iPon Hírek

Hosszú és nagy lesz a Kingdom Come: Deliverance

Dátum | 2015. 09. 22.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Habár a cseh fejlesztők által készített Kingdom Come: Deliverance eredetileg a Kickstarteren indult, szó sincs arról, hogy "indie" címként tekintsünk rá - legalábbis ehhez ragaszkodik Daniel Vavra, a fejlesztők vezetője. Az anyag eredetileg 1,1 millió dollárt kapott a közösségi finanszírozási oldalon, de azóta is lehet támogatni folyamatosan, és minden támogató hozzáférhet az éppen aktuális technológiai alfához. A játékon egyébként egy 70-fős csapat dolgozik, nem kis produkcióról van tehát szó. Ezen kívül a CryEngine 3-ra épül, és abból igyekeznek is mindent kihozni a srácok. Vavra szerint egy AAA-kategóriás anyagról beszélhetünk, ami egyébként nem fantasy, a szó szoros értelmében, a lényege ugyanis a kardvívás minél realisztikusabb szimulálása. Ráadásul nem is lesz rövid. A készítők ígérete szerint legalább 50 órányi játékidőre számíthatunk. A fejlesztés jelenleg az alfa stádiumban tart, és a Warhorse stúdió megerősítette, hogy a PC-s megjelenés után érkezik konzolokra is - a tervek szerint csak pár hét lesz a különbség, de először mindenképp PC-re jön. Mivel a CryEngine 3 eleve multiplatform, a kódot nem kell portolniuk, az jelenleg is fut konzolokon. Persze optimalizálni kell, főleg a memóriahasználatot, ugyanis jelenleg a framerate még viszonylag alacsony, de Vavra szerint egyáltalán nem problémás a dolog. Ami a VR-t illeti, az úriember csak annyit tudott mondani, hogy támogatni fogják, az Oculus Riftet legalábbis mindenképp. Előtte azonban ki kell találni néhány dolgot, például azt is, hogy miként kerüljék el a rosszullétet. Ez a típusú játék ugyanis (FPS-nézetű harc és lovaglás) kifejezetten képes a mozgásbetegség előidézésre, akár még VR nélkül is. A Kingdom Come: Deliverance valamikor 2016 nyarán jelenik meg.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. Crytek01
2015.09.22. 12:39
Mondjuk jó lenne már látni is valamit ,ahol pl belovagolja valaki az egész game területét, hogy elképzeljem hogy lesz ebben 50 óra.
Mert amit eddig láttunk a 100mx100méters 3-4 házas kis "tanya" kevés eddig.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. aryanis83
2015.09.22. 12:45
Ó, belsőnézetes lovaglás..én elhiszem, hogy ez így realisztikus, de sokat levesz a játék hangulatából, hogy szénné röhögöm rajta magam. Mivel a lovat nem látod, olyan, mintha a szörnyecskékből ugrálna valaki előtted egy pogo-sticken ..Ebbe talán belefért volna egy third person nézet..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Trolltaxi aryan...
2015.09.22. 13:00
Igazad van, sokkal izgibb közben a ló seggét is nézni...

Ezekben a játékokban teljesen letiltanám a 3rd person kamerákat. (OK, csak a Mount&Blade 1-2. alapján mondom ezt) A külső nézet teljesen odavág a beleélésnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Nemadja
2015.09.22. 13:06
16:24-nél az ott egy közlekedési tábla (talán úton folyó munkák táblája)?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Balucsek
2015.09.22. 18:34
50 óra a teljes trilógia hossza lesz, vagy az első részt növelik meg ennyire? Mert a gyűjtés idejéről nekem még 10-20 óra közötti részekből álló trilógia rémlik összesen 40-50 órára becsült tartalommal. Ez volt az egyetlen dolog ami annak idején eltántorított a preordertől.

Szerk: Ahogy látom kickstarteren még pont egy olyan érték van megadva, hogy bármi is lehessen belőle:
Approx. gameplay time: 30 hours (Act 1), 70+ hours (all 3 acts)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. YellowFlas...
2015.09.23. 00:11
Hosszú és nagy.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. RaimiHS
2015.09.23. 14:07
Elder Scrolls Oblivionra hajaz kicsit
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!