iPon Hírek

Indie lesz a Battlefield 3 és a PayDay designere

Dátum | 2014. 07. 15.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Újabb nagy név hagyja el az AAA-játékfejlesztést, és tér rá a független fejlesztők olykor bizonytalan, beláthatatlan, de kreatív ösvényére. Ezúttal David Goldfarbról van szó, aki korábban a DICE-nál húzta az igát, több Battlefield vezető designereként, majd onnan kilépve megalapította az Overkill stúdiót, ahol az első két PayDay készült. Goldfarb elmondta, egyszerűen el kell hagynia az AAA-kategóriás játékfejlesztést ahhoz, hogy ki tudjon teljesedni: "Persze, a PayDay 2 nem volt AAA, de olyan szintű bevételeket hozott. Én olyan műfajokat akarok találni, amiket teljesen fel tudok forgatni. Ehhez pedig nem dolgozhatok továbbra is másoknak, mint eddig. Többé egyszerűen nem akarom ezt". Elválásuk az Overkillel egyébként békés volt, és az is egyértelmű, hogy a stúdiónak ezt követően is jól fog menni. A PayDay 2-ből csak az első hónapban 1,6 milliót adtak el, és egy nagy, nyüzsgő közösség épült ki a játék köré, így a DLC-k is rendkívül kelendőek. Mihez kezd ezután az úriember? Az biztos, hogy távol marad a mostanában népszerű műfajoktól és grafikai stílusoktól is: "Nem csinálok MOBA-t, sem képregényes grafikai stílust, sem pedig pixel artot. Ezeket biztos nem. Semmi gond nincs egyébként a felsoroltakkal, nagyszerűek tudnak lenni, csak egyikhez sincs kedvem" - majd hozzá tette, hogy egy szerepjátékon jár az agya.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!