iPon Hírek

Injustice 2 - így javult a női karakterek kinézete

Dátum | 2017. 05. 23.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Amikor a NetherRealm először jelentette be az Injustice 2-t még 2016 júniusában, bármennyire is impresszív volt az első előzetes, a női karakterek nagyon furcsán festettek. Supergirl arca például konkrétan ijesztő volt:
Nem kevés mémet ihletett meg Supergirl eredeti arca
Ezen azonban a fejlesztők a bejelentés utáni hónapokban rengeteget tudtak javítani, így Supergirl már így néz ki a végleges verzióban:
A végleges verzióra azonban sokat javult
Persze, a fejlesztők az utolsó pillanatig dolgoznak a játékon, így minden állandóan javul fejlődik. Azonban jelen esetben kifejezetten az előzetesre érkezett negatív reakciók motiválták a stúdiót arra, hogy kezdjenek valamit a helyzettel. Brendan George, a karakterekért felelős művészeti vezető elmondta, hogy hatalmas, több részleget érintő erőfeszítésbe került megoldani a helyzetet, de megérte. Ehhez leginkább három dolgot tett a csapat. Egyrészt kifejlesztettek egy teljesen új szkennelési eljárást az arcokra, másrészt új bevilágítási technológiát építettek be a játék motorjába (ami egyébként még mindig az Unreal Engine 3-ra épül), harmadrészt pedig kevésbé eltúlzott arcanimációkat készítettek. George szerint a legfontosabb, hogy maga az arc anatómiailag stimmeljen - ha ez nincs meg, akkor utána minden animáció nagyon bután fog kinézni. Továbbá, habár alapvetően ugyanúgy építik fel a férfi és női karakterek arcát, a nők arcán visszafogottabbak a különböző formák, így a legkisebb változásnak is komoly hatása van a végeredményre. Persze mivel egy szuperhősös játékról van szó, a grafika némileg stilizált. A NetherRealm itt úgy járt el, hogy az arcokat szimmetrikusabbra készítették, mint a valóságban, majd néhány részletet eltúloztak. Végül pedig talán a legfontosabb: kikérték a nők véleményét. A művészeti igazgató például a stúdiónál dolgozó női művészekhez és tervezőkhöz fordult, hogy tippeket kérjen a sminkeléssel és az öltözködéssel kapcsolatban. Az interfész megtervezéséért felelős hölgy például beöltözött egy olyan ruhába, ami szerinte Supergirl hétköznapi viselete lehetne. Végül a játékba beszkennelték a ruhájának bizonyos részleteit, és ebből alakították ki in-game Supergirl hétköznapi holmiját. De George felesége, Viktorija is sokat segített: az úriember elmondása szerint tavaly júniustól egészen szeptemberig különböző sminkelési technikákat tanulmányoztak, és ezeket próbálták ki a játék modelljein.
Supergirl hétköznapi ruhája
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. magerg
2017.05.23. 10:26
Az nem Supergirl volt, hanem, Chucky baba a Gyerekjáték c. horrorból.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!