iPon Hírek

Így játsszuk a Walker Assault módot

Dátum | 2015. 10. 09.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A tegnapi napon hivatalosan is elindult a Star Wars Battlefront nyílt bétatesztje, így a játékosok egyszerre szabadultak rá a játékra Xbox One-on, PS4-en és PC-n. Ennek megfelelően számos csatlakozási probléma merült fel, és amíg a konzolokon jellemzően viszonylag simán ment később a játék, PC-n nem volt éppen rózsás a helyzet. Ma a DICE közölte, hogy újabb szervereket állított be a béta mögé, amik többnyire a PC-s helyzetet hivatottak orvosolni. A mai nap tapasztalati alapján (bár messze még a csúcsidő) úgy tűnik, hogy sikerrel: a matchmaking gyors, nincsenek kapcsolódási problémák és a lag is ritka. A DICE ugyanakkor igyekszik hangsúlyozni, hogy ez továbbra is csak egy béta, így a netkódban és a szerverek területén is sok fejlődés lesz még a megjelenésig - a nyílt béta egyik célja éppen a szerverek terhelésének felmérésre. Hogy kéne játszani a Walker Assault móddal? Néhány mérkőzés lejátszása után számomra nyilvánvalóvá vált, hogy a játékosok többségének fogalma nincs, hogyan működik a Walker Assault játékmód. Mindenki csak rohangál és lövöldözik, az objektívákat pedig figyelmen kívül hagyják, így nem csoda, hogy rengetegszer a Birodalom nyer - majd mindenki indul sírni a hivatalos fórumokra, hogy a játék kiegyensúlyozatlan. Ez a DICE hibája is, ugyanis nem magyarázza el rendesen, mi is a játékmód lényege. Így nagyobb a tanácstalanság, mint annak idején az Evolve kezdetekor, hiszen itt ráadásul 20 embernek kéne együttműködnie. Éppen ezért most röviden szeretném leírni, mit is kéne csinálni. A játékmenet lényege: Ebben a játékmódban a Birodalom célja, hogy a két AT-AT-ből legalább egyet életben tartson a menet végéig. A Lázadók célja, hogy mindkét AT-AT-t megsemmisítsék a menet vége előtt. Egy kör három fázisból áll, ezt mutatja a három pöttyel ellátott csík a képernyőn - a fázisok azt jelentik, mennyire haladtak előre az AT-AT-k, ha pedig az egész csík kékké változik, a Birodalom nyer. A lényeg, hogy az AT-AT-k alapból sebezhetetlenek, azonban minden fázis végén jönnek az Y-Wing bombázók, akik lekapják róluk a pajzsot: na, ilyenkor lehet és kell is őket minél jobban lesebezni. Ez tehát azt jelenti, hogy a Lázadóknak összesen három lehetőségük van egy menet alatt annyira szétlőni az AT-AT-ket, amennyire csak lehet. De mit tehetnek még a Lázadók? A pályán található még két Radio Uplink, ha ezeket elfoglaljuk (nem elfelejteni: Use gomb!), akkor több Y-Winget adhatunk hozzá a bombázáshoz, így több ideig marad lent az AT-AT-k pajzsa. A Birodalom célja természetesen az, hogy kitisztítsa a Lázadókat a rádióktól. Röviden tehát: Birodalom: ölni kell a Lázadókat halomra, és nem engedni, hogy aktiválják a rádiókat. Lázadók: el kell foglalni és tartani a rádiókat, amíg csak lehet, majd a fázisok végén minél több sebzést kell bevinni az AT-AT-kbe. Segítség, hogy a Snowspeederrel kábelt húzhatunk a lépegetők lábai köré (nem egyszerű feladat), és az Orbital Strike powerup is nagy sebzést visz be rájuk.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

12. perneki
2015.10.09. 16:10
Igen én is sírok hogy kiegyensúlyozatlan mert ennek a játéknak egyáltalán nem kéne bonyolultnak lenni, de az a védőknek. 30 matchből nyertem 2x védőként de akkor nagyon könnyen aztán elmentek akik csinálták a feladatot és újra rohangászás. Nem tudok írni a társaknak hogy csinálják a feladatot mert meghaltam és csak élve lehet kommunikálni akkor meg menni kell mert oda spawnolsz ahol lőnek rád általában.

