iPon Hírek

Így néz ki ultrán a The Witcher 3

Dátum | 2015. 04. 28.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A megjelenés előtt még pár nevesebb YouTube-közvetítőt meghívott magához a CD Projekt RED, hogy próbálják ki a játékot. Ezekről felvétel is készülhetett, ezek pedig mostanában kezdenek megjelenni a YouTube-on. Az egyik legjobb azonban mégis az ImAnderZEL által rögzített anyag, ami a PC-s ultra beállítások mellett 1080p/60fps-ben mutatja meg nekünk, hogy is néz ki a játék az abszolút maximumon. Érdemes megemlíteni, hogy a felvételhez használt gépben egy Intel Core i7-es processzor mellett egy darab GeForce GTX 980 kapott helyet, és a játék láthatóan simán tartja így a 60fps-t, pedig ez még nem a végleges, teljesen optimalizált build, hanem egy kicsivel korábbi verzió. Ti mire fogtok menni ennél a játéknál? Minél szebb grafikára, vagy legalább 60fps-re?
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

51. xSn
2015.04.28. 11:40
Nagyon ígéretesnek tűnik, remélem az i5 / gtx970 páros is elegendő lesz neki 1080-on!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. MastR
2015.04.28. 11:41
Elég rossz minőségű a felvétel, szóval nem is mondom hogy sokkal rosszabbnak tűnik a grafika mint ahogy promózták. Lehet csak a kockás kép miatt tűnik annak. Én remélem hogy 1440p-ben meglesz a legalább 60 fps max grafikán, legalábbis a gép adott hozzá, ha ez tényleg a max grafika.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. temp123456
2015.04.28. 11:41
en 50-re tolok mindent mert 60 az ntsc
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. Tigh xSn
2015.04.28. 11:53
Én is ugyanebben bízom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. BReal
2015.04.28. 12:04
i5 4570, 8 giga RAM, 270x. Ha lejjebb megy az ára, lehet beszerzem. És bizony a grafikára fogok menni, megkockáztatom majd az FHD ultrát (maximum élsimításból veszek vissza). Ha 30 fps meglesz, én boldog leszek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. Beatmad
2015.04.28. 12:33
én a minél szebb grafikára fogok menni, mivel single player szerintem elég neki a 30 fps a jó játszhatósághoz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. creedszl
2015.04.28. 12:37
Az ilyen bepromózott csili-vili játékoknál szörnyen kiábrándító tud lenni a dinamikus árnyékok hiánya.A videó végén lévő tűznél a közvetlenül mellette álló alak nem vet árnyékot....Pedig szerintem elég alapnak kéne lenni az ilyesminek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. toronyhaz
2015.04.28. 12:47
Ha Xbox kontollerrel játszol PC-n akkor ezt kell látnod a képen hogy A,B,L stb?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. ToXeN
2015.04.28. 13:01
Szépnek szép, de ha itt sem tudok továbbmenni az első küldetésen, mint a Witcher 2-ben (a ballisztánál a vár aljában) akkor felejtős. Számomra az a játék lehetetlennek tűnt, ugyanerre számítsak itt is?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. sandor555 ToXeN
2015.04.28. 13:08
No komment.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. slayer007 ToXeN
2015.04.28. 13:09
Az elég fura volt, most már én is emlékszem arra a részre... na de onnantól már nem volt ilyen hülye megoldás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. Stomi
2015.04.28. 13:14
Szebb grafika, meglátjuk egy i5 4670k + R9 280x + 8 GB ram mit bír.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. slayer007
2015.04.28. 13:19
Ez most az a rész, ahol le kell írni kinek milyen konfigja van amúgy?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. Profeta051...
2015.04.28. 13:20
Ha ez a csutka, akkor 2X élsimítással meg kell legyen a 60 FPS Sapphire R9 290X+FX8320 @4GHZ kombóval.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. nagoli
2015.04.28. 13:25
KÍváncsi leszek, hogy fog futni a szénné húzott GTX960-on amihez kaptam ingyen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. tibaimp
2015.04.28. 13:29
30-35 fps elég, én biztos, hogy nem látom a különbséget a 60 és a 30 között, (de szerintem más se) így a max/ultra beállítás lesz a cél számomra, a gépemen simán el fog menni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. BReal tibai...
2015.04.28. 13:42
Azzal a géppel nem kell aggódnod, lesz az 60 körül is (még ha nem is igényled )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. hympyke
2015.04.28. 14:22
Meglátjuk ha kijött... El nem tudom képzelni mi tűnt lehetetlennek a W2ben... valószínűleg ennek a felfogásnak köszönhetjük az egyre rosszabb játékokat. Gondolni kell az ilyen játékosokra is....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.04.28. 14:40
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. cipo
2015.04.28. 14:50
Hát ebben a videoban a fű egy maszathalmaz, megnéztem élesebb képeken, nehogy a YT hibája legyen, de ott se jobb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. lestyanrob... tibai...
2015.04.28. 14:52
Hát én a 30fps-től szó szerint rosszul tudok lenni egy ideig, aztán ha stabil, megszokható...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. Riddick77
2015.04.28. 16:07
A videón jobb alul,az irányítás résznél a gombok XONE joypadra vannak kiírva? Mert az poén...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. kihaennem Riddi...
2015.04.28. 16:23
nem poén hanem sokkal értelmesebb kontrollerrel nyomni mint egérrel. ezért ha azzal játszol logikus hogy azt irja ki...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. BReal
2015.04.28. 16:26
"sokkal értelmesebb kontrollerrel nyomni mint egérrel"

