iPon Hírek

Így változott a Star Wars: Battlefront a béta óta

Dátum | 2015. 11. 16.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Rengetegen vettek részt a Star Wars: Battlefront bétatesztjében, és sokan hasznos visszajelzéseket is adtak, amik alapján a DICE tudott változásokat eszközölni - meg persze eleve rengeteget adatot gyűjtöttek be és elemeztek ki, így ez is sokat segített. Rengeteg kisebb-nagyobb dolog változott meg a végleges verzióra, ezek közül néhányat kiemelt a stúdió. Spawnolás Ez főként a Hoth pályát érinti, ahol új területeket tettek be mindkét oldalnak a spawnoláshoz, hogy ezzel csökkentsék a spawn camping lehetőségét, és ennek megfelelően a spawnolási távolságokat is módosították az első Uplinkhez képest. Fegyverek és járművek Itt a legfontosabb változás, hogy nerfelték a Cycler Rifle-t, amivel brutálisan lehetett irtani a bétában - lassabban érnek célba az általa lőtt lézernyalábok. Ami a lépegetőket illeti, beraktak gyenge pontokat az AT-AT-k és az AT-ST-k esetében is. Ezen kívül jobban kiegyensúlyozták a járművek, a katonák, a Star Cardok és az ion fegyverek sebzését és hatását egymáshoz képest. Hősi karakterek Teljesen eltörölték a korábbi rendszert, miszerint a hősi karakterek folyamatosan életet veszítenek, és ölni kell ahhoz, hogy ezt visszatöltsük. Most már az életük nem fogy magától, viszont nem is lehet azt visszatölteni. A DICE szerint így összességében sokkal jobb érzés játszani ezekkel a karakterekkel. Új fejlesztői napló is érkezett Egészen konkrétan a negyedik a sorban. Ha a korábbiakról lemaradtatok volna, akkor itt az első, a második és a harmadik.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!