iPon Hírek

Így gyógyul meg a Rainbow Six Siege

Dátum | 2017. 05. 24.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Ahogy arról már beszámoltunk, a Ubisoft annyira komolyan veszi a Rainbow Six Siege körüli problémákat, hogy egy egész szezonnyi tartalmat odébb tolt, hogy helyet csináljon az Operation Health-nek. Ez tulajdonképpen patch-ek sorozata lesz, melyekkel a visszajelzések alapján igyekeznek javítani a játékon. A Ubisoft már össze is szedte a legégetőbb problémákat, amiket első körben igyekeznek majd megoldani. Ezeket persze később részletesebben is kifejtik majd, de legalább már tudjuk, hogy merre indulnak el. Egylépcsős matchmaking - A cél az lenne, hogy a matchmaking rendszer jóval kényelmesebben, egy lépcsőben működjön. Ez már tesztelés alatt áll a technikai tesztszerveren. Menet közbeni csatlakozás - A fejlesztők nem akarják, hogy a ranked meccsekhez menet közben lehessen csatlakozni, így a rendszer oda nem is rak majd be játékosokat ilyenkor. A casual meccsekhez azonban lehet csatlakozni menet közben, ez azonban sokszor bugos, így ezt igyekeznek kijavítani. Pályák javítása - A pályatervezésért felelős csapat nagyon alaposan végigmegy az összes pályán, és kijavítják az összes felmerült bugot, vagy exploit lehetőséget. Spawn killing - Szintén a pályákhoz kapcsolódik, hogy bizonyos körülmények között lehetőség van spawn killingre, vagyis amikor a védő a spawnolás után szinte azonnal meg tud ölni. A pályatervezők ezt is igyekeznek visszaszorítani. A Ubisoft azonban megjegyzi, hogy ha spawnolás után agyatlanul indulunk el a cél felé, és úgy lőnek le (tehát például nem használunk fedezéket), az nem számít spawn killingnek. Összeomlások - Sokan panaszkodnak (főleg PC-n) arra, hogy a játék viszonylag gyakran és váratlanul összeomlok. A programozók igyekeznek átrágni magukat a kódon, hogy megoldják ezt a problémát. Hit boxok - Átalakul majd, ahogy a játék kezeli a hit boxokat és regisztrálja a találatokat. Már ez is a technikai tesztszerveren van. Problémás defuser - A készítők szerint a defuser úgy, ahogy van rossz. A kezelése nem mindig megfelelő és intuitív, és néha nem úgy működik, ahogy kéne. A defuserrel kapcsolatos problémákon a teljesen Operation Health alatt folyamatosan dolgoznak majd. Glaz - Végül pedig, az egyik támadó karakter, nevezetesen Glaz "komoly figyelmet" kap a készítőktől, de erről bővebben még nem árultak el semmit.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. sonybear
2017.05.24. 18:53
A cikk szerkesztőjének: az összeomlások bekezésben elírtad az összeomlik szót (összeomlok). Nem nagy hiba de gondoltam szólok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Kerub88
2017.05.24. 22:11
Par hete kezdtem bele és már most nagyon tetszik mennyit fejlődött a játék 1 év alatt (egy ingyenes hosszúhétvégét anno végigtoltam). Cheatereknek már nyoma sincsen és a balance is elég jó irányba halad.

Az Operation Health patch sorozat elég negatív visszhangot kapott a közösségtől, mert ezzel az ideire betervezett és beigért kontentet is megkurtitották. Azzal érvelnek, hogy "jobb helyeken" a bug javítás nem feature hanem alap és ezzel nehéz is vitatkozni.

Én személy szerint örülök hogy a hibák kapnak egy alapos javítócsomagot, akár még a content kárán is. Hosszútávon ez a legjobb a játéknak.
Már azzal elégedett lettem volna ha ez az egy dolog javítasra kerül: hit boxok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. RCAy1ZSpT5
2017.05.27. 20:00
A hit reg borzasztó kiadás óta. Gyakorlatilag tönkreteszi a játékot.
Mindig felkúsztam egyre nagyobb rangokra ranked-ben, aztán rájöttem, felesleges szenvedni vele, mert egyszerűen nem a skill számít.

Ez a hitbox patch talán majd javítja ezt is, nem tudom.
De lassan 2 éves lesz a játék mire megjavítják... wtf.

(Javítás is vegyesen értendő. A pajzsos emberkék teljesen jól működtek első verzió óta. Aztán jöttek a DLC-k meg patchek, és úgy 1-2 hónapja megölték őket. Mentél a pajzsoddal, és "mögé lőtt" a támadó. Csak random, simán.

Lehet azóta ezt javították, de egy ideig nem lehetett pajzsos embert vinni kb.)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!