iPon Hírek

Hamarosan szelfiket lőhetünk a World of Warcraftban

Dátum | 2015. 01. 27.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Nem elég, hogy Facebookon, Instagramon, és az egyéb közösségi oldalakon folyamatosan belebotlunk az ismerőseink által véletlenszerű helyeken fotózott szelfikbe, hamarosan ugyanez a sors vár majd ránk a World of Warcraftban is. A játékosok ugyanis felfedezték, hogy a tesztszervereken futó 6.1-es verzióba bekerült egy új, 100-as szintű garrison küldetés, mely a Field Photography névre hallgat. A küldetés jutalmaként jár a S.E.L.F.I.E. Camera, ami pontosan arra jó, amit a neve sugall: szelfiket fotózni karaktereinkről! A beszámolók szerint a kamera kezelése egyszerű, karakterünk pedig a fókuszálás után magától vág néhány arcot, így többek között a lányok körében eléggé népszerű kacsaszáj is bekerülhet a repertoárba. Az elkészült képeket screenshotként menti el a játék a szokásos mappába. Ezt követően egyébként kapunk egy bónusz küldetést is, amelyben a S.E.L.F.I.E. Camerát MkII-es szintre tuningolhatjuk fel, ami Instagram-szerű szűrőket ad hozzá az eszközhöz. Érdemes megemlíteni, hogy szintén a 6.1-es patch-csel jön majd a Twitter integrációja is a játékba, így nem zárható ki, hogy oda (is) posztolhatjuk majd az elkészített szelfiket.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

25. SoulEater7...
2015.01.27. 18:22
Ez egyszer, valamikor régen még élvezhető játék volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. Leeroy
2015.01.27. 18:46
Leginkább arra lett volna szükség, hogy ne butítsák le a játékot a jelenlegi szintre. Úgyhogy már meg sem lepődök...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Mosdatlan_...
2015.01.27. 20:48
A következő nagy feature mi lesz, twerk emote ?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. Andos
2015.01.27. 22:38
Hát szerintem ez marha jópofa...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. tomchee
2015.01.28. 02:48
Hát... én... nem is tudom...

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. madcaptain
2015.01.28. 03:47
Mar talent tree sincs. Meg par patch es stat pontok se lesznek es megjelenik consolra, hogy par gombbal es karral is iranyitani lehessen.

Azert vicces, hogy a bepitett spamelo alkalmazas (masneven twitter) ma mar feature

Amugy meg jol mutatja, hogy egy szocialis jelenseg a WoW, nem RPG vagy mmo rajongok jatszak foleg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. BReal SoulE...
2015.01.28. 11:28
Bármennyire is furcsa, most is az. Sok a begyöpesedett játékos, erre ennyit tudok mondani. Egyébként engem kb hidegen hagy, hogy bekerül, nem ezzel fogom tölteni a játékidőmet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. BReal Leero...
2015.01.28. 11:29
Kérlek fejtsd már ki a lebutítás szó jelentését a játék kapcsán. Kíváncsian várom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. damaniac82 madca...
2015.01.28. 14:52
Hát igen, a drága jó talent tree... Úgy hiányzik! Pedig tök jó volt minden nagyobb content patch elején kimásolni valamelyik hardcore raider talentjeit az armoryból, mert minden class/spec kombóhoz mindig volt egy cookiecutter build, s ha nem azt használtad, kikúrtak a raidből. De tényleg, annyira hiányzik
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. jurganov daman...
2015.01.28. 18:35
hihetetlen, hogy mennyi harcore-raider kerül elő a semmiből így, utólag....aki nem annyira értette, hogy mit miért csinál a karaktere-ám kimásolni ki tudta onnan ahonnan mondták neki és azonnal pro let.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. jurganov BReal
2015.01.28. 18:36
nagyon nyomod ezt a humor-vonalat
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. twollah
2015.01.28. 19:02
Lesz ennel lejjebb?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Gorgonka
2015.01.29. 13:28
Engem sem érdekel ez a szelfizős dolog, de azt el kell ismerni, hogy a WoW soha nem volt híján az agyament dolgoknak, hülye poénoknak. Lásd NPC-k nevei, egyes itemek skinjei...stb.
Ettől függetlenül még a mai napig is lehet mythicban (régen HC-nak hívták) raidelni és az továbbra is nehéz. Sőt, nem kellően ügyes csapattal az aktuális raid insta utolsó boss-a is okozhat kellemetlen órákat HC-ban (régi normal). Nem azt mondom, hogy annyira nehéz, de jól kitalált, hosszú harc, ahol a hangsúly a helyezkedésen és mozgáson van.
Szóval lehet divatból anyázni a WoWot, de sztem nem érdemelte ki. mindössze annyi történt, hogy a casual játékosoknak is több szórakozást akarnak nyújtani, mert sokan vannak, sokat fizetnek. Ettől függetlenül aki komolyan akar raidelni, továbbra is megteheti.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. BReal
2015.01.29. 14:14
Igen, erre próbálok minden alkalommal én is utalni, hogy akit kicsit is komolyabban érdekel a PvE, az a jelenlegi minimum HC raidben gondolkodik, még feljebb akkor Mythicben. Az, hogy 3-4 év fejlődgetés után már jócskán felgyorsult és könnyű a fejlődés, engem nem érdekel, de szerintem a WoW új közönséget már nem nagyon szerez, maximum visszacsábítgat, és szerintem már őket sem érdekli. Nyilván egy teljesen újoncnak ez nem tetszik, ezt teljesen megértem, de hogy endgame contentben nincs kihívás, az egész egyszerűen hazugság:
1. aktuális raid HC/Mythic
2. 5 fős challenge mód
Ezekkel bőven el lehet hosszú órákat tölteni, akár naponta.

