iPon Hírek

Hét új egybegéppel rukkol elő a HP

Dátum | 2011. 09. 09.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | FŐ EGYSÉG

A HP az idei ősz folyamán hatalmas támadást indít az egybegépek piacán, ugyanis a vállalat nem kevesebb, mint hétféle új konfiguráció bevezetésére készül. Az egyes modellek természetesen nem egyszerre, hanem szépen elosztva jelennek meg, így folyamatosan találkozhatnak majd újdonságokkal az érdeklődők.

A friss egybegépek között megtaláljuk az Omni 120-as és Omni 220-as, a TouchSmart 320-as, 420-as és 520-as modelleket, valamint a TouchSmart Elite 7320-as és Pro 3420-as konfigurációt. Az alábbiakban a jelenleg rendelkezésre álló információkat próbáljuk csokorba szedni, hogy világos legyen, pontosan mit is kínálnak az egyes termékek a vásárlók számára.


Nos, haladjunk akkor szépen, sorban. Szeptember 21-én jelenik majd meg az Omni 120-as modell, amely 399,99 dolláros induló áron lesz kapható. Ez a konfiguráció 20 hüvelykes képátlójú, 1080p-s felbontású LCD kijelzővel, Intel vagy AMD processzorral és akár 750 GB-os merevlemezzel is rendelkezhet majd. Az Omni sorozat másik tagja, a 220-as modell ezzel szemben már szeptember 11-én elérhetővé válik. Utóbbi konfiguráció annyiban különbözik majd a 120-as modelltől, hogy már második generációs, négy processzormaggal ellátott Intel Core i sorozatú központi egységgel érkezik és audió rendszere fel lesz vértezve a Beats Audio technológia minden pozitív tulajdonságával. Természetesen mindkét újdonsághoz kapunk majd egy vezeték nélküli billetnyűzetet és egy vezeték nélküli egeret is. A kijelző mindkét esetben dönthető lesz (-5/+25 fok).


A TouchSmart családban a 20 hüvelykes képátlójú TouchSmart 320-as, a 21,5 colos kijelzővel érkező TouchSmart 420-as, valamint a 23 colos megjelenítővel ellátott TouchSmart 520-as modelleket találjuk. Természetesen az összes TouchSmart modell érintőkijelzővel rendelkezik majd – de ez mondjuk a család elnevezése alapján cseppet sem meglepő. A HP mindegyik újdonsághoz mellékeli a TouchSmart szoftver legfrissebb kiadását, amely egyszerűbbé teszi a rendszer érintőkijelzőn keresztüli vezérlését. Maguk a kijelzők egyébként dönthetőek lesznek, de elforgatásukra és magasságállításra sajnos ezúttal sem lesz mód. A TouchSmart családban helyet foglaló újdonságok közül a 420-as és 520-as modellek, amelyek sorrendben 700 dolláros és 900 dolláros induló áron lesznek elérhetőek - már szeptember 11-én, míg 320-as társuk, amely 600 dolláros alapáron lesz kapható, majd csak október másodikán jelenik meg kereskedelmi forgalomban. Az újdonságok mindegyike 1080p-s LCD kijelzővel, beépített mikrofonnal és webkamerával, valamint Beats Audió hangrendszerrel érkezik és jár hozzájuk egy vezeték nélküli billentyűzet, valamint egy vezeték nélküli egér is. Érdekesség, hogy Blu-ray kombó meghajtót is kapunk a termékekhez, a TouchSmart 520-as modell pedig ezen felül még HDMI videó bemenetet is kínál. Az újdonságok LCD kijelzője akár 30 fokos mértékben is dönthető.