lol
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. bruce_prin... kihae...
2015.04.28. 17:06
A normalisabb jatekok nezik mivel jatszol es olyat irnak ki.
Gyk itt a faszi kontrollert hasznalt.
Ha billentyuzettel tolod akkor nem zoldkeksargapiros gombokat meg analog kart fogsz latni valoszinusithetoen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.04.28. 19:37
Tényleg fura, mivel a video elején a lovaglós résznél tisztán látszanak a dinamikus árnyékok. Lehet valami bug volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. xenon77 Riddi...
2015.04.28. 19:50
xbox one kontrollerrel játszom én is pc-n...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. tibaimp
2015.04.28. 20:04
BReal: kösz

lestyanrobi: ezt már más is mondta, én szerencsére, vagy nem szerencsére nem tudom, nem érzékelek ilyet. Sőt az egyik haverom tolta valamelyik Batman-t, de állítom nem volt 10fps. Mondom neki, baszki úgy rángat mint állat, azt mondja őt nem zavarja.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. VikMorroHu... ToXeN
2015.04.28. 22:38
Kicsit érdekes a Witcher 2 nehézsége, normálon kb. nehéz fokozatnak felel meg szerintem. Vagy mire gondoltál, hogy nem tudtál tovább menni a ballisztánál?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. VikMorroHu... slaye...
2015.04.28. 22:40
Így van. Hogy nézne már ki, ha valaki azt írná, hogy szerinte ennél a Witcher 2 szebb volt modolással/ubersamplinggal?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. VikMorroHu... tibai...
2015.04.28. 22:42
Én azért látom a különbséget a 30 és a 60 között... https://boallen.com/fps-compare.html
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. Shinjiii
2015.04.29. 08:10
Eddig is elég volt a 30 fps, most nem tudom miért olyan nagy divat az alapértelmezett 60. Engem sem zavar, ha 30-on lebeg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. BReal
2015.04.29. 09:12
Tökéletesen játszható 30 fps-sel is. Folyamatosan képet ad azzal is.
A vicc a videóban az, hogy muszáj volt fölé írni, hogy melyik 30 és melyik 60. Mintha sejtettek volna valamit.
Gyors mozgású, gyors reakcióidőt kívánó multiplayer játékokban biztos, hogy fontos a 60 fps, ahogy az alacsony latency is, de egy single player játékban (különösen egy külső nézetes platformernél pl.) aki nem tud 30 fps-sel játszani, az egész egyszerűen hazudik, vagy csak fel akar ülni a divatlóra. Érdekes módon régen, sőt, továbbmegyek pár évvel ezelőttig egy büdös szó nem esett a 60 fps-ről. Grafikai-hardver értékelésnél mindig annyit írtak, hogy egy x gép elegendő a játék futtatásához maximum beállításokon / x gépen folyamatosan megy a játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. kiskoller BReal
2015.04.29. 09:25
Azért nem esett róla szó, mert evidens volt, hogy 50-60 fps-en ment a játék. Az új konzolok gyenge hardvere miatt sok játék 30 fps-el fut, ezért fontos most már kiemelni ezt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. Shinjiii kisko...
2015.04.29. 11:28
Ja ééééééééérteeeeeeeeeeeeeeeeem.....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. lestyanrob... tibai...
2015.04.29. 12:35
Egyébként én irigylem az ilyen embereket, mint te meg a haverod Mennyivel egyszerűbb lenne játszani
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. tibaimp lesty...
2015.04.29. 13:24
A 10fps az már nekem is játszhatatlan, én a 30 és a 60 között nem látok semmilyen különbséget.
Amúgy ez a 30 fps,hogy a mozgó képet folyamatosnak lássa az ember igazából 24 fps, mert már az folyamatos kép, a szemnek (ez lenne, ha jól tudom a 24 képkocka/sec - mondjuk ez lehet csak a filmekre igaz ).
Interneten közösségi fps-el nem tolom, így arra nem tudok nyilatkozni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. kiskoller tibai...
2015.04.29. 13:41
24 fps csak filmekre igaz. Videójátékokra nem. Teljesen más a kettő.

