iPon Hírek

Indul a visszajelzes.com

Dátum | 2010. 10. 26.
Szerző | napi.hu
Csoport | IT VILÁG

Visszajelzes.com néven új szolgáltatást indít a Biteq magyar tulajdonú informatikai vállalkozás. A szolgáltatás lehetőséget biztosít kis- és közepes vállalatok (kkv-k) számára, hogy egy egyszerű eszköz használatával jelentősen javítsák ügyfélszolgálatuk színvonalát. A szolgáltatás a vásárlói visszajelzések gyűjtésével, menedzselésével és a tapasztalatok hatékony felhasználásával járul hozzá az ügyfélkapcsolatok javításához. Az oldal segítségével percek alatt tetszőleges kérdőívek készíthetők, amelyekkel az ügyfelek kellő részletességgel tudják egy adott termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos gondolataikat körülírni, legyen szó akár panaszról, pozitív vagy negatív véleményről, hibáról vagy egyszerűen csak egy ötletről. Ezeket az űrlapokat aztán hozzá lehet kapcsolni a cégben meglévő ügyfélkapcsolati infrastruktúrához, a honlapra vagy blogba pedig néhány kódsor beillesztésével fel lehet tenni a visszajelzési lehetőséget vagy egy figyelemfelhívó gombot.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!