálnak az maga egy katasztrófa,főleg ha az utjukban van valami.
Vagy amikor a kutya harcol és mintha egy futószalagon állna ugy távolodik el a semmibe vagy épp emelkedik fel a levegőbe miközbe harcol aztán mikor befejezte a harcot bumm leesik.Lehet menni gyógyitani.
Fegyverváltásnál megesik,hogy nem veszi elő a fegyvert csak késve vagy van,hogy elő se veszi de persze pont akkor mikor a legjobban kellene.
Na meg a zombiféleségek ugy mennek a lépcsőn mintha sima talajon mozognának,villámgyorsan és sarkosan kanyarodva,semmi animált mozgás helyenként csak mint egy bábu gyorsitott sebességgel.
Ezeket meg még sok mást kb 1-2 óra alatt tapasztaltam.
Mondom nem vészes de ne mondjanak butaságokat és legfőképp ne hazudozzanak össze-vissza.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Solear
2015.11.23. 12:57
A game alatt egy továbbfejlesztett Skyrim motor van, ugyanúgy is működik csak talán kicsit szebb / részletesebb.. Ennél fogva a hibák jórésze ismerős annak aki korábban játszott, az engine limitácói meg teljesen ismertek annak aki moddolta is (lásd animáció)

Van azért egy határ hogy mit tud a game, és mi az amiből faragni kellett hogy optimalizáltabb legyen, gondolom amit Bug-ként leleznek annak egy részére azt fogja mondani a Beth, hogy "ennyit tud" a game és kész, a többit majd a modderek megcsináják. akármit is irnak a készítők nem lesz nagy hibajavitgatás, mert már el van foglalva mindenki a DLC-kkel..

@Rimagras: azon a 100 teszteren én is húztam a szemem.. a studió méretéből adódóan lehet hogy volt 100 teszter, de nem hiszem hogy volt pl 100 konfig aminn tesztelték. Az internal teszt főleg major gameplay bugokra figyel, ha végigjátszható akkor ilyenek hogy pl beleülsz másik karakterbe egy széken vagy nem tud lelépcsőzni a Feral Ghoul az nagyon low impact, low importance bug (eg. nem érdekel senkit a fejlesztők közül)..

@gombabacsi hamar kinn lesz 3 DLC, aztán jöhet a GOTY, mint a 3-ból. jól bejáratott modell, ebből is előbb utóbb ugyanaz lesz mint a F3-ból ár szinten.. :-)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. SeaQR
2015.11.23. 13:44
Azért amiket felsoroltatok azok még csak a jéghegy csúcsa. Tele vannak a fórumok gamebreaking bugokkal. Nálam speciel eddig 3 jött elő belőlük, a BoS küldetéslánc egyik következő elemét nem kaptam meg, konzolparanccsal kellett továbbléptetni a questet. Ugyanezen a szálon a vertibirddel való repülés közben mindig ugyanott kifagy a játék. Illetve ha megközelítem a Monsignor plazat, bárhogy, bármerről, szintén egy pillanat alatt kilép.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. hympyke
2015.11.23. 14:21
Most komolyan egy studiónak nem volt egyetlen komolyabb hertzű monitora se hogy észrevegyék a vele kapcsolatos konzolokba ragadós hibát? Röhej egy AAA besorolású játék esetén... Cap kell a játékra vagy gyakorlatilag megakadsz az első számítógépnél...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. supernoval...
2015.11.23. 16:58
Én nem játszok vele és lehet, hogy nem is fogok, de tudok segíteni azzal a tippel, miszerint kapcsoljátok be a v-sync-et. Vagy kapcsoljatok be fps limitert (60 fps max) . A motor ugyanaz, mint a Skyrim és 60 fps felett előjönnek a fizikai buggok. + Aki komolyan akar vele játszani az megvárja az összes javítást. kérdezem: konzol port lett belőle?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. mikej95
2015.11.23. 17:30
Sosem értette mi ez a hype a Fallout körül. Amióta tisztességes 3D-be és FPS nézetbe került csak egy középszerű RPG az aktuális Elder Scrolls alatt futó motorra ráhúzva.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. hympyke
2015.11.23. 20:02
Hát, mert az adott stílusban nincs másik hasonló.. esetleg a Wasteland 2.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. YellowFlas... mikej...
2015.11.24. 01:22
Most már RPG-nek sem lehet mondani. A 4 FPS lett, RPG morzsákkal.

A 3 és a 4 között azért ott volt a New Vegas, ami remekül sikerült.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. otherl Yello...
2015.11.24. 01:48
De azt meg nem is a Bethesda csinálta.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Rimagras super...
2015.11.24. 14:08
Egyszerre jöttek ki a PC verzióval. Természetesen kevesebb buggal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. krisz111
2015.11.25. 08:59
Kivárós a GOTY belőle addig meg csak kalapálják a bugokat kifele belőle
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Asagrim
2015.11.26. 13:38
Foltozgassák csak azt a brióst, mindeközben félóránként egyszer tuti használnom kell a konzolt, mert vagy a kutyám felejt el követni, vagy "én" felejtem el hogyan kell valamit csinálni. A falakkal kezdhetnének valamit, mert eszméletlenül gáz, hogy csak a rálátást töri meg, meg (néha) fizikai akadályt képez dolgoknak (mondjuk az én golyóimnak kifele, de az ellen golyóinak befele már nem), a fény, hang meg minden más úgy áthatol rajta, mintha semmi nem lenne ott.

Szerencsére azt már sikerült nagyjából orvosolnom egyelőre 27 gameplay moddal, hogy kevesebb RPG elem került ebbe a shooterbe, mint a Mass Effect 3. részébe.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. marc.loedi krisz...
2015.11.26. 17:01
Álmodj tovább, ez a játék a közelében sincsen a GOTY-nek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!