A "folytonos" se egy egzakt, bináris, igen-nem tulajdonság. Vannak jobban, meg kevésbé folytonos képek.

[LINK]
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Imre94
2015.04.29. 16:54
Én anno ~12 FPS-sel vittem végig a CoD2-t tinikoromban. Bár volt néhány pálya, ahol csak 1-2, jó esetben 3-4 FPS-t tudott kisajtolni az akkori gépem... (1GHz Athlon, Geforce mx400 64MB és 512 vagy 1G ram )
Egyébként én is szkeptikusan álltam a 60FPS-hez, de a 30 és 60 közötti különbség tényleg látható. Viszont én már 48FPS-sel is megelégszek, attól már nincs túl messze a 60, és nem is nagy a változás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Zizi
2015.04.29. 21:46
Hajjajj... Én is kíváncsi vagyok, hogy mi fog kijönni az i5 + 980 + 1440p kombómból...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. ivanfi
2015.04.30. 00:46
Én már elő is rendeltem a játékot alig várom már hogy itthon legyen de előtte még beujjitok még 1 gtx 970 g1-et és majd sli-ben kiderül hogy megy.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Stomi
2015.04.30. 11:49
Van látható különbség a 30 és 60 FPS között, mivel az utóbbi folyamatosabb érzetet kelt, mint az előbbi.

Játékra ettől függetlenül mindkettő ugyanúgy jó.. engem sokkal jobban zavarnak a frame droppok/stutteringek.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. hordo89
2015.04.30. 23:12
A 30 és 60 fps között iszonyatosan nagy különbség van (Hobbit 24 vs 48 fps és az csak film), ahogy a 60 és 120 között is érezni a különbséget. Próbáld ki olyan géppel, ami ki is hajtja, és meglátod.

Mindegyiknek amúgy megvan az előnye, 30 fps olcsón megoldható, illetve a gagyi konzolok is viszik (Master race, march forward!), a 120 fps meg hardcore gamereknek van.

Én 90-et akarok kicsikarni ultrán 4770k 4,2ghz meg 2 r9 290x-el
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Korb_Zolta...
2015.05.01. 16:01
Aki teheti egy autóverseny game-l vagy ilyen tipusú tecnikai demóval hasonlitsa össze a különböző fps-ket. Itt érezhető lesz a különbség.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Korb_Zolta...
2015.05.01. 16:04
Igen ennél nagyom jól érezhető a különbség. "darabos" a 30 fps-el.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Svidi
2015.05.02. 23:01
Úgy látom elég sokan lovagolnak itt az fps kérdésen, így megosztok tényeket.

Az emberi lény 25Hz feletti mozgóképet folyamatosnak lát. Hogy most ezt Hertz-nek, 1/szekundumnak, vagy frame/szekundumnak nevezzük - lényegtelen.