Az meg, hogy leegyszerűsödött a talentválasztás, vagy kevesebb spell lett? No és, ettől függetlenül amikor megyek raidre, ugyanannyi retardálttal találkozok, mint régen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Gorgonka
2015.01.30. 04:51
Ráadásul jövő héten nyilik az új raid insta, ami megint jó pár óra önfeledt szórakozást nyújt majd. 10 bossal elleszünk egy darabig . közben meg vissza lehet járni az előzőbe is mythicben akinek van ideje/kedve.
Meg lehet tolni a challenge módokat, ahogy BReal is mondta.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. jurganov Gorgo...
2015.01.30. 07:52
írhatnál sűrűbben, nagyon tetszik ez a standup-os stílus
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Smooth44 SoulE...
2015.02.02. 13:20
Nagyon régen tényleg az volt... aztán jó ideje nem játszottam vele, és kicsit csábított is a gondolat (bár az egész pont attól volt számomra érdekes, hogy ismerőseimmel közösen tudtuk játszani) - de ezzel, meg amiket az elmúlt 1-2évben olvastam róla (pandák meg pokemonok vagy mik? ) sikeresen megerősített afelől, hogy csak felesleges pénzkidobás lenne visszatérni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. BReal
2015.02.02. 13:50
Jólvan Smooth, te is azt a tábort erősíted, aki hall valamit, és elhiszi. Jesszusom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Leeroy BReal
2015.02.02. 13:50
Régen rossz, ha nekem bármit is ki kell fejtenem a lebutításról. Aki játszott a játékkal, az sejti, miről beszélek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Gorgonka jurga...
2015.02.02. 14:35
Ezt nem értem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.02.02. 14:48
Oké, akkor nem játszol vele, nem kell sírni miatta, találsz majd valami überbrutálnehéz játékot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. SgScorpion Leero...
2015.02.02. 16:13
El nem tudod képzelni, hogy milyen nehéz volt Vanilla **** meg... akkor a játék nem a casual gamereknek készült, és ezt lehetett rajta érezni...
Kíváncsi vagyok mennyi időt szenteltél a Tier szettekre...
Ráadásul a WoD megint behozza ezt a nehézséget, bár a BC-hez tudnám mérni...

Kérlek nekem fejtsd ki a lebutítás szót, mert szerintem te nem vagy tisztába a jelentésével...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. SgScorpion Smoot...
2015.02.02. 16:14
Tudok gratulálni ahhoz, hogy te már hallásból megítéled a játékot... Van 10 napos trial, próbáld ki a játékot...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Leeroy SgSco...
2015.02.28. 16:49
Én lebutítás alatt az apró technikai jellegű (számomra zavaró) egyszerűsítéseket értem. Pl. hogy a ranged fegyverekhez valamelyik kieg óta nem kell ammo. De ez tényleg csak csepp a tengerben, ami miatt jómagam kiegről kiegre azt érzem, hogy egyre csak egyszerűsítik ezt a játékot. (Úgyhogy részben meg is válaszoltad magadnak, mert ezekkel valszeg a kocajátékosok táborát kívánják bővíteni.) Egyébként sokak egybehangzó véleménye szerint a TBC éra volt a legjobb, hajlamos vagyok osztani ezt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. kiskoller
2015.02.28. 18:22
Komplexitás és nehézség két különböző fogalom.
Lehet egy játék fa-ék egyszerű, de mellette nehéz is.

Nyilván, ha mentálisan akarod nehezíteni a játékot (tehát nem a reflexidőt / ügyességet méred), akkor kell egy minimális komplexitás is.

Tehát az, hogy vannak nehezebb insták, nem jelenti azt, hogy nem lett egyszerűbb a játék.

Azért leszögezem, hogy egyik tábor tagja sem vagyok, nem WoW-ozok már rég (Wotlk idejében néha be-be szálltam egy raid erejéig, annyi elég is volt) csak láttam, hogy megy itt az egyet nem értés.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!