iPon Hírek

Játék 3 darab 4K-s monitoron? Nehezen, de megoldható!

Dátum | 2013. 07. 27.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | FŐ EGYSÉG

Aki azt hiszi, hogy játékra szánt PC-je hiperbrutál csak azért, mert képes a Metro: Last Light-ot maximális beállítás mellett 60 képkocka/másodperces sebességgel futtatni, az a következő konfiguráció láttán valószínűleg átértékeli a helyzetét. A többmonitoros gamer konfigurációk manapság egyre elterjedtebbek, hiszen egyre kisebb kiadást jelent egy olyan rendszer összeállítása, amely három monitor mellett is képes élvezhető sebességet biztosítani ahhoz, hogy a játékélmény abszolút felhőtlen lehessen. Persze ezek a konfigurációk így is különlegességnek számítanak, hiszen még mindig elég kevesen vannak azok, akik ilyesmit megengedhetnek maguknak - de számuk azért szépen növekszik.

Három monitor beszerzése komoly egyszeri kiadást jelenthet, még akkor is, ha olcsóbb kijelzőket válogatunk össze hőn áhított gamer konfigurációnk megépítéséhez. Ha a PC-t munkára, esetleg színhelyes megjelenítést igénylő feladatokra is használni szeretnénk, akkor még szélesebbre kell nyitni a pénztárcát. Amennyiben maximalisták vagyunk, azaz a legújabb monitorokra vágyunk, úgy még több áldozatot kell hozni: ekkor szóba jöhetnek a 4K-s kijelzők is, amelyek éppen kezdenek megjelenni, igaz, egyelőre túl nagy választék nincs belőlük és beszerzésük is nehézkes. Képzeljük el: vajon mekkora élmény lehet egy 12K-s vízszintes felbontást alkalmazó többmonitoros rendszer előtt játszani? A Microsoft tesztelői már tudják, ugyanis nemrégiben építettek egy nagyjából 17000 dollár értékű tesztkonfigurációt, amely három darab Sharp PN-K321-es monitort is tartalmazott. A 3840 x 2160 pixeles natív felbontás mellett üzemelő LCD kijelzők hárommonitoros Eyefinity megjelenítő konfigurációba kapcsolva 11520 x 2160 pixeles felbontást kínáltak. Ez a felbontás már abszolút nem szokványos, így komoly vas kell, ami ekkora felbontás mellett is képes az adott játékot megfelelő sebességgel, megfelelő képminőség mellett futtatni. Itt képkockánként 24 883 200 pixellel kell megbirkóznia a rendszernek, ami 12 darab 1920 x 1080 pixeles felbontású monitor pixelszámának felel meg.

A teszt alkalmával első körben egy ASUS Radeon HD 7970 DirectCU II-es videokártyára támaszkodott az extrém megjelenítő rendszer, de a Dirt 3 esetében maximális beállítások mellett nem sikerült elérni a 30 képkocka/másodperces szintet. A minőség csökkentésével sikerült 35 FPS körüli teljesítményt elérni, ám a 30 Hz-es képfrissítési ráta nem volt az igazi. Az említett felbontást 60 Hz-es képfrissítési ráta mellett csak trükkökkel lehet elérni, amihez az AMD segítségére is szükség volt. A vállalat készített a teszthez egy speciális drivert, amellyel lehetővé vált a 60 Hz-es képfrissítési ráta használata 3 darab 4K-s monitor esetén is. Persze ekkor sem volt egyszerű a történet: az egyes monitorokhoz két darab DisplayPort kimenetet kellett használni, plusz MST Hub-ra is szükség volt. Utóbbinak a lényege annyi, hogy a rendszer két darab DisplayPort videó kimeneten küld ki két 1920 x 2160 pixeles felbontású adatfolyamot, amit az MST Hub egyesít, így a monitoron 3820 x 2160 pixeles felbontású kép jelenik meg, immár 60 Hz-es képfrissítési rátával. Ahhoz, hogy a teljesítménnyel se legyen probléma, három darab Radeon HD 7970-es videokártya került a tesztkonfigurációba.
Dirt 3 11520 x 2160 pixeles felbontás mellett
Dirt 3 11520 x 2160 pixeles felbontás mellett
Maximális részletesség mellett a három Radeon HD 7970-es videokártya is kevés volt, de "High/Magas" minőség beállításával azért sikerült átugrani a 60 képkocka/másodperces szintet: a Dirt 3 itt már 62-67 FPS közötti átlagsebességgel futott, a maximális FPS érték pedig 70 FPS fölött helyezkedett el. A Microsoft egy videót is készített a témával kapcsolatban. Íme:
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