Továbbá ennek a duplája, azaz 50Hz a fúziós frekvencia, amitől kezdve villogásmentesnek látjuk a mozgóképet. Ergo felesleges a 60 fps. A 60 fps az idióta amerikaiak rákfenéje, ahogyan a 60Hz-es AC feszültségük, meg az egész NTSC szabványuk.

FYI: Európában (és minden PAL régióban) 50Hz-es a tévéadás is. (pl 1080i50)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. nbali Svidi
2015.05.03. 14:39
ne beszelj mar hulyesegeket pls, "tenyek" cimszo alatt...

a folyamatos az relativ fogalom.. az atlagos animek ~10 framet hasznalnak masodpercenkent, es megis "folyamatosnak" latod... attol ez meg nem a maximum amit erzekelsz... termeszetesen a 25 is "folyamatos", de ez nem azert van, mert az emberi szem nem kepes tobbre, es raadasul ebben nagy szerepet jatszik, a filmekben lathato motion blur ami miatt kevesbe erzekeled darabosnak a mozgast... de ez igenis "javithato" meg... nemveletlen erezni eg es fold kulonbseget, ha ilyen kis tartomanyon belul no a masodpercenkent megjelenitett kepek szama (direkt nem irok se hz-et, se fps-t, mert az fps, a kepfrissitesi frekvencia, es a monitor valaszidejebol egyuttesen kovetkezik hany kepet is erzekelsz masodpercenkent...)

jatekokban ha pl nincs motion blur, akkor joval tobb fps kell, hogy olyan folyamatosnak erzekeld, mint egy filmet....

ezek a limitek emberenkent masok, de ehhez rakd hozza, hogy a sima 24-es es hfr-es 48 fps-es filmeknel is erezni a kulonbseget (ahogy a 48 vs 24+motion interpolationnel is)

ezekbol kovetkezik, hogy 60 fps meg sokaknak nem a maximum, amit a szemuk kepes erzekelni...

persze jatszhato 30 fps-el is, de olyat ne mondjal mar, hogy nem latni a kulonbseget, mert barmilyen "komolyabb" fps jatekos masodpercek alatt megmondja, ha nincs eleg fps-e... nyilvan 300 es 600 kozott nem tudnak kulonbseget tenni, mert a monitor mar nem kepest azokat kiszolgalni, de egy 30 vs 60 trivialis
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. nbali nbali
2015.05.03. 14:57
meg annyit hozzatennek, hogy meg a monitor specifikaciot meghalado fps ertekek hasznalata is erzekelheto valtozast tud hozni... az fps valos korulmenyek kozott ritkan stabil, es tobb jatek ezt pl ki is irja, hogy milyen tartomanyon belul valtozik... lehet neked adott masodpercben 60 fps-ed, ha a minimum az alatt van joval, es pl az ido feleben 40 fps-en porog csak...

ez esetben a monitor nyilvan meggebedhet, de akkor se lesz kepes 60 kepet produkalni... ez a gyakorlatban azt jelenit, hogy a vagyott "stabil" fps ertek folott kell _joval_ tartani az _atlagos_ fps erteket, hogy a valosagban tenylegesen meglegyen mindig amit szeretnel
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. krutyifix Svidi
2015.05.03. 18:29
fájdalom, hogy hogy 20 éven keresztül amióta fps-t játszok mindig van van egy birka aki meg akarja magyarázni hogy 25 fps mindenre elég 20 éve írjuk nekik hogy nem elég... de nem tanulnak, vagy olyanról beszélnek amit sosem próbáltak
1. 1080i a nevében is benne van interlace, tehát váltott képsoros.
2 a 24p mozifilmeket azért nem látod darabosnak mert ott a motion blur effekt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. dbori Svidi
2015.05.03. 20:11
Nem is értem... Én pl. a 60 fps-t is rossznak érzem... Azonnal észreveszem ha 100 alá esik az fps. Nem is szeretek semmivel 90 fps alatt játszani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.05.08. 09:58
Igen, egy gyors menetű játékban biztos számít, de egy Witchernél? Ugyan már.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!