iPon Hírek

"I'm a PC" Microsoft-módra, élőben

Dátum | 2008. 09. 19.
Szerző | Gabriel
Csoport | IT VILÁG

Sokszínűség, emberek, jókedv, vidámság és derű - így lehetne összefoglalni az MS új reklámfilmjeit, amelyekkel láthatólag valóban sikeresen lépett át a kampánya második szakaszába, az eredeti terveknek megfelelően. Még akár tényleg hatással is lehetnek a nagyközönségre, annak ellenére is, hogy konkrétan a Windowsról és annak konkrét képességeiről és lehetőségeiről még mindig nem esik egyetlen árva szó sem.

És hogy akkor miről? Az emberekről, az életről, hogy mennyi félék vagyunk, és hogy mennyi mindenhez használunk PC-ket, mennyi különböző területen, a világ minden táján, mindenféle stílusban és módiban. Ha csak az Apple-féle "szemüveges, barna tweed-öltönyös, alapvetően kedves, de mégis kissé butuska" PC-sztereotípia megcáfolásának célkitűzését vesszük alapul, úgy az új reklámok valóban fényes sikert aratnak: nyitnak kedves PC-emberkénk klónjával az Apple-féle fehér háttér előtt, ő kedvesen elmondja vagy azt, hogy sztereotípiává tették, vagy azt, hogy nincs egyedül, aztán máris vált a kép, és nézhetjük a sok-sok elégedett, ezerszínű felhasználót, akik mind büszkén vallják magukat PC-knek.


Feltűnnek az előre jelzett hírességek is (Bill Gates, Deepak Chopra, Eva Longoria, Kevin Spacey) - a Microsoft munkatársainál pedig (így Gates-nél is) feltűnik egy, a nevükből képzett @windows.com-os e-mail-cím, hogy még jobban kihangsúyozza az emberi tényezőt. Ez így tehát mind rendben is van, a hangulattal tényleg nincsen probléma, jópofa, kedves és derűs filmecskék ezek, amik garantáltan nem rontják el az ember kedvét - sőt.


Ami azonban hiányzik belőlük, az továbbra is a fent említett tényszerűség és szókimondás a Windows adottságai iránt, de úgy látszik, ez tényleg csak a kampány legvége felé válik majd ténylegesen aktuálissá (talán), addig láthatólag tényleg a hangulatot kívánják megalapozni és előkészíteni mindenkit az üzenet fogadására (plusz azt korábban is kijelentették, hogy legalábbis összemérni nem akarják a PC-ket a Mac-ekkel). A Windows "említése" egyelőre ugyanis kimerül abban az előző filmekből már megszokott gyakorlatban, hogy a klipek végén bevillantják a Windows-logót.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. bszoke88
2008.09.20. 16:25
(Vendég_Ricco_* @ 2008 Sep 19, 14:11) Én erre annyit mondanék, hogy nem kell minden hírt itt Iponon is megjelentetni. Például ez is kimaradhatott volna. Mostanában olyan gyorsan váltják egymást az érdektelenebbnél érdektelenebb hírek, hogy az Iponra látogatóknak nincs idejük egy-egy témát alaposabban "kidumálni". Azt akarom mondani, hogy szerintem senki sem venné rossz néven, ha kevesebb, de "többet mondóbb" hírek lennének Iponon. Remélem senki nem veszi rossznéven ezt a hsz-t.
ha már itt tartunk a hsz-eknek is csökkent a 'hasznos infó tartalma'. (nem a tiedr?l beszélek, hanem általában) Még jó, h most suliid? van.

mellesleg ezt az egész kampányt hülyeségnek tartom, mert
jó bornak nem kell cégér
aki + akarta venni, már +tette
attól még, h reklámozzák, maga az oprendszer nem lesz jobb
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!