Jön a TouchSmart Elite 7320 is

Kicsit feljebb haladva a képzeletbeli ranglétrán, megérkezünk a TouchSmart Elite 7320-as modellhez, amely 21,5 hüvelykes képátlójú, LED-es háttérvilágítással ellátott érintőkijelzővel, valamint második generációs Core i3, Core i5 vagy Core i7-es processzorral kerül a boltok polcaira. A TN+Film típusú panelre épülő érintőkijelző 1920 x 1080 pixeles natív felbontás, 1000:1 kontrasztarány és 250 cd/m2-es fényerő mellett üzemel, betekintési szögei pedig szokás szerint 170 és 160 fokos értékeket képviselnek. A H61-es lapkakészlettel ellátott alaplapra épülő újdonság maximum 8 GB-nyi rendszermemóriával rendelkezhet, merevlemezből pedig a 250 GB-ostól az 1 TB-os modellig bezárólag több 7200 RPM-es opció is rendelkezésre áll. A videó vezérlő szerepét az adott processzorba integrált második generációs Intel HD Graphics egység tölti be, optikai meghajtóból pedig SuperMulti DVD-írót, vagy Blu-ray kombó egységet kérhetünk a termékhez. A rendszer RTL8171EH típusú Gigabites Ethernet vezérlővel és IDT 92HD91-es Beats Audió vezérlővel egyaránt rendelkezik, sőt, még beépített mikrofonokkal (2db) és egy két megapixeles beépített webkamerával is ellátták a mérnökök. A konfiguráció opcionálisan TV tunerrel, valamint 802.11 b/g/n típusú WiFi adapterrel is kérhető lesz.


A 150W-os külső tápegységgel érkező egybegép hat az egyben memóriakártya-olvasót, két USB 3.0-s és 4 USB 2.0-s portot, plusz egy mikrofon bemenetet és egy fejhallgató kimenetet kínál, de ezeken kívül Gigabites Ethernet porttal is rendelkezik. A TV-tuneres változat beépített IR-vevőt is tartalmaz, a hátlapi kivezetések között pedig egy koax antenna bemenet is lapul rajta.

Az újdonság várhatóan 850 dolláros induló áron válik majd elérhetővé, méghozzá szeptember 21-én.

Érkezik a HP Pro 3420 is, szintén üzleti felhasználóknak

A sor végén az érintőkijelző nélküli HP Pro 3420-as konfigurációt találjuk. Ez a modell Core i3-as, Pentium vagy Celeron processzorral lesz elérhető, választásunktól függően, viszont memóriából ő is 8 GB-nyit tartalmazhat majd (DDR3-1333 MHz), merevlemezből pedig 250 GB-tól 1 TB-ig bezárólag szintén több 7200 RPM-es opció rendelkezésre fog állni. A videó vezérlő szerepét itt is második generációs Intel HD Graphics egység tölti majd be, az LCD kijelző pedig 20 hüvelykes képátlóval, 1600 x 900 pixeles natív felbontással, 5 ms-os válaszidővel, 1000:1 kontrasztaránnyal és 250 cd/m2-es fényerővel bír majd. A betekintési szögek - mivel ebben az esetben is TN+Film panel dolgozik a termékben - 170 fokos, ileltve 160 fokos értékeket képviselnek. A 100W-os külső tápadapterrel érkező konfiguráció Gigabites Ethernet vezérlővel, két darab beépített mikrofonnal és egy 0,3 megapixeles beépített webkamerával kerül a boltok polcaira, de opcionálisan még akár 802.11 b/g/n típusú WiFi adapterrel is felszerelhető.


A SuperMulti DVD-íróval ellátott újdonság hat az egyben memóriakártya-olvasót, 6 darab USB 2.0-s portot egy mikrofon bemenetet és egy fejhallgató kimenetet, valamint egy Gigabites Ethernet portot tartalmaz. 

A TouchSmart Pro 3420 modell októbertől kezdve lesz megvásárolható, méghozzá 599 dolláros alapáron.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

17. asimov007
2011.09.09. 09:42
Sajna külső 2 eSata csatlakozó ezeken sincs. Nagy kár...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. kisza25
2011.09.09. 12:49
ahhoz képest, hogy kiszállnak a PC piacról
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Humbuk
2011.09.09. 12:56
Hahaha kisza25 nekem is egyből ez ugrott be
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. hakosh2
2011.09.09. 14:09
Még nincs 3 hete, hogy bejelentették. Ezek már rég léteztek a bejelentés előtt. Csak eladják már, ha egyszer megcsinálták.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. FXDominato...
2011.09.10. 07:35
Csak a futószalagot nem tudják leállítani.(Mert mindig megüresedik a raktár.)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. zsabzsab
2011.09.10. 08:54
Ezek a fránya integrált videokártyák...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Zabalint
2011.09.10. 19:47
Ezek az egye PC-k egyesítik a laptopok és az asztali gépek hátrányait.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Zabalint
2011.09.11. 12:12
Asztali gépek hátránya:
nincs hordozhatóság
Laptopok hátránya:
kis ház miatt nagyobb melegedés, korlátozott bővíthetőség
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. topcop
2011.09.11. 14:45
Zabalint!