57. Asagrim
2013.07.27. 12:09
Arra aztán marhára kell a 3x4k, hogy a szélső monitorok háromnegyedén csak motion blur legyen ... gyanítom hogy ezért esett a Dirt3-ra a választás, mert ha oda is képet kellene renderelni be is fosna az egész, még Titan alatt is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
56. homeware
2013.07.27. 12:15
Asagrimnál a pont. Parasztvakítás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. ndave92
2013.07.27. 12:24
@Asagrim: Ezen jót röhögtem. Egyébként én is ugyanígy gondolom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. patrik2991
2013.07.27. 12:28
De azért a jobb alsó sarokban befigyelő steam cd kulcs mezőt kilőhették volna
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. jozsefm Asagr...
2013.07.27. 12:36
Mivel azon lehetetlen a három monitort így használni, ez a veszély nem fenyegeti.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. CyberPunk6...
2013.07.27. 12:39
Ms csinálta, tehát szar.

Nyilván azért esett a dirt-re a választás, mert az amd egyik fő címe, és arra optimalizált. Ebben is van olyan mód, ahol pályaversenyezni kell, szóval akár ezt is kipróbálhatták volna.

Ez egy teszt volt csak, egy érdekesség, nem tudom mi ebben a parasztvakítás? Ismered a szó jelentését egyáltalán? Ráadásul még külön driver is kellett hozzá, ez ezt otthon meg sem lehet építeni.

Amúgy nyilván az egésznek nem sok értelme lett volna olyan játékkal, ami 5 fpssel döcög.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. tibaimp
2013.07.27. 12:44
Ez lehet részben a jövő, az óriási felbontások, és mint a teszt is mutatja, kell az izom vga. Jó ez.

A motion blur-al kapcsolatban igazatok van, szerintem másik játékot kellett volna választani, mondjuk egy Skyrim-et megnéznék rajta
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. CyberPunk6... tibai...
2013.07.27. 12:57
Szerintem, ha még külön drivert kellett íratni az amd-vel, akkor csakis dedikált főfőfő amd cím jöhetett szóba.

Meg szerintem az a win sem olyan volt, mint ami az itthoni gépen van
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. Asagrim jozse...
2013.07.27. 13:20
Nyilván nem egyetlen Titánra értettem, hanem a kártyákat arra cserélve.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. jozsefm Asagr...
2013.07.27. 14:11
Többel se. Az eredeti cikk egyik kommentjében olvastam, keres rá a Win. bologban
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. rambojohny
2013.07.27. 14:16
nem ment MAX-on, akkor ezt 2-3db GTX780-assal kellett volna, végülis az a jelenlegi csúcs kategória, a Titantól is erősebb
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. gabest
2013.07.27. 14:44
Szóval nem lesz egyszerű a multimonitoros konfigot lecserélni ilyen nagyfelbontásúakra? Nem játékra gondolok, hanem mindennapi használatra. Ha majd normális árban lesznek, akkor is még ilyen technikai problémákkal kell megküzdeni, mint display port, 60 Hz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. NovaTerra rambo...
2013.07.27. 14:50
Zseniális. Ezt mégis honnan szeded? Mindkettő GK110. Ami nem elég jó Quadronak, abból lesz a Titan, ami nem elég jó Titanhoz, abból lesz a 780. Az egy dolog, hogy tuninggal meg lehet közelíteni a nem tuningolt titan teljesítményét.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. Gyurkov
2013.07.27. 14:52
És hol a kormány? Gyerekek ennyit költeni egy ilyen rendszerre a lényeget, az autóversenyzés lelkét meg elfelejtik? Na nee kérem....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. CyberPunk6... Gyurk...
2013.07.27. 15:13
Ez egy technikai dolog, nem a játékélményárt lett létrehozva.

Ez a 3 db 4k-s monitor 12 db sima fullhd-nak felel meg számítási teljesítményben.

Ez duplája egy 6 darab fullhds rendszernek, és háromszorosa a szokásos eyefinitynek.


