iPon Hírek

Hasonló lenne a Dragon Age: Inquisition és a Mass Effect 3 története?

Dátum | 2014. 01. 03.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Megnyerni az egymás ellen harcoló frakciók bizalmát és összehozni őket az egész világ létét fenyegető nagy gonosz erő ellen - elsőre úgy hangzik, mintha a Dragon Age: Inquisition a Mass Effect 3 fantasy változata lenne. Cameron Lee, a BioWare producere egy interjúban elmagyarázta, hogy miért nem ugyanaz a két játék története, és betekintést nyújtott az Inquisition rejtelmeibe is. "Megtörténik ez az esemény, és eluralkodik a káosz a világban, de a Mass Effectben mindig tudtad, hogy mi volt a fenyegetés, mindig tudtad, hogy ott vannak a reaperek. A Dragon Age: Inquisitionben ott van ez az óriási szakadás az égen, és a hatalmas frakciókon és nemzeteken eluralkodik a káosz, és mindez egyszerre történik, ami túl különös ahhoz, hogy véletlen legyen." "Így a játékosnak nagyobb része lesz abban, hogy felfedje, mi történik. Nem feltétlenül arról szól a történet, hogy megnyerjünk valakit, hogy segítsen a végén a leszámolásban, ennél sokkal összetettebb a dolog." Lee elmondta, hogy egy karaktert alakítunk, aki nagy erőt képvisel, hiszen az inkvizíció szervezetét vezeti, amely nagy befolyást gyakorol a világ népeire és a különböző frakciókra. A Mass Effectben mi formáltunk frakciókat, de többnyire csak személyes szinten, az Inquisitionben is személyes lesz a befolyásunk, de olyan nagy horderejű döntéseken keresztül, melyek az Inkvizícióra lesznek hatással, és így azon keresztül a világra. A producer azt is elmondta, hogy az Inquisitionben nagyobb hangsúly lesz az egyediségen ill. a stratégián, és kihangsúlyozta, hogy sokkal nagyobb morális felelősség nehezedik majd a játékos vállára, mint eddig: valóban gondoskodnia kell követőiről, nagyobb beleszólása lesz karakterének cselekedeteibe és külsejének kialakításába is. Az Inquisition sokkal inkább a Dragon Age: Originsre fog hasonlítani, mint a Dragon Age 2-re. Az Inquisition csapata nemrég multiplayerrel foglalkozó fejlesztőket vett fel, az ezzel kapcsolatos kérdésre Lee kitérő választ adott. Elmondta, hogy a Mass Effect multiplayer része valóban jó, de az Inquisition multi részével kapcsolatban még nem született döntés. A széria történetében először a Quanari is játszható faj lesz. Hogyan illik ez bele a világképbe? Lee szerint a világban sokan megértik ezt a népet, és vallásukat, így meg lehet indokolni, hogy miért ülhet pont egy Quanari az inkvizíció trónján, ahogy azt is, hogy miért ülhet ott egy elf. Az elfek üldözöttek ebben a világban, így felvetődik a kérdés, hogy hogyan érezne egy emberekből álló nemzet, ha egy elf inkvizítor elegyedne szóba velük. "Van módja, hogy ezt megoldjuk, David Gaider és az írók keményen dolgoznak azon, hogy összeálljon a kép. Érdekes látni, hogyan alakul."

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. maxpapa
2014.01.03. 18:09
Nekem egy nagy problémám van az egésszel.Hogy gyártás közben írják a történetet és ötletelnek rajta.Már rég kellene egy kész műnek és azon kellene már csak finomítani.
Ez olyan mint ha a munkások elkezdenék a házat építeni és az építész közben tervezné meg hogy milyen legyen a ház.Nem csoda hogy a szerkezeti hibák miatt oly gyakran dőlnek össze ezek a játékok, mint egy kártyavár.

Az hogy a Quanari faj játszható lesz nem érdekel, maximum nem választom ki.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. mikej95
2014.01.03. 19:27
ME3-ban volt egypár érdekes dolog a többi epizód történetével való kompatibilitás terén és epizódon belül is sikerült 1-2 paradoxont lértrehozni. Azt hinné az ember, hogy tanulnak az eddigi hibáikból(ME3, DS3, Origin, SimCity), ja de nem fognak, mert 2 betű a kapcsolat mind e között: EA.

maxpapa: Assassin's Creed története meg megvan írva x játékra előre, aztán a Black Flag-ben semmilyen történet nem volt. Akik nem bírták követni viszont örülnek neki.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Balucsek maxpa...
2014.01.03. 19:29
Azért nem egészen igaz... attól hogy még bizonyos részeknél törik a fejüket, hogy mégis hogy a frászba illik be az eddigi 2 rész+ DLC-k világába attól még ez nem biztos hogy hátrány... Ez picit olyan mintha egy repteret építenél... attól hogy még nincs meg a váró épületének terve attól már mellette egyengethetik a talajt, mert egyértelmű, hogy kelleni fog. Sőt, ha már megvan a váró helye csak még a terve nincs kész, építhetik a leszállót a gurulópályákat stb...
A grafikus motort fizikát stb... már javában készítik mikor az írók még csak a karaktereken töprengenek. Aztán jöhetnek a helyszínek/karakterek modellezése, animálása stb... és a story csak ezek után jön a hisz sztori nélkül is van játék, még ha csak egyértelmetlen hentelős gém is lesz, de fordítva nem igaz...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. s_erno
2014.01.06. 11:43
@mikej85
Várjuk meg míg kijön a játék és csak akkor mondjunk ítéletet felette.

ME3 ban az igazi paradoxon csak a végén volt amennyire emlékszem.Vagy nem erre gondoltál?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!