Te is marketing szakos hallgató vagy, mint oly sokan itt? Mit süketelsz itt hülyeségeket?


1. aki lyen asztali monitor pécét vesz, az általában sem akarja hordozgatni, mely funkciója és korlátai egyébként is pont a laptop és a hagyományos gépek között van félúton....
2. tévhit a 'nagyobb' hőtermelés, több ilyen fazonú gép is van a köreimben (HP-ék), bár csak ennyi hőt adna le bármelyik asztali, és mindezt szinte hangtalanul teszi, arról nem is beszélve, hogy ez nem épp kis laptop méretű!
3. aki ilyet vesz (és nyilván nem erős játékokra), az általában sem akarja bővíteni, hisz bőven elég, ami benne van.

Ezek alapján nem hülye hasonlatokra alapozott hátrányokról kellene regélni, hanem arról, mikor és kinek éri meg egy asztali gépet ilyenre cserélni vagy épp helyette hasonló ilyet beszerezni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. tyaty
2011.09.11. 20:21
Aki nem akarja hordozni a gépet, az vehet egy kis fogysztású asztalit egy kicsi, házban, és egy monitort hozzá. Ezzel pont uganazt kapja, mint egy egybegéppel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Zabalint
2011.09.11. 21:22
@topcop:

"Te is marketing szakos hallgató vagy, mint oly sokan itt?"

Bocs, nem tudtam, hogy te az vagy. De tévedsz, mert nem vagyunk kollégák.

Az általad leírt feltételeknek egy nagyméretű(17-19 colos, pont amiket a hozzád hasonló nagyokosok szoktak használhatatlannak tekinteni) laptop is simán megteszi, ahol még extraként a hordozhatóság is megvan. Asztali PC-t pedig igenis a teljesítmény és a könnyű bővíthetőség miatt vesz az ember a laptoppal szemben. Éppen ezért tartom hatalmas parasztvakításnak ezeket az egybegépeket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. topcop
2011.09.11. 22:13
Zabalint!

Áruld már légyszi a nagyközönségnek is, hogy azért mert te rossz szögből értelmezel egy műszaki megoldást, abból hogy következik, hogy én nagyokos vagyok?! )

Egyébként közel vagy a megfejtéshez, felőlem mindenki akkora laptopot vesz,amekkorát akar, de tény, hogy pl. részemről egy 17" de főleg 19"-os laptopot (azaz egy téglát) nem sokkal könnyebb cipelni, mint egy hasonló méretű egybegépet....viszont tény, hogy egy 18-24"-os egybegépen (gyönyörű kijelzővel,mint pl. ezekben a HP-kben) fényévekkel kényelmesebb és pihentetőbb dolgozni vagy kikapcsolódni, mint egy akár tégla vagy jóval kisebb méretű laptopon, már csak a képernyő helyzete és távolsága miatt is.
Azt kéne megértened a nem csak látszólag gyerekes gondolkodásoddal, hogy a világ változik (reméljük még te is okosodsz picit), és sokan már évek óta nem azért vesznek asztali pécét, mert játék és teljestmény buzik, vagy a megvétel pillanatától már azon törik a fejüket, hogy mit cseréljenek ki rajta havonta, hanem mert azok lettek árban elérhetőbbek egy jobb, erős laptophoz vagy egybegéphez képest. Az ÁTLAG OTTHONI (nem játékbuzi vagy erődemonstráló) felhasználók 90%-nak akár egy 5-10 évvel ezelőtti teljesítményű pécé is bőven elég mindenre. Azért remélem Te sem gondolod, hogy egy jól átb@szott lüke paraszt, aki megvesz egy ilyen gépet, mely egyébként a VGA kivételével simán hozza mindenben a 'teljesítményt'. Aki meg gamer vagy atomerőművet fejleszt, esetleg szervert akar, az nyilván a kedvedért keres magának egy bütykölhetőbb gépet (hogy neked is legyen valami örömöd az életben). És még egy valami, ez nem asztali pécé (doboz+külön monitor),hanem AIO monitor PC és pont ugyanannyi létjogosultsága van a piacon, mint bármelyik más kütyünek, amit el tudnak adni, mert megvesznek...

a legjobbakat!

