iPon Hírek

inFamous: Second Son - a gonoszok útján

Dátum | 2014. 03. 14.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Rossznak lenni jó - tudtuk meg annak idején a Dungeon Keeperből, és tulajdonképpen ugyanez igaz az Infamous: Second Sonra is. A játékosok dönthetnek úgy, hogy a rossz oldalra állnak, gonoszkodnak, és nem nagyon törődnek a civilek életével, vagy az emberek megmentésével. És bizony akik ezt az utat választják, pörgős és látványos játékmenetre számíthatnak: a képességek használata gyors és halálos, és persze a látvány érdekében mindezt minél több robbanás kíséri majd. Felesleges visszafognunk magunkat: minél gyorsabban tesszük el láb alól ellenfeleinket, annál hamarabb kapjuk meg az erősebb képességeket, az "egyéb" áldozatok pedig nem számítanak. Persze dönthetünk úgy is, hogy a jó utat választjuk, hogy igazi hősök leszünk. Ilyenkor a harc nagyobb odafigyelést, precízebb kivitelezést igényel. A civil áldozatokat nem hagyhatjuk figyelmen kívül a küldetésünk során, sőt, segítenünk kell a lakosságon, az ellenfeleinket pedig inkább élve kell elkapnunk. A játék tehát némileg nehezebb ilyenkor, de ugyebár hősnek lenni mindig nehezebb, mint rosszfiúnak. Ti döntöttetek már, hogy ezúttal melyik utat választjátok az inFamousben? Még van egy kis időtök, addig is, lássuk hogyan is néz ki a gyakorlatban, amikor Delsin éppen rosszfiú.
Mindezt ráadásul teljes grafikai pompában élvezhetjük majd a PlayStation 4-en, ugyanis Jason Connell, a játék művészeti vezetője elárulta, semmit nem butítottak az E3-on bemutatott változathoz képest. Sőt, ha lehet, a játék még jobban néz ki, ugyanis betették például a fényszennyezés hatásait. A nagyobb városokban, főleg az olyanokban, mint Seattle, a felhők némileg visszaverik a város által kibocsátott fényeket, ezt pedig teljesen visszakapjuk majd a játékban. A játékbeli városnak minden napszakban jól kell kinéznie, így gyakorlatilag teljesen fizikai-alapú bevilágítást használtak a készítők. "A bevilágításért felelős csapat egy csomó időt töltött a különböző fényszintek vizsgálatával különböző napszakokban, majd végül ezeket használtuk fel a fejlesztés során. Ettől ugyan rendkívül valósághű lesz a játék, de nehézségeket is okoz: fel kell állítani azokat a szabályokat, melyek mentén a művészeink dolgozhattak, majd ki kellett találni, hogyan törjük át ezeket a szabályokat, hogy mégis egyedi művészeti stílusa legyen az Infamousnek."
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

5. Szefmester
2014.03.14. 17:20
Mivel vélhetőleg megint beleraknak egy olyan trófeát hogy játszd végig gonoszon és jón is, így a platinához értelemszerűen mindkét verzióban végigtolhatjuk. A különbség mindössze annyi lesz, hogy az egyikkel szívesen akar játszani az ember, a második meg inkább lesz munka...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. HUFEUR Szefm...
2014.03.14. 17:44
Nem munka, mert nem kötelező. Ha neked fontosak a trófeák meg a platinum, akkor ne lepődj meg a szívatáson, a játékok 99,9999999%-ánál a platinum extra munkát jelent, hisz nem csak végig kell vinni a játékot, hanem mindenféle extra feladatot megcsinálni, szóval ne lepődj meg, ha az Infamous-nél is ez ilyen lesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. DogTheDog
2014.03.15. 10:19
Eddig ez a legjobb next-gen cucc amit lattam.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. refo
2014.03.15. 21:38
Miért nincs árnyéka legalább a főhősnek? :-|
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. 4264adam
2014.03.16. 11:44
Elég egy tré játék. Futunk össze vissza meg világitunk, se árnyékunk nincs se nyomhagyásunk mint a prototype-ba ott legalább ha becsapódtunk az hagyott maga után valamit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!