iPon Hírek

Így nézett ki a World of Warcraft legelső verziója

Dátum | 2015. 06. 10.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Most már több mint 10 éve van velünk a World of Warcraft, és a mai napig is egészen jól tartja magát, a Blizzard rendszeres frissítéseinek köszönhetően. Ritka azonban, hogy olyan képeket láthatunk, melyeket a fejlesztés közben, a korai verziókból lőttek a készítők, de most a játék marketing menedzserének, Dave Wilsonnak köszönhetően kaptunk párat. Rendkívül érdekesek, nézzük is őket!
Az a legkorábbi létező screenshot a játék egy korai változatából. Ekkor a World of Warcraft még teljesen a Warcraft 3 motorjára épült, és a modellek is onnan kerültek át.
Így nézett ki a játék 1999-ben. Az itt látható település csak ideiglenes tesztelésre szolgált, és a végleges játékba sosem került be - egyébként Valguard a neve. Mára már ebből a verzióból egyébként semmilyen programkód vagy grafika nem maradt bent a játékban.
Szintén egy nagyon korai kép a játékból, még 1999 előttről.
Ez volt a legelső karakterválasztó képernyő. A játékba ekkor még hat fajt terveztek betenni, a gnómok és a trollok később kerültek a képbe.
2000-ben így néztek ki a fajok egyes képviselői. Az élőhalottak kinézetével nagyon sokat küzdött a csapat, folyamatosan változtak a fejlesztés során.
Így nézett ki a női trollok korai változata.
Ez kép a legelső Molter Core raidről, amikor a fejlesztők elkezdték tesztelni. A megjelenéshez közelítve úgy látszott, hogy Molten Core nem készül el időre, így eredetileg ki akarták vágni, ami azt jelentette volna, hogy egyedül Onyxia marad bent. Végül aztán Scott Mercer és Jeff Kaplan nem nagyon aludt egy héten át, és összerakták az egész raidet. Egyébként a grafika már korábban készen volt, és eredetileg a Blackrock Depths részének szánták.
Onyxia nem készült el egészen 2004 augusztusáig, de a végső modell még ekkor sem állt készen.
A fejlesztők először harcolnak Onyxia ellen.
Itt pedig már a Blackwing Lair tesztelésénél tartunk, ami a megjelenés után került be a játékba. Érdemes megfigyelni a Razorgore-nak berakott ideiglenes szöveget.
Végül pedig egy kép a játék eredeti fejlesztőcsapatáról. Mindössze 60-an dolgoztak rajta, ami egészen elképesztően hangzik. Ráadásul ebben a számban már benne van a hangokért felelős brigád, és a Macintosh-portot végző programozók is.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. matyi009
2015.06.10. 19:42
dwarf meg az orc nemsokat változott

off:
http://eu.battle.net/wow/en/blog/19800551
aki draenoron akar repülni annak megkell csinálni a draenor pathfinder achit amibe bennevan az explorer meg a loremaster remélem kiirjátok cikknek is
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. ndave92 matyi...
2015.06.10. 19:50
Az igen! Akkor elég kevés emberke fog repkedni. Az Explorer achi már megvan régóta, de a Loremaster... az kemény dió.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. jurganov
2015.06.10. 22:55
úgyse nagyon van hova menni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.06.10. 23:07
Na ne.... Draenor loremaster kell, nem a Loremaster achievement. Azért aki WoD-dal játszik/játszott, feltehetően megcsinálta.
De a lényeg, hogy végre a károgók örülhetnek, hogy lesz repülés. Nekem nem hiányzott, és nem is hoz lázba, hogy berakják.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!