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Zabalint
2011.09.12. 07:50
"Egyébként közel vagy a megfejtéshez, felőlem mindenki akkora laptopot vesz,amekkorát akar, de tény, hogy pl. részemről egy 17" de főleg 19"-os laptopot (azaz egy téglát) nem sokkal könnyebb cipelni, mint egy hasonló méretű egybegépet...."

Persze, ha esetleg lebénult a kezed, és nem bírsz 4-5 kilót megemelni, akkor érthető. De amúgy meg még a 19 colos laptopot is be lehet vágni egyszerűen egy táskába(van ilyen méretű táska), aztán vinni ahová gondolod.

"viszont tény, hogy egy 18-24"-os egybegépen (gyönyörű kijelzővel,mint pl. ezekben a HP-kben) fényévekkel kényelmesebb és pihentetőbb dolgozni vagy kikapcsolódni, mint egy akár tégla vagy jóval kisebb méretű laptopon, már csak a képernyő helyzete és távolsága miatt is."

Ez szubjektív, de ha figyelnél, ezek konkrétan nem, de sok egybegépnél a billentyűzet is egyben van a géppel. Ott ugyanott vagy. Külső billentyűzettel meg ugyanott, mint ezeknél a HP gépeknél.

"Azt kéne megértened a nem csak látszólag gyerekes gondolkodásoddal, hogy a világ változik (reméljük még te is okosodsz picit), és sokan már évek óta nem azért vesznek asztali pécét, mert játék és teljestmény buzik, vagy a megvétel pillanatától már azon törik a fejüket, hogy mit cseréljenek ki rajta havonta, hanem mert azok lettek árban elérhetőbbek egy jobb, erős laptophoz vagy egybegéphez képest."

Ez így nettó baromság. A laptopok ára is egyre lefelé tör. Már 80 ezerért kapni új laptopot(15,6-ost), miközben asztali gép+monitor is van 60-70 ezer. Beszélsz a jövőről, miközben a trend éppen az, hogy az átlag userből egyre többen döntenek laptop mellett.

"Az ÁTLAG OTTHONI (nem játékbuzi vagy erődemonstráló) felhasználók 90%-nak akár egy 5-10 évvel ezelőtti teljesítményű pécé is bőven elég mindenre. "

Így van. Többek között ezért is egyre többen döntenek olcsó laptop mellett, hiszen minek mondjuk asztali gép, ami sokkal többet fogyaszt, mint egy laptop.(játszik még az ITX is)

"És még egy valami, ez nem asztali pécé (doboz+külön monitor),hanem AIO monitor PC és pont ugyanannyi létjogosultsága van a piacon, mint bármelyik más kütyünek, amit el tudnak adni, mert megvesznek..."

Hordozhatóság szempontjából márpedig asztali PC.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Zabalint
2011.09.12. 07:51
És, igen, okoskodásnak tartom, hogy ennek az egybegépnek meglátod a létjogosultságát, egy 17 colos laptopnak meg nem. Azért, mert az érvelésed, hogy tudniillik a hordozhatoságban a 17 colos laptop az 0, egy óriási csúsztatás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. topcop
2011.09.12. 20:06
Szerintem meg amikkel te (ellen)érvelsz, az is teljesen szubjektív, hagy döntse már el a kereslet-kínálat, hogy minek van létjogosultsága és mi a parasztvakítás.
Egyébként én talán egyetlenegy normális egybegépet sem ismerek (lehet 1-et igen), ahol beleintegrálják a gépbe (pl. kihúzhatóan) a billt, 95%-ban adnak mellé egy szép BT-osat, persze, ha te felsorolod azt a 'sokat', legalább 10-et,akkor azt mondom: ejha..... ) de egyébként lényegtelen.