Emberek, kezeljük már a helyén a dolgot...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. rambojohny
2013.07.27. 16:02
NovaTerra>igazad van, csak majdnem dupla áron van és csak picivel jobb, akkor inkább ebből 2-őt, és jól túlhajtani őket
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. pdx06
2013.07.27. 16:24
Inkább akkor egy Oculus rift. Szerintem baromi kényelmetlen 3 monitort használni, eddig is csak a repülőgép-szimulátor rajongók fektettek be ilyesmire. De kapni egybemonitorokat is, amiket 3 felé lehet hajtani akkor inkább az.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. Szvideo
2013.07.27. 17:07
Ha volt pénzük ilyen "gagyi" gépet összerakni D akkor biztos van ott még egy kicsi és akkor egy

Intel Core I7-3970x processzor
32GB-ram
4db Nvidia Titan Quad Sli-ben

És a gép vissza kérdez hogy csak ennyi és ilyen kicsi monitorod van ?!? DD
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. Norbert09
2013.07.27. 17:24
Szvideo: Már kezdődik az AMD fikázás.. úgy látom mostanában ez nagy divat lett...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. NovaTerra rambo...
2013.07.27. 17:28
Persze, árérték arányban nyilván jobb a 780, mint a titan. De te csúcskártyát mondtál, ami az abszolút legerősebbet jelenti az én értelmezésemben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. jozsefm Szvid...
2013.07.27. 18:11
Nem.
Ezt fogja mondni:
Neked meg a többi hozzáértőnek is mégegyszer:

"The reason why they are using AMD GPUs instead of NVIDIA GPUs is simple, at the time of writing this post, the PN-K321 does not work with NVIDIA GPUs at 4K @ 60 Hz due to NVIDIA's artificially crippled driver."

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. G-man9
2013.07.27. 18:13
YEP nah PONT EZ kell nekünk kedves gamer-ek!!!!!
persze jó pár év mire "akciós" lesz 1 ilyen kis csomag de sztem megéri (munka, game, movie..stb) igaz én inkább tv ben (42-47" vagy nagyobb) látom értelmét a 4k-nak.
az említett konfig meg (3970X 32G 4xTitan) nem tétel annak aki ilyet akar, de a sima eyefinity nek is pont az a lényege h 1 low pc-n (3970X hez képest low) is tökéletesen fusson minden. (pl fx 8350 16-32G 2x 7970) Linus mester is 2010ben 1 szem HD6870-el dirt 3-azott 5760x1080ban szal nem feltétlenül kell több százezret kiadni 1 ilyenért....
munkára kötelező lesz 1 ilyen az tuti, filmezés még nagyon odébb van (kivéve ha angolul nézed mert "odaát" ez hamarosan olyan alap lesz mint a full hd volt pár éve ott, itthon meg....inkább hagyjuk is
Game: nagyon kevés fogja támogatni de majd ez is változik úgyis
Ahogy a cikkben is van már sok helyen van eyefinity-s rendszer és most az mindegy h csak filmezésre vagy csak munkára használja vki
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. Digu
2013.07.27. 18:14
Egyet nem szabad elfelejteni, hogy ez a jövő zenéje. Most lehet akadozhatna sok játék ilyen módban még, de pár év múlva, mire megfizethető áron lesz a technika hozzá, lesz hardver is ami kihozza rá a megfelelő grafikát.
Annak idején az első 486-os DX4-100-asomban 1 MB Trident videókártyával 14"-os monitoron nyomtuk, és mekkora volt, mikor a Settlers 1-ben fel tudtuk rakni a grafikát SVGA módra, akinek 512 KB-os VGA-ja volt az meg fel sem tudta rakni. És mivé vált mára a fejlődés. Ha akkor azt mondják, az akkori felbontást majd évekkel később leváltja egy fullHD majd később akár a 4K-s technológia, meg 23-27"-es vagy nagyobb monitoron/monitorokon lehet játszani, lehet el sem hittük volna, vagy fel sem tudtuk volna fogni mit is jelent.

Szóval ahogy CyberPunk666 is írta, egyelőre helyén kell kezelni a dolgot, most még csak látványosság, később pedig a jövő egy szelete lehet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. KisDre
2013.07.27. 18:16
Azt nem vágom, hogy a képen a középső monitoron van a HUD, míg a screen shoton totálisan a széleken bal és jobb oldalt. Akkor hogy van ez most???
(Csak én vettem észre?)

Amúgy szvsz már 4K pixel is sok. Szóval vagy a FullHD, vagy majd a 4K, de már nagyon ott tartunk hogy fölösleges lesz a több pixel a játékok esetében mert lesz egy határ, aminél már csak nagyítóval fogod észrevenni a különbséget.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. JoinR
2013.07.27. 18:58
4k felbontásnak az lenne a lényege, hogy végre elfelejtsük az élsimítást. 100%-os nézetben látszik, hogy mennyire rondák a kocsin az élek, de a valóságban lehet, hogy jól nézett ki.

