iPon Hírek

Hat in Time: Egyedi, kreatív platformer...

Dátum | 2012. 11. 16.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A Hat in Time egy "collectathon" (gyűjtögetésre ösztönző) kalandjátéknak készül PC-re és Mac-re. Megjelenését tekintve 3D-s lesz és Wind Waker féle cel-shaded grafikát kap, mindezt pedig a jó öreg Unreal motor hajtja meg. Jonas Kærlev avagy Mecha the Slag játékában egy kislány szerepébe kell beugrani, aki egy nagyon hasznos esernyővel lesz felszerelve. Az eszközt használhatjuk fegyverként, propellerként vagy magas helyek eléréséhez kampóként.

Minden pálya egy-egy napot képvisel a játékban, a tetteid pedig kihatnak majd a következő szintre. "Amikor a 'Kalapos gyerek' megváltoztat valamit, az jelentősen kihat az utána következő dolgokra, olyan elemek és lehetőségek nyílhatnak ki, amik korábban nem voltak elérhetőek. Erre példa, hogy az első fejezet harmadik felvonásában a 'Hat Kid' legyőzi a szakács maffiát. Így a jövőben már nem fog létezni a szervezet, melynek hatására egy korábban romokban heverő kisváros kivirágzik. Plusz ha a kalapos a második fejezetben a szabónak azt mondja, hogy csináljon neki egy ruhát és vigye el egy adott helyre, akkor amikor megérkezik oda, kész lesz a ruhája."

A játékban nagyobb lesz a hangsúly a felfedezésen, mint a harcon, de ettől függetlenül persze az is ki lesz dolgozva rendesen.

A vidám színek és zene az egész játéknak olyan retrós Nintendo fílinget ad, a régi 2D platformerek hangulatát árasztja, hiába, hogy ő maga 3D-s. Demóra még a télen számíthatunk, a kiadást jövő nyárra tervezi Jonas Kærlev. A játék nagyjából 5 óra hosszú lesz, a tervezett ára pedig 1 dollár.

Ha tetszik, amit eddig olvastatok és az alábbi videóban láthattatok, akkor szavazzatok rá a Steam Greenlight-on.

 

 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!