Alapjára véve tetszik a játék hiányzik a beszállok a repülőbe és felszállok feeling de azé nem zavar a hiánya spawn system et megbuherálják hogy a rohangászós emberek is értsék hogy oda kell menni, ha meg vissza kell vonulni akkor mennek vissza ha alapból be lenne kapcsolva a station vagy mi mikor lerakják az is jópont lenne az AT-ST nerfelni kéne az fix vagy a spawnját lejjebb venni a turret tornyoknak meg több hp kéne ne a hangárban spawnoljak a beaktivált station mellett mert akkor bennragad mindenki annál a résznél. igazából én sose voltam ilyen battlefield rush feelingel ellátott modok híve én conquest et pártolom jó játék lesz csak ne legyen kevés mikor kijön, 40+ óra után is élvezzem. Várok 1 6000FT os leértékelésig.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. drift3r91
2015.10.09. 17:11
Ez a Star Wars Battlefront véleményem szerint nem lett nagy szám.
Battlefield star wars textúrákkal, aki mást mond az nem veszi észre.
A feeling még meglenne ha nem fogytékos játékmódokat kéne csinálni,. Van a pontfoglalásos, a star wars arról szólt, hogy 8v8 ember rohangál egy pontért a puszta közepén? köze nincs a hangulatához ilyen téren, ha azt mondom hogy van egy halálcsillag vag yegy bolygó és 5perc van behatolni felrobbantani és meg kell akadályozni a védőknek,hát kicsit feelingesebb lenne mint a semmiért öldökölni. Ja és vigan elvan a 8GB rammal ultran hadd ne mondjam hány fps de 60fölött GTX 780 al.
Az a trailer amit anno mutogattak kb a survival módhoz köthető semmi egyéb, ami egyébként szokásos, de talán a star wars hangulathoz az illik alegjobban, lezuhantok pl egy bolygon a birodalmiak meg ki akarnak nyirni védd meg magad mig jon a felmentő sereg. De az h futsz és lősz persze vannak nem TDM fogyaték módok, hát nem tudom béna és kész 2. meccsen már 2. vopltam pedig nekem nem vlt még kioldva semmim. A játékosok nagy része béna hozzá azt gondolják COD!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. noPublicFG
2015.10.10. 00:26
Az a bajom, hiába találom el az ellenfelet (a célkereszt találatkor vörös színűre vált) mégsem mozdul az életereje. Lehet még több is lesz. Szóval nekem csak ez a problémám. Szerencsére egy összeszokott csapattal játszom, így a fent említett rohangászásban nem volt részem, csak a "Victory" feliratban. ^^

Azzal viszont InGen-nel egyetértek, hogy jobban kéne kommunikálni a játékosok felé.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. ThePoweR drift...
2015.10.10. 13:08
Ha játszottál volna a Battlefront 2-vel akkor tudnád hogy ez pontosan ugyan az csak a BF Frostbite motorjával. Ezért hat BFesnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. zoligaby ThePo...
2015.10.10. 15:09
Imádom mikor olyan valaki fikázza a programot,akinek fogalma sincs semmiről. Igazad van a Frostbite még mindig jó és szép :-) Pacsi a fejlesztöknek a számomra kiváló játék élményért. Optimalizált már a béta is, ami valljuk be,manapság nagyon nem megszokott Köszi EA
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. astronaut_...
2015.10.10. 17:40
"Ez a DICE hibája is, ugyanis nem magyarázza el rendesen, mi is a játékmód lényege."

Rögtön az elején írja, három mondat. Utána folyamatosan ott van a Capture/Defend, logóval. Eközben a rádión is bemondják kismilliószor, hogy mire van szükség.