Nekem 3x1680x1050 van autószimulátorozáshoz, bár nem ilyen értelmetlen szögben vannak a monitorok, hanem 65°-ban döntve. Így értelmes FOV-t lehet beállítani, ami használható verseny közben, ilyen külső nézetes dologban még akkor is nevetséges ez a 3 monitoros megoldás, ha csak tech demórol van szó
Lehetett volna kipróbálni Anno 2070-nel mondjuk, de van még számtalan játék ami támogatja a 3 monitort..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. csabi02
2013.07.27. 19:14
Az első képen mivan a fának a törzsével? mintha kicsit elcsúszott volna
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. LechooEdy
2013.07.27. 19:50
Na ez 4 év és mindenkinek ilyen lesz. Mondjuk egy szebben kinéző játék mehetett volna
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. Simba
2013.07.27. 19:56
Bűn nem belső nézetben játszani egy ilyen rendszer előtt. Ezért leginkább a nevetés fogott el, nem a "hú vaze ez nem semmi" érzés.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. csabi02
2013.07.27. 20:48
Amúgy a viccet félre téve,elég durva 3db 4k-s monitorban gondolkodni, mikor sokaknak még full hd-ban sem megy a "játszadozás".
Mire 4k-s monitort 50e alatt szórnak,addigra bőven lesz hozzá elég erős vga is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. bitterke
2013.07.27. 21:08
nem olvastam el végig a kommenteket, de csak én látok 2db videókáryát a videóban? igaz abba is csak bele bele tekertem...., amúgy minden játék támogatja az ekkora felbontást? mert ez az EGO motor elég jól meg van írva mert akkorára nyújtod a képet amekkorára akarod kb. amúgy akkor lenne értelme ha lenne normális áron monitor szerelhető oldallapú kávával, hogy ne legyen ekkora törés a képben. meg ha már volt pénz miért nem 7990et használtak?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. csabi02
2013.07.27. 21:10
A 2db kártya nekem is feltűnt
ők tudják...
Ha csak 2db volt az viszont figyelemre méltó teljesítmény!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. bitterke
2013.07.27. 21:14
akkor oké
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. bitterke
2013.07.27. 21:16
na ezaz, 2db kártya meg már van jó pár pénzes embernek, akkor pár év és ők már élvezhetik is ezt a technikát csak addigra kukázhatja a konfigot kb..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. Balucsek
2013.07.27. 22:12
bitterke: többnyire nem a játék szokott a gond lenne esetenként még a régebbi játékokban is megoldható egy cseppnyi ügyeskedéssel hogy 4:3-as felbontások helyett FullHD-ban vagy esetleg fölötte használd. A probléma technikai korlátja inkább a driver és a kábel sávszélessége.
Ideje lesz valami hosszabb távon használható technikával előrukkolni, mert kezd kevés lenni a HDMI/DP sávszélessége.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. jozsefm Baluc...
2013.07.27. 22:35
mert kezd kevés lenni a DP sávszélessége.
Pedig még el sem terjedt a tucat monitorokon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. Kenpachi csabi...
2013.07.27. 23:15
@csabi02
Az a tearing effect, amit a kikapcsolt VSync idézhet elő.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. Szaszyka
2013.07.28. 00:36
Ezen lehet pornót is nézni?
Egyébként viccet félretéve... Ez a képpontsűrűség mire jó? Különösen játékoknál, ahol mozogni kell, és egész egyszerűen nincs idő figyelni a környezetet. Vagy van olyan, aki velem ellentétben a látvány, és nem az élvezet miatt játszik?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. CyberPunk6...
2013.07.28. 06:22
Egy kamerával felvett monitorképről készült yt tömörített videóból nem vonnék le messzemenő következtetéseket a grafikát illetően, pláne nem az élsimításra vonatkozóan.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. CyberPunk6... Szasz...
2013.07.28. 06:24
Nyilván azért kellenek ezek a felbontások, hogy tovább lehessen lépni a 24"-os kijelzőről, és azért, hogy ne látszódjanak a képpontok se.

Gondolom nem olvastál még apró szöveget nagy felbontású monitoron, az is egészen más.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Szaszyka
2013.07.28. 08:52
Játék közben nem igazán szoktam figyelni a szövegek minőségét, de köszi a választ
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. csabi02
2013.07.28. 09:00
Én 1méterről már ezeket a hsz at nem is tudom elolvasni olyan pici
normális 100% DPI mellett!125% on meg pont jó lenne de pl a böngésző kapásból szétesik meg 1-2progi...(23"as HP 1920x1080)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. CyberPunk6... Szasz...
2013.07.28. 09:21
ezek szerint te csak autós és fps játékokat játszol...

