iPon Hírek

Ingyen LGA-2011-es rögzítő keret a Noctuától

Dátum | 2011. 10. 20.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | FŐ EGYSÉG

A Noctua rendszeresen szokott olyan akciót indítani egy-egy új processzor megjelenésekor, amelynek keretén belül felajánlja a Noctua processzorhűtővel rendelkező felhasználók számára, hogy az új processzorhoz, illetve processzorfoglalathoz új rögzítő keretet ad, méghozzá ingyen, így meglévő Noctua processzorhűtőnket egy platformváltást követően is gond nélkül használhatjuk tovább.


A cég esetében a fenti gyakorlat már túlzás nélkül hagyománynak tekinthető, legalábbis az elmúlt évek során eddig mindig kaptak ingyen leszorító keretet a Noctua processzorhűtők tulajdonosai, ha igazolták, hogy már megvették a kiszemelt processzort, illetve alaplapot és egyúttal bizonyítékot szolgáltattak arról is, hogy valóban rendelkeznek Noctua processzorhűtővel. Amennyiben az új processzor, vagy az új alaplap és a processzorhűtő vásárlásának tényét igazoló számlát elküldik a felhasználók a cégnek, akkor ingyenesen kaphatják meg a megfelelő leszorító keretet processzorhűtőjükhöz. A legújabb akció keretén belül ezúttal LGA-2011-es processzorfoglalathoz alkalmazható leszorító keretet ad a Noctua. Ha a fenti feltételeknek megfelelünk, a rögzítő keretért nem kell fizetnünk, de igény esetén külön, kereskedelmi forgalomban is megvásárolható az említett LA-2011-es rögzítő kit, amely egyébként a 2005 óta gyártott összes Noctua processzorhűtővel kompatibilis.


A Noctua processzorhűtő tulajdonosok ennek az űrlapnak a kitöltésével küldhetik el igénylésüket, ha szeretnének egy ingyen LGA-2011-es leszorító kerethez jutni. Fontos, hogy a fentebb említett számlákat semmiképpen se felejtsék el csatolni az e-mailhez, bár, a rendszer csatolmány nélkül valószínűleg nem is engedi, hogy elküldjük az igénylést.
 
A gyártó október végén kezdi meg a leszorító keret szállítását, amelyről bővebb információt itt találnak az érdeklődők. Az egyelőre nem tudható, hogy a külön is megvásárolható leszorító keret pontosan milyen árcédulával érkezik.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

14. Sr4c
2011.10.20. 14:50
Na így kell ezt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. szabtam
2011.10.20. 15:26
szinte példátlan.

és szerintem a marketing értéke sokkal nagyobb egy ilyen húzásnak, mint amibe kerül. csak sajnos a sok szűk látókörű gyártó nem így gondolkozik...

a jó termék gyártásán kívül az ilyen megoldások segítenek a júzerben kialakítani vagy megerősíteni a márkahűséget.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. lecza
2011.10.20. 15:58
ez egy nagyon jó hír!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Merwenus
2011.10.20. 16:20
Én csak ezt az egész mizériát nem értem. Tudod, hogy neked kell egy alaplap és egy proci, megveszed, hogy aztán 2 hétig nézegethesd, míg megérkezik a Noctuatól a lefogató. Ennek így eléggé semmi értelme nincs. Ha egyszer van egy NOCTUA hűtőm, amit megvettem, kifizettem, akkor had ne kelljen már proci és alaplap számlát is küldenem, hanem igenis, küldjék ki aki igényli, és bizonyítottan van NOCTUA hűtője.
Egy ennyire túl árazott márkánál ez igenis elvárható lenne.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. szabtam
2011.10.20. 16:37
jaaaa.
efölött el is siklottam. hogy igazolni kell a lapot és a procit is?
na jó. hát ez így elég gagyi tényleg...
ha már felajánlanak ilyet, akkor elég kéne legyen az, hogy ilyen hűtőm van és kész.
tehát csak a hűtőt kéne igazolni. így fura...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. prohlep
2011.10.20. 16:38
Kedves Merwenus, ertem amit mondasz. De azert a Noctua tobblet kivansaga sem teljesen erthetetlen. Igazad van, hogy van egy koztes idoszak, amikor a gyari hutovel vagy valami mas keznel levo hutovel megy az uj cucc. Altalad jelzett problemaval egyutt is osszessegeben pozitiv iranyu elmozdulasrol, peldamutato dologrol van szo. Noctua tularazottsaga bennem is felmerult tobbszor, hiszen tobbszor vettem ilyen hutot, es igazabol sosem tudtam eldonteni, hogy mennyire erte meg. Sok mas hutovel is volt dolgom, es azok is jonak tuntek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Parano1d
2011.10.20. 16:43
Max a gyári hűtőt használja addig az ember, nem olyan nagy katasztrófa azért. Ebből a szempontból az AMD foglalatok sokkal rugalmasabbak, bár ez lerágott téma, de így van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. YuGabe
2011.10.20. 16:51
Azért kell igazolni a proci és alaplapvásárlást is, mert különben ha anélkül is megkapnád az amúgy $$$ értékű leszorítót, aztán eladnád fű alatt másnak (mivel neked nem kell), akkor pont a Noctuától lopnád el a bevételét.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Cukrosbacs...
2011.10.20. 16:53
Ha csak a sima hűtő vásárlását igazoló számlát küldenék el akkor mindenki igényelné az új leszorítókat (az is akinek nincs új lap és proci) csak azért mert van akció vagy hogy legyen alapon...... ilyenek az emberek. Teljesen megértem a gyártó kritériumait és addig amíg megérkezik az új leszorító addig használja a proci gyártói hűtőt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. MaximumGam...
2011.10.20. 17:12
Emberek, nem azért de aki LGA2011 foglalatú lapot vesz és bele egy procit
És mellé egy Noctua Hütést akkor az megevszi az átalakítót is , és nem vár 1000ft ért 2 hetet

A másik hogy szerintem boltba bemutatod a , lap és proci számlát és a hütéstét, megkapod , és ök vissza igényelik
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Merwenus
2011.10.20. 17:53
Cukrosbacsi
Amíg 2k-ért adnak egy kb 100Ftból készített fémdarabot, addig had ne nyafogjon, hogy ellopom a bevételét azzal, hogy kérem a nekem járó dolgot. Ha fogpiszkálónak kell, akkor amiatt. Ha normálisan küldenék a dolgokat ahogy kell, akkor nem tudnám fű alatt eladni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Dragon3k
2011.10.20. 20:15
Parano1d: Csak az a gond, hogy az lga2011-es procikhoz nincs gyárilag hűtés csomagolva, viszont azzal egyetértek amit MaximumGame2011 írt, akinek van pénze egy ilyen rendszerre az eltud költeni +1-2e-ret egy rögzítő keretre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. gunclub
2011.10.20. 22:01
erre mondják azt h " a kákán is csomót keresi" -.-
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Bwoonoo
2011.10.24. 10:36
Márkahűség? Jó nevű gyártó? Support? Istenítik magukat, a weboldalukon mindent elmondanak, hogy miért gigaistenek másokhoz képest, és milyen kedvesek, és a mindenre legkésőbb 2 nap múlva válaszolnak, és nekik az ügyfél a minden.... Grrrr. Amikor nekem egy rohadt kérdésemre sem tudtak hónapokig válaszolni (többször is írtam nekik), akkor írták le magukat. Szimpatikusnak és minőséginek tűnt az egész.... Ahogy ez a "reklámjuk" is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!