iPon Hírek

Így fest a Hob, a Torchlight fejlesztőjének Zeldája

Dátum | 2016. 12. 07.
Szerző | Nephin
Csoport | JÁTÉK

A Runic Games Zelda-szerű új projektjéről, a Hobról tavaly, a bejelentésekor már írtunk. Azóta természetesen sokat haladt a fejlesztés, és elkészült egy 24 perces, a játékmenetet bemutató felvétel is, melyet a stúdió elnöke, Marsh Lefler és a játék készítésének vezetője, Patrick Blank narrál. A Hob elég sokban különbözik a Runic Games előző játékától, a Torchlighttól. Először is, nem véletlenszerű, de átalakítható, teljesen személyre szóló. Megvan a történet, amit el szeretnének mesélni, a világ pedig úgy alakítja ezt a történetet, ahogy játszunk. Ez azt jelenti, hogy nincsenek párbeszédek, nincs szöveg, a környezetet „olvasva” kell rájönnünk, mi történik és mit kell csinálnunk.
Lesznek nagy, nyílt területek, mint a videón látható erdő, de lesznek apróbb, családiasabb helyszínek is, más témával és megjelenéssel. Ahogy Banks elmondta, olyan világot szeretnének teremteni, melyet szívesen fedezünk majd fel, miközben valóban oda kell figyelnünk rá. Követhetjük a kijelölt utat, de az igazi szórakozás akkor vár ránk, ha letérünk róla. A fellelhető nyomokat sem úgy kell elképzelni, hogy nagy, világító nyilak mutatják a helyüket – apró, finom jelzések utalnak majd rájuk. A videón megnézhetjük a harc és a kezelés alapjait, illetve láthatjuk, hogy változik minden, ahogy Hob halad előre. A fejlesztők arra is figyelmeztetnek, hogy miközben megpróbáljuk rendbehozni a dolgokat, veszélyekkel is szembe kell majd néznünk, de nem csak a szörnyek részéről: arra is rá kell jönnünk, egyáltalán hogyan működik ez a világ. A Hob a tervek szerint valamikor jövőre jelenik meg.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. AxoPy
2016.12.08. 03:21
minecraft/bastion combora emlekeztet grafikailag, de nagyon kivancsi lennek ra, jonak tunik
torchlight 1-2 elkepesztoen jo jatekok voltak, bizok a sracokban!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!