A szöveg amúgy csak példa volt, ugyanez vonatkozik a többi részletre is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. CyberPunk6... csabi...
2013.07.28. 09:25
23"-as 1920*1080-as monitort használok otthon, 80 cm mély az asztalom és pont a szélén van, szóval kb olyan 90-100 centiről nézem és kényelmesen olvasom a hszeket, sőt szerintem még kettővel kisebbre véve (ctrl+görgő) is megy, de ott már valóban pici, talán nagyobb felbontáson az a méret is olvashatóbb lenne.

Szóval neked szemüvegre lenne szükséged inkább. Ezt most nem beszólásként mondom, én magam is szemüveges vagyok. Simán el kéne tudnod olvasni normál dpi mellett.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. tixem
2013.07.28. 10:27
Cyber +1

Nekem egy Asus vh222-m van, nem mai gyerek már, mégis simán látok mindent rajta rendesen full hd-n. Ca. 80 centiről nézem, pont szemben van velem kb szemmagaságban. Még 90%-on is olvasható marad. Tény, hogy nagyítva kényelmesebb a szemnek, de semmiképp sem olvashatatlan
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. csabi02
2013.07.28. 11:50
CyberPunk666
lemértem és max 1m ig oké de az felett már 1re szarabb
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. csabi02
2013.07.28. 11:51
igazad van amúgy már nem az igazi a szemem...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. jozsefm csabi...
2013.07.28. 12:42
Nagyon kevés ember rendelkezik 20/20-as látással, kortól -nemtől függetlenül.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. noPublicFG
2013.07.28. 20:11
Állat! Nagyon!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. kiskoller
2013.07.28. 20:56
Valaki magyarázza már el nekem mi a kapcsolat a betűk mérete és a monitor febontása/mérete között? Mert elmondom, hogy semmi. Attól még, hogy a ma használt egyik OS (Windows) idiótán kezeli le ezeket ne általánosítsunk már.

Attól NEM lesz kisebb a betű, hogy növeled a felbontást. Lehet 1280x1024-en is icipici a betűk mérete, meg fullHD-ban is kijelzőt teljesen kitöltő.

Mire 4K el fog terjedni addigra az MS is összekapja magát és szoftveresen is támogatni fogja.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Zephyrus
2013.07.28. 21:47
kiskoller: nem onmagaban a monitor felbontasa, hanem a kijelzo merete is szamit, magasabb DPI mellett ugyanakkora (ertsd valosagban, nem pixelben) betu tobb pixelbol all, ezaltal reszletesebb, szemnek jobban olvashato
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. kiskoller Zephy...
2013.07.28. 22:06
Igen, erre akartam célozni. Azzal, hogy növeled a felbontást semmilyen szinten sem ártasz a betűméretnek, az lehet változatlan, viszont a betűk szebbek lesznek. Szóval a magasabb felbontás nem jár semmiféle negatívummal, kivéve Windows-on mert a Windows rosszul kezeli a magas DPI-t. De ez az OS hibája, elvben nem kellene ebből bajnak lennie.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. CyberPunk6... kisko...
2013.07.28. 22:09
Jelenleg a 90%+ részesedésű oprendszer egyszerűen úgy kezeli a betűket, hogy egy 1600*1200-as monitoron 800*600-ban 10 logikai pixel magas (20 fizikai) az 1600*1200-ban 10 pixel (logikailag is és fizikailag is), csak Ugyanazon a képernyőn fele lesz centiméterben.

Lényegtelen, hogy milyennek kellene lennie, nem olyan.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Zephyrus
2013.07.28. 22:42
windows 8-ban mar eleg jo, ott a betuk biztosan jol skalazodnak mar, a 8.1-ben (elvileg) mar meg jobb mindenhol, azert teny hogy eleg nehez egy tobb eves kidolgozott ui-n minden reszt atirni responsive designra
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. jozsefm Zephy...
2013.07.29. 07:57
Node ennyi ido alatt nem is egy megoldhatatlan feladat, plane ennyi uzleti felhasznalo eseten!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. m76
2013.07.29. 08:43
Most a felső vagy az alsó kép a kamu? Mert az egyiken az összes hud a középső monitoron van, a másikon meg szét van szórva a 3 monitoron. Azt nem nagyon tudom elképzelni, hogy lenne erre vonatkozó beállítás a játékban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. DogTheDog
2013.07.29. 15:29
Igy mar teljesen irrealisnak hat a Dirt,gyakorlatilag nincs por a kepen a kocsi mogott.A kocsi tiszta,es elsimitas zero,ami meg jobban a kepunkbe nyomja a receket.
Az viszont dicseretes,hogy megoldottak a kihivast.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Kenpachi DogTh...
2013.07.29. 23:04
Az élsimításnak ekkora felbontásnál már nem igazán van értelme, mert nem látod a recéket, csak a kimentett képen, ha ránagyítasz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!