iPon Hírek

Ideiglenes üzletekben népszerűsíti termékeit az Intel

Dátum | 2013. 11. 15.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | IT VILÁG

Az Intel hamarosan új stratégiát vet be annak érdekében, hogy vásárlóit közvetlenül, hatékonyan elérhesse: a cég úgynevezett pop-up store-okat, azaz ideiglenes üzleteket nyit, amelyekben bárki megismerkedhet a legújabb termékekkel és technológiákkal. Ezzel a lépéssel a vállalat az Apple, a Samsung és a Microsoft nyomdokaiba lép - rövidesen kiderül, sikerrel teszi-e ezt.

Az Intel Retail Experience Store névre keresztelt üzletek csak ideiglenesen lesznek elérhetőek, méghozzá több különböző régióban. Az első ilyen üzlet november 23-án, délelőtt tíz órakor nyílik New York NoLita városrészében. Ezt követően több hasonló pop-up store is megnyitja kapuit, ám az egyelőre nem világos, pontosan mely régiókban (november 23-án erre is fény derül). A jelek egyelőre sajnos arra utalnak, hogy az ötletes kezdeményezés csak az Amerikai Egyesült Államok területén élők számára lesz elérhető. A lenti videó alapján az Intel Retail Experience Store-okban meg lehet majd tekinteni és ki is lehet majd próbálni a legfrissebb noteszgépeket, konvertibilis táblákat és hagyományos táblagépeket, valamint meg lehet ismerkedni a legújabb technológiákkal is. A készülékek helyi, azonnali megvásárlására látszólag nem lesz mód, de ez nem meglepő, hiszen a kezdeményezés nem is ezt, hanem inkább azt a célt szolgálja, hogy felkeltse a vásárlók érdeklődését az Intel termékei iránt. Persze aki ellenállhatatlan vágyat érez egy-egy termék azonnali birtoklása iránt, az üzletből online módon megrendelheti azt. Az Intel egyes termékek esetében arra is lehetőséget ad majd, hogy a vásárlók hazavigyék és otthonukban kipróbálják.
Az érdeklődőket ingyen kávéval és ingyenes pénteki filmvetítésekkel várják, maga az üzlet pedig naponta háromszor alakul át. A kezdeményezésben az Intel Tech Disruptors Programjában szereplő termékek, illetve szakemberek vesznek részt - utóbbiak technikai segítségnyújtást, illetve a termékek legfontosabb tulajdonságainak ismertetését is vállalni fogják, sőt, segítenek az adott felhasználó igényeihez leginkább passzoló termék kiválasztásában is. Az Intel Retail Experience Store-ok - ahogy az a pop-up store-okra jellemző - olyan gyorsan tűnnek majd el, amilyen gyorsan felbukkantak. Az első üzlet november 23-án nyílik, majd ezt követően több másik is megnyitja kapuit, ám a következő év januárjának 25. napján mindannyian befejezik működésüket.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. arn
2013.11.15. 11:53
hat ez szvsz fail
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. vivanto
2013.11.15. 13:27
Erre miért van szükségük?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Humbuk
2013.11.15. 14:19
vivanto: Presztizs
Egyértelmű, hogy a szakmában járatosabbaknak nem kell bemutatni az intelt, viszont a laikusoknak néha nehéz átlátni, a technikai dolgokat

Hogy az emberek ne úgy tekintsenek a dolgokra, hogy vannak a kékek meg a pirosak (mert sztem 80%ban így van)

ocsabi:
Nem akarok kukacoskodni, bár tudjuk, hogy a sebesség nem szuperponálódik, azért ha párhuzamosan nézzük, van némi ráció abban hogy szumma 10Ghz (Teljesítmény szempontjából és nem sebesség) Hiszen ha van 4db 100Wos izzód, nem mondhatnád rá, hogy csak 100W
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. vivanto Humbu...
2013.11.15. 14:52
Ez tiszta sor, de szerintem a laikusoknak sem fog sokat változtatni a helyzeten. Azok továbbra is bemennek a szokásos HP/Dell vagy hasonló OEM márkaszervízbe és megveszik a kész desktopot, vagy jobb esetben egy az iPon-hoz hasonló üzletbe és egy kész konfigot vesznek/összerakatnak egyet az eladóra bízva a részleteket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. 5hR3kY
2013.11.15. 18:28
Értelmetlennek tartom a dolgot, de a szívük joga eldönteni hogy mire költik a pénzüket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. kekegsm
2013.11.18. 10:20
Nem arról van szó, hogy milyen konfigot rakasson össze a jónép, hanem arról, hogy megismertesse az Intel a vásárlókkal, hogy melyik rövidítés mit is jelent. Pl szerintem a a notivásárlók 80-90%-a nem tudja, mit jelent a WiDi, mire való, sem a DNLA-val nincs tisztában, sem arra, hogy miért is gyorsabb egy U-s i3 proci a maga 1.4-1.5 GHz-ével a Pentium IV 3Ghz-éhez képest. Elmagyarázzák, mi az a hyper-threading és a turbo-boost, meg ilyenek.

Jó dolog ez, a vásárlók sokkal nyugodtabban, biztosabban választanak, nem érzik úgy, hogy az eladó csak át akarja verni őket. És el is lehet adni nekik a jobbat, drágábbat, ha megértik, miben is nyújt többet nekik.

Pl a legtöbb embernek fogalma sincs a Haswell-es videókártyák teljesítményéről, mert "integrált szar" címszóval leírják. Pedig egy Haswell i3 a HD4400-al simán elveri az én első generációs mobil Core i5 + Ati5650M kombómat, saját mérés, nem kicsit hüledeztem.

De ha itt az iponon a termékek hozzászólásaiban megnézitek a kommenteket, akkor rájöttök, hogy hány és hány hozzá nem értő, de magát szakembernek gondoló emberke van, akiknek halvány lila segédfjuk sincs a technológiáról, amit megvesznek, sokszázezrekért esetleg. Amíg a vásárló rákérdez, hogy a csúcsbrutál vízhűtés lehűti e a kis pentium prociját, vagy hogy hány fényképet tud eltárolni egy 3TB merevlemezen, addig igenis szükség van az okításra...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. 5hR3kY
2013.11.18. 17:39
Az okításra szükség van, de elég ha szétnézel a környezetedben, és rájöhetsz hogy nagyon sok olyan ember van, aki nem is akar érteni a dolgokhoz! Nekik kell egy ismerős/rokon aki ért hozzá, eldönti helyette hogy mit vegyen és összerakja/megcsinálja/megjavítja helyettük, mert ők egyszerűen nem akarnak érteni hozzá kicsit sem! De ha belegondolsz ez logikus mert minek ismerje az összes új technológiát ha öt évente cserél számítógépet, és ő nem power user, hanem csak egy átlagos netezős ikonkattintgató? Olyan ember meg végképp nem létezik akinek nincs az ismeretségi körében vagy a rokonságban egy olyan személy aki nem ért hozzá.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!