iPon Hírek

Hárommillió dollárt keresett a VR-exkluzív Job Simulator

Dátum | 2017. 01. 10.
Szerző | Nephin
Csoport | JÁTÉK

December elején írtunk arról, hogy a DayZ kiötlője, Dean Hall szerint egyáltalán nem éri meg a VR-játékok fejlesztése a stúdióknak a magas költségek, a sokszor irreális elvárások, az árak és az exkluzív címek miatt. Ő maga egy jó ideig nem is szeretne ilyesmivel foglalkozni, a VR jövőjéről pedig meglehetősen borús elképzelései vannak. Úgy tűnik azonban, hogy nem mindenki osztja ezt a véleményt. Az Owlchemy bejelentése alapján VR-exkluzív játékuk, a Job Simulator elérte a hárommillió dolláros bevételt. A cég vezérigazgatója, Alex Schwartz szerint a minőségi tartalom megnyitja az utat a széles vásárlóréteg és a stabil eladások számára; úgy gondolja, hogy a játék egyrészt megfigyelői módja, valamint amiatt működik ilyen jól, mert nem veszi túl komolyan magát.
Ahogy Schwartz elmondta, rengetegen néztek olyan videókat, melyeken a streamerek remekül szórakoztak a Job Simulator által nyújtott fizikai sandboxban, ezzel pedig sok emberhez eljutott az az interaktív, varázslatos élmény, amivé a VR válni tud. A stúdióvezető úgy vélte, hogy a valódi világról készült felvételek és a VR összepárosítására épülő korai próbálkozások, mint amilyen a Job Simulator is, a legjobb módszert jelentik arra, hogy megmutassák a közönségnek, milyen érzés a virtuális valóságban lenni, épp ezért támogatják a streamereket és tartalomkészítőket a felvételek egyszerű megosztásában. Egyelőre úgy tűnik, a fejlesztők többnyire saját termékeik sorsa alapján ítélik meg a VR-platformok jövőjét is – a sikerek nagyon jó jelnek tekinthetők, de az is biztos, hogy hosszú távon nagy szerepe lesz a Dean Hall által említett idő- és pénzszükségleteknek a fejlesztésekben.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

5. ianbrenner
2017.01.10. 12:33
Mi mindennel lehet dollármilliókat keresni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Gyurkov
2017.01.10. 13:52
Ilyen játékokkal nem lehet megfogni a hardcore gamer társadalmat. Valahogy így kezdett a Kinect is, "mókás juhuu de jó játékok" (persze ilyen is kell, de nem elég s sikerhez) aztán mi lett a vége mind tudjuk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Asagrim Gyurk...
2017.01.10. 14:12
Amíg 1 hardcore gamerre jut 10 casual addig erre nincs is semmi szükség...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. mikej95 Asagr...
2017.01.10. 14:53
Causal játékos nem fog venni ~600$-ért egy VR fejest és mellé egy ~1000$-os gamer PC-t. Konzolon meg még kérdéses mi lesz, mert van egy olyan érzésem azért kaptunk PS 4,5-öt mivel a 4 nem lenne túl meggyőző ezen a téren.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Asagrim mikej...
2017.01.10. 15:06
Dehogy nem, mert nem ezek az árak.

Egyrészt ez nem egy specializált gamer hardver, hanem egy szub-platform. Másrészt már régen nem kell 1000 dolláros gép a VR headsetek alá (főleg nem egy ilyen játék alá), tehát casual játékos a neki megfelelő hardveren is bőséggel tudja használni.

Oculus például már október óta nem igényel 1000 dolláros gépet (de ahogy elnézem a régi követelményeket még eredetileg sem):

http://www.polygon.com/virtual-reality/2016/10/6/13189600/oculus-rift-minimum-spec
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!