Aki ebből sem érti, hogy mit kéne tennie, az kretén, annak lehetne bármilyen tutorialt készíteni.

Ami talán nem nyilvánvaló, az az, hogy a tornyokkal kéne lőni az AT-AT-t, és akinek nem jut torony, az a blasterekkel nem a monstrumot lövi, hanem az ellenséget, akik a tornyokat támadják.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Kerub88
2015.10.10. 21:34
Egyetértek a cikkel, lázadóként tényleg nem lehetetlen nyerni, de a játék (aktívan) a kommunikációs központok elfoglalását jelzi, a többit nem. Persze, pofáznak hozzád rádión, h most pl lődd már azt a lépegetőt, de ez kevés. Főleg hogy elképesztő pusztító erőt adnak a birodalom kezébe: AT-AT kontrol, kis lépegetők spamolása, használhatja a birodalom a lázadók tornyát és az első két stageben a spawn kill sem nehéz. Ez megfelel a kánonnak, de nem elfogadható egy multi játékba. Plusz (és ez a legnagyobb kritikám a mechanika irányába) a leghatékonyabb mód a lázadok győzelméhz, ha megszerzi valamelyik játékos az orbital strike power up-ot és jó időben rányomja az AT-ATkre. Csak hogy ez egy totál random dolog. Egy ilyen startégiailag fontos eszköznek nem szabadna randomnak lennie.

Utolsó reményként meg ott vannak a kötéllel felszerelt vadászgépk, de PC-n olyan szar az egér irányítás járművekben hogy 99%ban egy hegynek csapodva fogod végezni ha megpróbálod körbetekerni. Vicces, hogy anno a 90-es évek közepén a Shadow of the Empire (N64, PC) című kúlt klasszikus jobban meg tudta csinálni ezt a mechanikát. Nem értem hogy miért kell a joystickos mozgást meghagyni a PC verzióban. Pontosan nem ismerem a szakszavak, de redditen elég jól elmagyarázzák más játékosok, hogy mit is kéne kivennie a DICEnak ahhoz h PC-n is lehessen rendesen használni járművekben és tornyokban az egeret.

Összeségében olyan érzés lázadóként játszani mintha te nem is védekeznél, hanem támadó lennél nagy túlerővel szemben. Hiszen a birodalom végzi a védekező feladatot (védik a komm központokat, védik az AT-ATt) és a lázadók vannak rákényszerűlve a támadásra.

Végezetűl még annyit, hogy a játék lényegesen jobb lett mint amit vártam. Aki meg azt hiszi, hogy ez egy Battlefield rework SW világban az vagy nagyon régen Battlefieldezett, vagy nem ismeri a Battlefront szériát.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Lazahunter
2015.10.11. 21:20
Egy órát tudtam vele játszani ........ kipróbáltam mindkét játékmódot, de se nem kapott el a hangulata, se nem volt túlzottan élvezetes ... mondjuk amúgy sem csöppenek el a SW-tól, így szimplán pure játékként tekintettem rá, így meg hát egyelőre hanyagoljuk
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. noPublicFG noPub...
2015.10.11. 22:27
Nah most jöttem rá valami orbitális nagy hibára. A játékban nincsen "team ballance". Sokszor fordult elő, hogy az ellenfél csapata maximális 20 fóből áll, az enyém feleannyiból, de legjobb esetben is három emberrel kevesebben vagyunk.

Érthetetlen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Whysper
2015.10.11. 22:29
Ez telejse játékban is ilyen jól fog futni mert FX 8320 4,5 Ghz-n + 7870OC és FULL HD ultran- csak az AA meg a ambient van levéve. Akadásmentesen fut hibátlanul. multizás közben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. 5hR3kY
2015.10.12. 08:00
A10-7850K-n 720p minimumon 30-50 FPS között eldöcög.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. gtas
2015.10.14. 12:41
i5 4460, 8 GB Ram és egy GTX 970 WF3 OC-val röhögve megy 70-80 fps közt fullon (TAA élsimítással).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!