iPon Hírek

Homefront: Nehézségek, kötelezettségek

Dátum | 2012. 07. 18.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

Kezdjük talán az utóbbival. A Kaos Studios korábbi alkalmazottjai elárultak néhány titkot annak kapcsán, hogy miért is mentek ilyen nehezen a dolgok a fejlesztőcsapat háza táján.

Az egyik gond az volt, hogy Danny Bilson (ex-THQ fejes) túlságosan belefolyt a kreatív munkába, nagyjából a projekt közepén. A fiúk emiatt még nem tudtak haragudni rá, mert ettől függetlenül nagyszerű lehetőséget kaptak tőle és minden erőforrást alájuk tolt. Igazából az a döntés fájt nagyon a stúdiónak, hogy rá voltak kényszerítve, hogy Észak-Koreát állítsák be a rosszaknak. A Kaos eredetileg Kínát akarta megszálló nemzetnek, ez viszont nagyon aggasztotta a THQ-t, mert nem akartak konfliktust a kínai üzletfeleikkel. A csapatot sajnos eléggé demoralizálta ez a döntés.

Az ex-alkalmazottak hozzátették viszont, hogy Bilson nagyon sokat segített a sztorinál és óriási hype-ot is generált a játék körül, de a játékmechanikával nem volt tapasztalata, ami frusztrálta a dizájner csapatot. (További információk ezzel kapcsolatban, a Gamasutra egy korábbi cikkében.)


Szintén a Gamasutrának tett nyilatkozatot a Gearbox feje, Randy Pitchford is, aki elmondta, hiba volt egy mezőnyben indítani egy új IP-t (Homefront) a Call of Duty-val. Pitchford szerint a sztori és a környezet nagyon izgalmas volt, csak kevés kockázatot vállaltak gameplay fronton, pedig erre kellett volna koncentrálni, ha már a COD-nak dobják oda a kesztyűt.

"Nem elég, ha nyers erővel mész neki a piacvezetőnek, az eszükön is túl kell járni. Jobbnak kell lenni a játéknak, a marketingnek és a gyártásnak is... egyszerűen mindennek jobbnak kell lennie. Ennyi."

Randy bácsi gyorsan hozzátette azt is, hogy nagyon óvatos, amikor más emberek üzletén csámcsog, de azért rávilágított egy érdekes tényre. Arra, hogy összerakták a Homefront egyet, aztán reménykedtek benne, hogy kisül belőle egy rendes IP. Végül a THQ úgy érezte, hogy megér még egy próbálkozást a dolog, de már a Crytek fejlesztésében. Pitchford nem értette, hogy THQ szerint mi volt a probléma, de szerinte az mindenképp hiba volt, hogy fejlesztőt cseréltek.

A Homefront 2 megjelenése a THQ 2014-es gazdasági évére van kijelölve, szóval 2013 áprilisa és 2014 márciusa közt kellene valamikor befutnia.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. twollah
2012.07.18. 22:04
Nekem tetszett a játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. gyigyo
2012.07.19. 09:54
jó gamma vót ez...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!