Szóval ez így elég meddő, csak annyit kérek, próbáld meg különválasztani a hagyományos pécét, laptopot és ezeket, mert más a célközönségük, még akkor is, ha te épp nem vennél ilyet,mert te szeretsz otthon bütykölni és lázba hoz egy benchmark vagy tuning vagy kielégüléssel tölt el, hogy ide-oda cipelgeted. Hidd el, ha egész nap körbe-körbe mondogatod, akkor sem mindenki olyan, hogy vagy laptop, vagy nagy doboz és külön monitor. Hogy ne menjek bele a "mi a parasztvakítás blogodból" a netbook-subnotebook-notebook-pda-pna-tablet-okosteló témakörökbe ezen az alapon. Ott is lehetne a világ végéig pro és kontrázni, hogy ki a hülyébb.....
Hogy (erősen a beltartalomtól függően) egyre olcsóbb minden, ez jó nekünk, de ettől még ha hídba mész sem fog mindenki 80ezres laptopot venni, mert van aki megteheti és meg is teszi, hogy szebbet, nagyobbat, nehezebbet vagy épp sokkal drágábbat vesz, legyen az bármi. És hidd el,aki vesz egy ilyet, annak már van laptopja is (általában már legalább 2). ) Szerinted ez baj?!
A "nettó baromságra" meg csak annyit, hogy megint nem figylesz, én olcsó erős pécé kontra ugyanazt hozó drágább laptopról beszéltem, ha meg valaki laptopot vesz, azzal ugyanannyit veszít a bővíthetőséggel, garanciával, mintha egybegépet venne, csak könnyebben cipelgetheti. ) juhéjj

Végezetül, Te ne vegyél ilyet, aki meg akar, az vegyen! Ámen! Ez majdnem ilyen egyszerű, csak kicsit túlbonyolítottuk....)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Zabalint
2011.09.12. 23:19
@topcop:
"Hogy (erősen a beltartalomtól függően) egyre olcsóbb minden, ez jó nekünk, de ettől még ha hídba mész sem fog mindenki 80ezres laptopot venni, mert van aki megteheti és meg is teszi, hogy szebbet, nagyobbat, nehezebbet vagy épp sokkal drágábbat vesz, legyen az bármi."

Szerintem te félreértetted ezt, én a 80 ezres laptopot arra írtam, hogy te jöttél azzal, hogy akinek minimál konfig elég asztali gépként, az minek venne laptopot, hisz az drágább, és úgysem cipeli. Pedig az integrált videokártyás asztali minimál konfig legjobb esetben monitorostul jó ha 10 ezerrel jön ki olcsóbban, mint a laptop. Amúgy meg nem 80 ezres laptopom van, és pontosan tudom miért érdemesebb drágábbat, jobbat venni(nem csak hardver).

"A "nettó baromságra" meg csak annyit, hogy megint nem figylesz, én olcsó erős pécé kontra ugyanazt hozó drágább laptopról beszéltem, ha meg valaki laptopot vesz, azzal ugyanannyit veszít a bővíthetőséggel, garanciával, mintha egybegépet venne, csak könnyebben cipelgetheti. ) juhéjj"

Láttad mivel kezdtem(laptopok hátrányai)?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. topcop
2011.09.13. 12:15
"én a 80 ezres laptopot arra írtam, hogy te jöttél azzal, hogy akinek minimál konfig elég asztali gépként, az minek venne laptopot, hisz az drágább, és úgysem cipeli."

ez az a rész,amit fingom sincs honnan olvastál ki vagy melyik mondatrészbe akarod beleértelmezni, mert én semmilyen hasonlót sem írtam, mint ahogy egy szóval sem mondtam azt, hogy bárki ne vegyen akár 60 ezres, akár 600ezres laptopot, akár egybegép vagy turmixgép helyett is. én mindössze neked akartam elmondani, amit az előző hsz-emből átemelnék végezetül és konklúziónak: ne akard kizárólag egyéni szocproblémád alapján két részre osztani a piacot, laptop vagy sima pécé osztályra, mert nem fog menni, végezetül: ...Te ne vegyél ilyet, aki meg akar, az vegyen!... ) (Ugye megpróbálod ezt elfogadni?!)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!