iPon Hírek

Így lett Assassin's Creed a Prince of Persiából

Dátum | 2014. 12. 29.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Ma már kevesen emlékeznek rá (ennyi epizód, és az évenkénti megjelenés után nem csoda), de az Assassin's Creed eredetileg egy Prince of Persia-epizód lett volna. Valójában a neve is ez volt: Prince of Persia: Assassin. Miközben a Ubisoft az éppen aktuális PoP-ot készítette, a játék vezető tervezője, a kiadót azóta viharos körülmények között elhagyó Patrice Désilets számára ajánlott egy könyvet a kiadó párizsi elit felügyelőgárdájának vezetője. Ez a könyv nem más volt, mint az Alamut, Vladimir Bartoltól. Désilets ezután fokozatosan kezdett eltérni az eredeti koncepciótól. Számára a Herceg nem egy harcos-kalandor volt, hanem valaki, aki király akar lenni. Éppen ezért gondolta jó ötletnek, hogy a Herceg testőre kerüljön a főszerepbe, aki mindenféle spéci orgyilkos mozdulatot tud, mint később Altair. Ezt a koncepciót egészen addig elvitték, hogy a játékban végül a Herceg egy kisgyerek lett volna, akit folyamatosan kísérnie kell a testőrnek, és vigyáznia rá. Végül azonban a Ubisoft nem akart úgy kiadni egy Prince of Persia-részt, hogy annak főszerepében nem a Herceg áll, ezért arra kérte Désilets csapatát, hogy találjanak ki egy új címet, és készítsenek ebből az egészből egy teljesen új franchise-t. Így született meg az Assassin's Creed. Ezzel kapcsoltban láthatunk mindenféle korai felvételt, koncepciórajzot a Did You Know Gaming videójában, és sok más érdekességet is megtudhatunk a sorozattal kapcsolatban.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

14. Shinjiii
2014.12.29. 14:11
Érdekesnek találom az ilyen korai ötleteléseket. Sok jó cím lett így azzá, amiért szeretjük.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. mikej95
2014.12.29. 16:00
6 millió sorny kódot öltek a lopakodási/guggolási mechanikába az ACU-ban. Vicc. Csak kár, hogy oda jutott ez a sorozat is ahol most van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Asagrim mikej...
2014.12.29. 16:19
Az úgy 6 millió kódsor mint én pápa. Ha mégis annyi akkor 4 millió belőle bug, mert nem működik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. kiskoller
2014.12.29. 17:30
Pár éve még 10 millió soros volt a teljes Linux kernel, szted meg ennek a játéknak csak 1 mechanikája volt 6 millió?

Persze én sose szerettem a kódok sorok száma szerinte összehasonlítását, mert sok befolyásoló változó van, de akkor is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. mikej95 Asagr...
2014.12.29. 17:43
Mint írtam: vicc. Kb olyan vicc, mint az XB0ne 5 milliárdcsillió tranzisztora amivel el akarták vonni a figyelmet arról, hogy a dobozhoz az ihletet Orwell egy bizonyos regénye adta.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. SgScorpion
2014.12.30. 14:26
Orgyilkos... valaki átnézhetné a cikket egyszer, hogy en legyenek benne hibák...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. SgScorpion SgSco...
2014.12.30. 16:00
ne*
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Asagrim SgSco...
2014.12.30. 16:44
http://hu.wikipedia.org/wiki/Orvvad%C3%A1szat

Ha orvvadász, akkor orvgyilkos. Orv az előtag. Ha valamit alattomosan, zsivány módjára csinálsz, akkor orvul csinálod, nem orul.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. SzAdamAndy Asagr...
2014.12.30. 19:12
Szerintem az a 6 millió még kevés is hozzá, lehet elnéztek egy nullát
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. InGen
2014.12.30. 19:33
http://www.e-nyelv.hu/2014-08-06/orgyilkos/

FYI
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. pdx06
2014.12.30. 21:04
Ideje lenne véget vetni ennek a sorozatnak is. Nem ad új játékélményt, csak a körítés változik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. zseko
2014.12.30. 23:09
Három része is megvan, de még az elsőt sem játszottam ki
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Riddick77
2014.12.31. 15:30
Fel kéne lőne még jobban. Több,gondolkodós küldetés,RPG szerű fejlődési rendszer. Normális engine,ami nem lassul be és jól is néz ki.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. morgyi mikej...
2015.01.02. 20:44
A tetemes kódhosszúság sokszor az optimalizálatlanság ismérve, mintsem az optimalizáltságé.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!