iPon Hírek

Ilyen felbontásban fut majd a Fallout 4

Dátum | 2015. 06. 22.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A játék direktora, Todd Howard megerősítette, hogy a Fallout 4 mindkét konzolon 1080p-ben és 30fps-sel fut majd, ami tulajdonképpen megszokott manapság a nyitott világú címeknél. A PC-s változat grafikai opcióiról nem esett szó. A modok témája viszont újra előkerült, hiszen az E3-on nagy örömöt okozott a rajongókban a bejelentés, miszerint a PC-s modok végre elérhetőek lesznek Xbox One-on is. Howard ismét elmondta, mindent megtesznek azért, hogy ez a PS4-en is lehetségessé váljon, de ez leginkább a Sonytól függ. Howard azonban biztos benne, hogy a Sony nem fogja akadályozni a dolgot, ám ettől függetlenül a modok PS4-re jutnak majd el utoljára. Először ugyanis a PC kapja meg meg a modok támogatását 2016 elején, majd jön az Xbox One, és végül a PS4. Az úriembert megkérdezték arról is, mi nyújtotta a legtöbb inspirációt a Fallout 4-hez, a válasz pedig érdekes módon a GTA 5 volt. "A mi játékainkban igyekszünk teljes szabadságot nyújtani. Úgy gondolom, az utóbbi években a GTA 5 volt a legsikeresebb abban, amit mi is el szeretnénk érni. Amikor először megláttam, nem hittem el, hogy ezt tényleg megcsinálta a Rockstar". Howard szerint a GTA 5 egyedi abban, hogy bedobja a játékost egy világba, aki utána rengeteg különböző dolgot tehet, és hatalmas szabadságot kap.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

10. Meteoreso
2015.06.22. 21:23
PC-n meg a Furyval majd pengeti a 80 at
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. wishformor... Meteo...
2015.06.23. 00:02
4K -ba DD
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. nagoli Meteo...
2015.06.23. 09:38
És el is fogják érete kérni két ps4 árát
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Asagrim
2015.06.23. 10:15
Remélem ez a már többször hangsúlyozott nagy szabadság nem azt fogja jelenteni, hogy az ember céltalanul bolyong majd a nagyvilágban, azt keresve, hogy mit is lehet csinálni. Vezérfonal nélkül könnyen rá lehet unni egy akármilyen sandbox mókára.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. wishformor... Asagr...
2015.06.23. 13:19
a sandbox azert sandbox mer nics vezerfonal =D
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Asagrim wishf...
2015.06.23. 13:43
Fordítva ülsz a lovon.

A sandbox azért sandbox, hogy azt csinálhass, amit akarsz, nem azért, hogy ne legyen semmiféle struktúra, ami segítené az eligazodást.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. wishformor... Asagr...
2015.06.23. 13:44
Akkor a sandbox kovetkezmenye h nincs vezerfonal, tokmindegy hogy honnan fogalmazunk ebben az esetben
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Asagrim wishf...
2015.06.23. 15:11

Ez ilyen terjedelemben már off lesz:

Ez a "nem minden rovar bogár, de minden bogár rovar" tipikus esete.

Egy sandboxnak feltétele, hogy ne legyen lineáris, és kellő szabadságot nyújtson, de ettől függetlenül még sandbox marad, ha opcionálisan vannak benne lineárisan strukturált elemek.

Én hamar megunok minden olyan játékot, ami az intro után kirak a nagyvilágba, hogy mehetek amerre látok. Nem kötöttséget várok FO4-től, hanem azt, hogy mondjuk a játék elején legyen valami, ami különböző küldetéssorozatokat listáz, hogy melyik helyre érve milyen tartalomra számíthatok, vagy legalább egy helyismerő NPC, akitől párbeszédbe bújtatva tudom meg ezeket az információkat. Ez eddig TES és FO játékokból is hiányzott, illetve Skyrimban nyomokban fellelhető volt valami ilyesmi, de csak véletlenszerű NPC monológok útján (mikor egy NPC megjegyezte például, hogy egyértelműen mágiahasználónak tűnök, menjek Winterholdba).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. atti2010 Asagr...
2015.06.23. 15:16
A DayZ is lehet jókat bolyongani céltalanul, el is unták sokan.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Renhoek Asagr...
2015.06.23. 19:18
Oblivionban meg FO3-ban szerintem elég jól meg volt oldva.
Legalábbis sohasem maradtam tennivaló nélkül. Felvettem egy csomó küldetést, kerestem a lehetőségeket, mikor ráuntam a fősztorira.

A fősztori a lényeg igazából, ha az jól megvan csinálva és kellően rákényszerít, hogy közben fejlődj a mellékszálakon, akkor teljesen jó az openworld játék.

Minecraft na az egy másik világ. Igaz ott meg nagyon komplex az építés módja. Bár én csak survivorban csináltam, úgy volt értelme, mert volt cél, fejlődés, építkezés, kalandozás stb. (Mondjuk ott egyvalami nagyon hiányzott, hogy az achievmenteknek semmi értelme nem volt)
Ezért én is mindig ráunok MC-re... Creative része god modeban meg nem vonz. Akkor inkább homokozok vagy legozok az unokahúgaimmal

Egyszóval igazad van, kell egy összefüggő rendszer... de szerintem azért FO3 fősztorija rendben volt. Ha kitalálnak valami új modern rendszert az nem lenne rossz persze.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!